تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/06/20 - 12:45
کد خبر: 281608

وزیر علوم عنوان کرد؛

دانشجویان ایرانی به عنوان نماد علم در دنیا شناخته شده‌اند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رشد و ارتقای جایگاه علمی کشور ما نشان می دهد امروزه در دنیا حرف برای گفتن داریم و دانشجویان ما به عنوان نماد علمی در دنیا شناخته شده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، منصور غلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: امروز ذکر خیر و تقدیری از بزرگواری‌های حجت الاسلام محمدیان داریم و سال‌هایی که در محضر وی بودیم به خصوص در دو سال استفاده زیادی از ویژگی‌های اخلاقی و عنایت وی به خانواده دانشگاهیان بردیم. ایشان خود را متعلق به خانواده دانشگاهیان می‌دانسته و می‌داند و این تعلق با حس مسئولیت عمیق بوده و راه حل‌های وی همواره برای مشکلات دانشگاه‌ها راهگشا بوده است.

وی افزود: حجت الاسلام محمدیان توانست این حس را به مسئولان نهاد در دانشگاه‌ها منتقل کرده و این عملکرد در دانشگاه‌ها نمود داشته است که یک اثر ماندگار خواهد بود. خانواده دانشگاهیان وظیفه اصلی خود را پیروی از منویات مقام معظم رهبری، اهداف و راهبردهای انقلاب و اهداف کلیدی که معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) برای دانشگاه ترسیم کرده اند، می دانند.

غلامی اضافه کرد: رشد و ارتقای جایگاه علمی کشور نشان می‌دهد که ما امروزه حرف برای گفتن در دنیا داریم. محققان، اساتید و دانشجویان ما به عنوان نماد علمی در دنیا شناخته شده اند. این نگاه یک نگاه بین المللی است و بخشی از آن وظایفی بوده که تاکنون انجام شده است.

وزیر علوم افزود: در یک برهه‌ای این وظیفه را بر عهده دانشگاه گذاشتیم، اما در حال حاضر تلاش برای حل مشکلات جامعه و فارغ التحصیلان و اشتغال پذیری آن‌ها در حال انجام است و دانشگاه است که می‌تواند منشأ تحولات باشد.

وی ادامه داد: دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف یادآور این چارچوب مشخص است و همیشه از حمایت‌های ویژه نهاد در دانشگاه‌ها برخوردار بوده ایم.

غلامی یادآور شد: من سابقه آشنایی بیشتری با حجت الاسلام رستمی در دانشگاه‌ همدان داشتم. وی جزو اساتید فاضل و توانمند بوده و هست و قطعا توفیقاتی در این مجموعه خواهد داشت. کسب تجریبات از حجت الاسلام محمدیان فرصت خوبی بوده برای وی و برای حجت الاسلام رستمی آرزوی توفیق دارم و به عنوان یک دانشگاهی از رهبر انقلاب برای جوان گرایی در حوزه دانشگاه تشکر می‌کنم و می‌دانم که حجت الاسلام رستمی تجربیات حجت الاسلام محمدیان را با خود همراه دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top