تاریخ انتشار: شنبه 1397/06/10 - 18:10
کد خبر: 280278

آغاز بررسی صلاحیت متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی و حرفه‌ای

جلسه بررسی صلاحیت علمی متقاضیان جذب دکتری فراخوان سال‌های ۹۵ و ۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای که به آنها اطلاع رسانی شده است از امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، جلسه بررسی صلاحیت علمی متقاضیان جذب دکتری فراخوان سال‌های ۹۵ و ۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای که به آنها اطلاع رسانی شده است از امروز آغاز شد.

دانشگاه فنی و حرفه ای در این خصوص اعلام کرد متقاضیان جذب دکتری فراخوان سال‌های ۹۵ و ۹۶ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی معاونت آموزشی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، باید با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و براساس جدول زمان بندی پیوست برای شرکت در جلسه بررسی صلاحیت علمی حاضر شوند.

حضور متقاضیان رأس ساعت 8 صبح در محل مصاحبه و  به همراه داشتن اصل مدارک و کپی مستندات مربوط به سوابق الزامی است که برای روشن‌تر شدن موضوع اطلاعاتی در ادامه آورده شده است. 

در بخش مدارک پژوهشی داوطلبین باید مقالات منتشر شده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره های ملی و بین‌المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی را همراه داشته باشند. 

در بخش داوری هم باید مدارک مربوط به این موضوع که در مجله معتبر علمی و یا هیأت علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت‌های فناوری با خود به همراه داشته باشند. 

در بخش سوابق آموزشی، سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی می‌تواند کمک حال داوطلبین باشد. 

در بخش سوابق اجرایی هم عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیأت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به عنوان عضو هیأت علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه‌اندازی فعالیت‌های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه‌های تخصصی از مواردی است که می‌تواند کمک حال داوطلبین باشد. 

بدیهی است عدم مراجعه به منزله انصراف از فراخوان تلقی شده و دانشگاه هیچ مسوولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

داوطلبین رشته مهندسی مکانیک روز شنبه ۱۰ شهریور ۹۷  از ساعت ۸ صبح، داوطلبین رشته مهندسی عمران روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷  از ساعت ۸ صبح، داوطلبین رشته مهندسی برق   روز دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷  از ساعت ۸ صبح، داوطلبین رشته مهندسی کامپیوتر- مهندسی شیمی و مواد- مهندسی معماری روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷  از ساعت ۸ صبح، داوطلبین رشته مهندسی کشاورزی روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷  از ساعت ۸ صبح در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای حضور داشته باشند. 

متقاضیان برای اطلاعات بیشتتر می توانند با شماره ۰۲۱۴۲۳۵۰۰۰۰ تماس بگیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top