تاریخ انتشار: جمعه 1397/06/30 - 14:38
کد خبر: 282866

مشکل خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه بجنورد تا شنبه حل می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: مشکل خوابگاه‌های دخترانه حداکثر تا شنبه ۳۱ شهریورماه مشخص می‌شود و جای نگرانی نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از روز شنبه هفته گشته ثبت نام ورودی‌های جدید دانشجویان دانشگاه بجنورد آغاز شده است و دانشجویان به ثبت نام مشغول هستند؛ اما در این بین برخی دانشجویان و به خصوص دانشجویان دختر با مشکل کمبود خوابگاه خودگردان مواجه هستند. اکنون تمام خوابگاه‌های خودگردان دارای مجوز پر شده و این باعث نگرانی خانواده‌های دانشجویان شده است.

محمدرضا قربانی، معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در این خصوص گفت: پس از پایان ثبت نام، جلسه کمیته اسکان دانشجویان را برگزار می‌کنیم. در این جلسه این موضوع بررسی خواهد شد. 

قربانی ادامه داد: پرشدن خوابگاه‌های خودگردان دلیلی دیگر دارد. ما در شورای نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان، آمار دانشجویان نیازمند به خوابگاه را می‌گیریم و با آن واسطه بخش خصوصی را برای برپایی خوابگاه تشویق می‌کنیم. متاسفانه دانشگاه کوثر در جلسه گفته بود ما دو خوابگاه خودگردان داریم و دو خوابگاه دیگر اجاره می‌کنیم؛ اما به دلیل تغییرات در ریاست این دانشگاه، قولی که برای اجاره دو خوابگاه داده بودند را اجرا نکردند؛ لذا خوابگاهی که ما برای دانشگاه بجنورد پیش بینی کرده بودیم، به دانشجویان کوثر داده شده است. اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما هیچ مشکلی نداشتیم.

معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: با معاونت دانشجویی دانشگاه کوثر صحبت کرده ام. به ما گفتند طی همین هفته دو خوابگاهی که قول داده اند را می گیرند و دانشجویان را جای می‌دهیم. این موضوع حداکثر تا شنبه مشخص می شود و جای نگرانی نیست. پس از ثبت نام آمار دقیق به دست ما می‌رسد و برنامه ریزی می‌شود.

وی افزود: همچنین معاون دانشگاه کوثر گفته است که دو خوابگاه ارزیابی شده است و تنها مشکلش داشتن بخاری است. ما آن‌ها را تحت فشار گذاشته ایم تا پکیج را جایگزین بخاری کنند تا احتمال خطر برای دانشجویان کمتر شود. اگر بگوییم بخاری ایراد ندارد همین امروز خوابگاه‌ها تایید می‌شوند.

قربانی در پایان گفت: تاخیر‌ها برای بالا رفتن استاندارد‌ها است. از طرفی خانواده‌ها نیز حق دارند و نگران فرزند خود هستند. همچنین احتمال دارد ظرفیت خوابگاه‌های دولتی نیز افزایش یابد؛ لذا خانواده‌ها نگران نباشند. ما لحظه به لحظه به این فکر هستیم که خانواده‌ها دچار اضطراب نشوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top