تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/19 - 17:46
کد خبر: 281489

اعتراض ۱۲۰ استاد پیام نور به حکم اخراج

یکی از اعضای هیات علمی معترض دانشگاه پیام نور گفت: برای ۱۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه حکم تسویه حساب صادر کرده اند و این اعضا تا پایان شهریور ماه باید تسویه کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، صبح امروز تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در اعتراض به حکم دانشگاه مبنی بر تسویه حساب اعضای هیات علمی مذکور تا پایان شهریور ماه مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

دانشگاه پیام نور نامه تسویه حساب برخی از اعضای هیات علمی این دانشگاه تا آخر شهریور ماه سال جاری را به استانهای محل خدمت آنها ارسال کرده است.

اعتراض ۱۲۰ عضو استاد پیام نور به حکم اخراج

یکی از اعضای هیات علمی معترض دانشگاه پیام نور گفت: برای ۱۲۰ نفر از اعضای هیات علمی  دانشگاه حکم تسویه حساب صادر کرده اند و این اعضا تا پایان شهریور ماه باید تسویه کنند.

وی ادامه داد: برای ترم جدید نیز درسی برای این اعضای هیات علمی تعیین نکرده اند در واقع ۱۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور را به بهانه هایی مانند معدل پایین، محل اخذ مدرک در دانشگاه‌های آزاد و غیر انتفاعی، امتیاز پایین پژوهشی و ... اخراج کرده اند.

به گفته معترضین هنوز هیچ یک از مسئولان دانشگاه پیام نور پاسخی مبنی بر دلیل تسویه حساب آنها تا پایان شهریور ماه ارائه نداده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
عزت الله
1398/07/14 - 17:17

دانشگاه پیام نور اخیرا با ارسال نامه ای به استان ها خواستار عدم تمدید قرارداد و اخراج تعدادی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اخیرا دانشگاه پیام نور با ارسال نامه به استانها خواستار عدم تمدید قرارداد با اعضای هیئت علمی (عدم اولویت جذب) که چند سال سابقه همکاری داشته اند، شده است.

یکی از این اعضای هیئت علمی در این خصوص توضیح داد: این نامه برای حدود ۵۵ نفر از اساتید ارسال شده است، این اعضای هیئت علمی طبق آیین نامه و مجموعه قوانین و مقررات جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۳۹۰ یعنی زمان ثبت نام در فراخوان تمام مراحل را سپری کرده و حتی در سال ۱۳۹۶ نیز مجددا مراحل جذب را از ابتدا طی کرده و از بین سایر متقاضیان واجد شرایط شناخته شده اند.

وی ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور پس از بررسی پرونده های این افراد آنها را در اولویت جذب هیئت اجرایی جذب قرار داده و با استخدام پیمانی آنان موافقت بعمل آورده اند که مستندات آن موجود است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور افزود: حال سئوال اینجاست که چگونه یک عضو علمی بعد ازدومرحله تاییدیه هیات اجرایی جذب دانشگاه در سنوات گذشته اخیرا نامه ای مبنی بر عدم اولویت جذب در هیات اجرایی دانشگاه و عدم تمدید قرارداد دریافت کرده است.



به گزارش مهر درحالی حکم عدم تمدید قرار داد برای این اساتید ارسال شده است که پیش از این دانشگاه اعلام کرده بود، تصمیم دانشگاه و هیئت مرکزی جذب وزارت علوم بر حفظ و عدم اخراج اعضای هیات علمی این دانشگاه بود.

کد خبر 4732644
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top