تاریخ انتشار: شنبه 1397/08/12 - 11:14
کد خبر: 288898

ده نمکی:

پس از ۴۰سال داد زدن گوش‏‌های کر هم شنیده‌اند عدالت مطالبه عمومی است

کارگردان فیلم سینمایی اخراجی‌ها گفت: پس از چهل سال داد زدن هر گوشی هم که کر باشد باید دیگر شنیده باشد که مطالبه عدالت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی‌ها در همایش سهم مستضعفین که در آستانه هفته استکبارستیزی به همت جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار شد، گفت: حزب اللهی سر موضوع عدالت پای هم می‌ایستند و آقایان باید خوشحال باشند که عدالتخواهان مانند ۱۳ آبان ۵۸ بالا رفتن از دیوار را شروع نکرده اند و هنوز در حد داد زدن هستند.

وی افزود: امیدواریم که آقایان مانند دولت موقت نباشند و نوع رفتارشان در سکوت در برابر زیاده خواهی و رفتار استکباری آمریکا به گونه‌ای نباشد که کارد به استخوان دانشجوی خط امام برسد و آن‌ها از دیوار بالا بروند. با این وجود اگر می‌خواهند کار به آنجا نرسد مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند.

ده نمکی اظهار کرد: پس از چهل سال داد زدن هر گوشی هم که کر باشد باید دیگر شنیده باشد که مطالبه عدالت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده با این وجود امروز شما دانشجویان برانده اید، چون حرف‌هایی را که در این تریبون زدید ۴۰ سال پیش جزو حرف‌های ممنوعه بود. البته بدی کار این است که در جریان "آی دزد آی دزد" گفتن دزد‌ها گم شده اند و کسانی که به تعبیر رهبر انقلاب باید پاسخگو شده اند و کسانی که در حوزه مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها بوده اند آن‌ها هم خودشان اپوزیسیون شده اند و می‌گویند عدالت عدالت.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم صدای عدالت خواهی در فضایی که به آن اشاره کردم گم نشود باید تفاوت صدا ایجاد کرد، اظهار کرد: ۳۰ سال پیش در همین نماز جمعه تهران وقتی شعار می‌دادند ما نیز شعار‌های دیگری می‌دادیم به همین دلیل می‌گفتند مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مخالف رهبری دشمن پیغمبر است، اما ما نمی‌گفتیم آن‌ها کافرند بلکه می‌گفتیم بصیرت آن‌ها کم است.

کارگردان اخراجی‌ها گفت: ۱۳ آبان سالروز تسخیر سفارت آمریکا روز بزرگی است به گونه‌ای که به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم از انقلاب اول بزرگتر است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top