تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/02 - 23:28
کد خبر: 283465

اشتباه یک کارمند سامانه انتخاب واحد را مختل کرد

چند روزی است که سامانه انتخاب واحد مؤسسه آموزش عالی دیلمان-لاهیجان با مشکل روبه رو شده و دانشجویان هنوز نتوانسته‌اند انتخاب واحد کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، با شروع سال تحصیلی جدید دانشجویان در تکاپوی ثبت نام و انتخاب واحد هستند، اما در بعضی از دانشگاه ها مشکل قطعی سامانه، روند ثبت نام را دچار اختلال می کند. مشکلات فنی، قطعی، کندی و سرعت بسیار پایین سامانه انتخاب واحد دانشگاه ها، از مشکلاتی است که هر دانشجو ممکن است در طول دوران تحصیلات دانشگاهی با آن مواجه شود.  

سامانه انتخاب واحد مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی دیلمان-لاهیجان نیز چند روزی است با مشکل روبه رو شده و دانشجویان این دانشگاه هنوز نتوانسته اند انتخاب واحد کنند.

محمد، یکی از دانشجویان مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی دیلمان-لاهیجان در مورد مشکل سیستم آموزشی این موسسه به خبرنگار ما می گوید: چند روزی است که سیستم آموزشی سما سامانه قطع شده و ما را سردرگم کرده است.

او اضافه می کند: با وجودی که سال تحصیلی جدید شروع شده و تقریبا همه دانشجویان انتخاب واحد کردند و حالا سر کلاسهای خود نشسته اند، اما در دانشگاه ما هنوز کسی انتخاب واحد نکرده است.

محمد می گوید: حالا که سامانه مشکل دارد، حتی دانشجویان فارغ التحصیل هم نمی‌تواند کارهای فارغ التحصیلی خودشان را انجام دهند.

سراغ مشکین مژه، معاون آموزشی موسسه آموزشی عالی دیلمان رفتیم. او با تائید این مشکل در انتخاب رشته دانشجویان می گوید:  متاسفانه یکی از کارمندان بخش ای تی، بر روی نرم افزار سما سامانه پسورد گذاشته بود و این امر موجب اختلال در سیستم شد. با کمک شرکت سما سامانه توانستیم مشکل را حل کنیم و البته مجبور شدیم سرور را عوض کنیم.

او می افزاید: تقریبا چند روز طول می کشد تا سیستم راه اندازی شود. دانشجویان می توانند از هفته آینده ثبت نام و انتخاب واحد انجام دهند. اگر هم دانشجویی موفق به انتخاب واحد در زمان معین نشد می تواند در زمان حذف و اضافه انتخاب واحد کند.

 معاون آموزشی موسسه آموزشی عالی دیلمان تاکید می کند: دانشجویان از طریق پیام رسانها و سایت دانشگاه در جریان زمان ثبت نام را قرار می گیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top