تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/07/15 - 13:58
کد خبر: 285307

یک مقام مسئول خبر داد:

ارائه تسهیلات سفر به اربعین برای دانشجویان علوم پزشکی

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: با هماهنگی صورت گرفته با صندوق رفاه وزارت بهداشت به ۲ هزار دانشجوی متقاضی سفر به پیاده روی اربعین تسهیلات سفر داده می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر للـه‌گانی درباره ارائه تسهیلات سفر اربعین به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تصمیم دارد جهت راحتی بیشتر سفر اربعین برای دانشجویان علوم پزشکی، به حدود ۲ هزار متقاضی حضور در پیاده روی اربعین مبلغ ۷۰۰ هزار تومان تسهیلات سفر ارائه کند.

وی با تاکید بر این که از معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شده است نهایت همکاری را با دانشجویان متقاضی سفر به پیاده روی اربعین فراهم کنند، گفت: دانشجویان از ۱۵ مهر ماه می‌توانند جهت دریافت کمک هزینه سفر اربعین، به سایت صندوق رفاه وزارت بهداشت مراجعه کنند.

مدیر کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، تاکید کرد: ستاد اربعین دانشگاه‌ها که متشکل از وزارت بهداشت ، وزارت علوم، بسیج دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزش عالی است؛ تلاش‌های زیادی انجام داده است تا حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین در سال جاری تسهیل شود.

للـه‌گانی تاکید کرد: به منظور تسهیل در اعزام دانشگاهیان به مراسم پیاده روی اربعین و همچنین دریافت مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول؛ سامانه https://www.sagha-noor.ir راه اندازی شده است که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را برای وثیقه سه میلیون تومانی ثبت کنند.

عضو ستاد اربعین دانشگاهیان، اظهار داشت: پس از ثبت درخواست، کدی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد که با ثبت این کد در سامانه نظام وظیفه، مجوز خروج برای متقاضیان صادر خواهد شد.

وی تاکید کرد: تاکید ستاد اربعین دانشگاهیان بر اعزام به صورت کاروانی است و بر این اساس متقاضیان دانشگاهی که مایل به اعزام کاروانی هستند می‌توانند در سامانه https://www.sagha-noor.ir درخواست خود را ثبت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top