تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/08/10 - 00:44
کد خبر: 288666

کیفیت غذا‌ در دانشگاه کردستان افزایش می‌یابد

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: تمام سعی ما بر افزایش سطح کیفی غذا‌های سلف دانشگاه خواهد بود و در همین راستا قرار است غذا‌های سلف دو منو شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، چند روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه کردستان نسبت به کیفیت پایین غذا‌های سلف اعتراض کردند و در فاصله زمانی کوتاهی معاون دانشجویی دانشگاه در بین دانشجویان حضور یافته و به دانشجویان قول پیگیری افزایش سطح کیفیت غذا‌های سلف داد.

سراغ عزیزی، معاون دانشجویی دانشگاه کردستان رفتیم. وی در این رابطه گفت: اعتراض دانشجویان به وضعیت کیفی غذا‌های دانشگاه آنقدر وسیع نبود که به تجمع تبدیل شود. بعد از اطلاع از اعتراض دانشجویان در سلف دانشگاه نسبت به کیفیت غذا، بلافاصله  در جمع دانشجویان حاضر و به گفته‌ها و خواسته‌های دانشجویان گوش دادم.

عزیزی افزود: دانشجویان تا حدی از کیفیت غذا‌های دانشگاه گلایه داشتند که قول پیگیری و رسیدگی به سطح کیفیت غذا‌های سلف را به دانشجویان دادم.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان اضافه کرد: تمام دانشگاه‌های کشور از گوشت یخ زده برزیلی استفاده می‌کنند و قطعا طعم و نحوه پخت این گوشت با سایر گوشت‌ها متفاوت است و همین مسئله باعث نارضایتی برخی از دانشجو‌ها شده است. با این حال طی جلسه‌ای که با اداره تغذیه و کارکنان آشپزخانه داشتیم درخواست افزایش سطح کیفی غذا‌های سلف را به آنان ارائه کردیم.

وی تاکید کرد: تمام سعی ما بر افزایش سطح کیفی غذا‌های سلف خواهد بود و در همین راستا قرار است غذا‌های سلف دو منو شوند و از حالت تک منو خارج شوند؛ چرا که ذائقه دانشجویان متفاوت است.

عزیزی یادآور شد: هدف ما کسب رضایت دانشجویان است و در همین راستا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم. البته به تعدادی از دانشجویان این اجازه داده می‌شود تا هر زمان که تمایل داشتند به معاونت دانشجویی مراجعه کنند و درخواست صدور کارت تردد به آشپزخانه را بدهند تا به صورت سرزده از آشپزخانه بازدید کرده و کیفیت و نحوه پخت غذا‌ها را آنالیز کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top