تاریخ انتشار: شنبه 1397/06/10 - 23:34
کد خبر: 280312

رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر:

ظرفیت پذیرش در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزایش یافت

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ظرفیت پذیرش در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، اکبر مولایی ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید پردیس بنت الهدی صدر بوشهر اظهار داشت: با وجود مشغله بسیار معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان اصرار داشتیم که از نزدیک نظاره گر روند کار در پردیس های استان بوشهر با توجه به پذیرش دانشجویان جدیدالورد در مهرماه و بهسازی خوابگاه های دو پردیس بوشهر باشند.

وی گفت: سفر معاون دانشگاه به استان ما با هدف بررسی وضعیت پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، نظارت بر فرآیند آماده سازی این پردیس ها و در خلال آن بحث تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید پردیس بنت الهدی صدر بوشهر انجام شده است.

مولایی بیان داشت: ما در سال گذشته به دلیل دانش آموختگی جمعی از دانشجویان دو پردیس استان بوشهر وضعیت بسیار راحتی داشتیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تعداد دانشجویان ما در پردیس پسران به ۱۷۰ نفر و در پردیس دختران ما به ۳۲۰ نفر رسید و در مجموع ۴۹۰ دانشجو در پردیس های ما مشغول به تحصیل بودند.

مولایی خاطرنشان ساخت: با اعلام سهمیه جدید ما شاهد حضور ۹۰۰ دانشجو در پردیس های استان بوشهر خواهیم بود.

وی متذکر شد: این در حالی است که در سال گذشته ما خوابگاه شماره ۲ پسران را به دانشگاه خلیج فارس به صورت استیجاری واگذار کرده بودیم.

مولایی با اشاره به خوابگاه شماره ۲ پردیس بنت الهدی صدر بوشهر بیان کرد: خوابگاه شما ۲ دختران نیز که از سال گذشته وضعیت فیزیکی خوبی نداشت، نگهداشتیم و استفاده خاصی از آن نشده و قسمتی از آن را به دانشجویان دادیم؛ هر چند عملا امکان استفاده از آنها فراهم نبود.

وی با اشاره به بازدید مشاور عالی رئیس دانشگاه فرهنگیان و سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه از پردیس های استان بوشهر و بحث آماده سازی آنها برای مهرماه افزود: عملیات آماده سازی این دو خوابگاه آغاز و در این راستا اقداماتی در زمینه رنگ آمیزی همه اتاق های خوابگاه، تعویض موکت های کف آنها، بهسازی کف راهروهای ورودی خوابگاه و ... انجام شده است و می طلبید که همکاران ما تلاش مضاعفی را در پردیس بنت الهدی داشته باشند.

مولایی تصریح کرد: خوابگاه شماره ۲ پسران پردیس علامه طباطبایی نیز نیازمند یکسری اقدامات در راستای بهسازی آن بود که همکاران ما در آن خوابگاه نیز شبانه روز در حال کار کردن و آماده سازی آن هستند؛ امیدواریم که این دو خوابگاه را تا اول مهر آماده سازی کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: آماده سازی آنها نیز با توجه به اعتبارات عمرانی که از سال گذشته تخصیص پیدا کرد ما اعتبار خاصی را برای این دو خوابگاه در نظر نگرفته بودیم.

مولایی تاکید کرد: عمده مشکل ما در این خوابگاه ها بحث سرمایشی است که با توجه به افزایش قیمت ها در بازار مبلغی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برای بحث سرمایشی می خواهیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با مساعدت معاون طرح، برنامه و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان شرمنده پیمانکاران که مشغول کار عمرانی هستند نشویم.

مولایی با تقدیر از تلاش های سرپرست سابق پردیس بنت الهدی صدر بوشهر گفت: کیانی در یک پروسه ۴،۵ ساله زحمات بسیار زیادی را در این پردیس کشیدند و ما کار خود در پردیس پسران و دختران با هم آغاز کردیم و امیدوارم که باقیات و صالحاتی برای این و آن دنیای ما باشد.

وی با اشاره به سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر بوشهر افزود: احمدی پور سال های سال است که در این مجموعه کار کرده اند و مجموعه را به خوبی می شناسند و هم سرپرست شبانه روزی و کارشناس حراست پردیس و هم کارشناس مسئول حراست مدیریت استانی ما بودند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که با حضور وی بتوانیم کارها را ادامه دهیم و شاهد موفقیت پردیس های استان بوشهر در انجام وظیفه مهمی که دارند باشیم.

تربیت معلمان شایسته

سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: بزرگترین رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان شایسته، توانا و حرفه ای است.

معصومه احمدی پور گفت: معتقدم مدیری در دانشگاه فرهنگیان موفق است که رهبر موفقی باشد؛ یعنی روحیه تعاون، همکاری، همدلی و اتحاد را بین همکارانش روز به روز تقویت کند.

احمدی پور بیان داشت: امیدوارم که بنده نیز در کنار همکارانم و با حمایت آنها بتوانیم این رسالت را به سرانجام برسانیم و بتوانیم در تربیت معلمان شایسته موفق و تحویل آنها به جامعه موفق عمل کنیم.

سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر بوشهر گفت: به نوبه خودم از کیانی سرپرست سابق پردیس که در طول این ۴ سال سنگ تمام گذاشتند، شبانه روز تلاش کردند، زحمت کشیدند ووقت گذاشتند، تشکر و تقدیر می کنم و امیدوارم که شاهد موفقیت های بیشتر وی در همه مراحل زندگی باشیم.

در پایان از زحمات مریم کیانی سرپرست سابق پردیس بنت الهدی صدر بوشهر با اهدای لوح سپاس تقدیر و معصومه احمدی پور به عنوان سرپرست جدید این پردیس معارفه شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top