تاریخ انتشار: جمعه 1397/09/16 - 13:49
کد خبر: 293314

برخلاف مدیران دولتی ما امیدواریم

موضوع مهمی که کشور چند ماهی است درگیر آن است بحث قانون مبارزه با پول شویی است ایالات متحد که با کمک جریان نفوذ کمر همت بسته که با تحمیل برجام ها و قوانین مختلف از جمله اف ای تی اف، پالرمو و... انقلاب عزیز مردم ایران را دچار ضعف کند، اف ای تی اف که به اصطلاح به عنوان قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نامیده می شود یکی از میوه های حادثه ساختگی 11 سپتامبراست، قانونی که در ظاهر زیبا اما زوایای دیگری در باطن دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد حسین سراج دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران طی سخنانی در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان رودهن گفت: دانشجویان امروز نه دوران پیروزی انقلاب را و نه دوران دفاع مقدس را دیده اند اما با تمام وجود قدردان و سپاسگذار مجاهدت ها و از جان گذشتگی های مردم و پاسدار خون بر زمین ریخته شده شهیدان هستند، به همین دلیل دانشجویان انقلابی امروز با اقتدا به الگوهای ارزشمندی چون شهید علم الهدی، شهید وزوایی و آقا خانی، این فرزندان نسل سوم و چهارم انقلاب کمر همت را محکم کرده و میدان آمده اند تا موضوعات اساسی را ساده، دقیق و صادقانه برای ولی نعمتان خود و صاحبان اصلی انقلاب از نگاه جامعه دانشگاهی شرح و تبیین کنند.

وی در قسمتی دیگر از سخنانتش با اشاره به 40 سالگی انقلاب و مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: می توان با مدیریتی انقلابی و جهادی این مشکلات را پشت سر گذاشت و روزهای روشن را برای مردم نجیب و صبور ایران اسلامی به ارمغان آورد.

این فعال دانشجویی گفت: تفکری که راه حل بیرون رفت از مشکلات را به بیرون از مرزها پیوند می زند و اخیرا با گاف های خود بدنبال ناامیدکردن مردم و امیدوار کردن غرب است الان که 5 سال است 10 سال دیگر هم بگذرد نمی تواند مشکلات را حل کند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات امروز کشور از نظر بنده مجلس کنونی است، دلیل هم دارم حضرت امام فرمودند این مجلس است که در راس امور است، مشکلی که امروز در مجلس شاهدانیم عدم استقلال نمایندگان و تغییر آرا است، نماینده ای که رای خود را شبانه پس می گیرد و منصرف از سوال یا استیضاح می شود و یا اخیراً هم نماینده عزیز این منطقه می گوید نمایندگان وقت خواندن رزومه وزرا را ندارند چه زمانی پس دغدغه مشکلات مردم را دارند؟

سراج تصریح کرد: ما جوانان، نسل سوم و چهارم انقلاب ندیدم اما شندیدم در دوران دفاع مقدس توان تولید سیم خاردار نداشتیم اما امروز به حول قوه الهی با تلاش های عالمانه فرزندان مومن و انقلابی شما در حوزه های نانو، سلول های بنیادین، فناوری موشکی، فناوری هسته ای و هوا فضا حداقل جز 10 کشور اول جهان هستیم، در همین صنعت هوافضا تا بحال تنها 6 کشور موفق به ارسال موجود زنده به فضا شده اند به گونه ای که موجود زنده، زنده به جو زمین برگردد و یکی از این 6 کشور ایران است یا تنها 11 کشور به علم بومی ارسال ماهواره به فضا دست پیدا کردند مردم عزیز این مطالب داغ های بر دل نشته نخبگان شماست، تا بحال دقت کردید که چرا در این چند سال ما ماهواره ای به فضا ارسال نکردیم؟ و تنها به امورات آزمایشگاهی در این حوزه بسنده شده است؟

این فعال دانشجویی ادامه داد: موضوع مهمی که کشور چند ماهی است درگیر آن است بحث قانون مبارزه با پول شویی است ایالات متحد که با کمک جریان نفوذ کمر همت بسته که با تحمیل برجام ها و قوانین مختلف از جمله اف ای تی اف، پالرمو و... انقلاب عزیز مردم ایران را دچار ضعف کند، اف ای تی اف که به اصطلاح به عنوان قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نامیده می شود یکی از میوه های حادثه ساختگی 11 سپتامبراست، قانونی که در ظاهر زیبا اما زوایای دیگری در باطن دارد.

وی گفت: اولین مشکل ساختاری ما به این قانون نحوه تعریف تروریسم است در این قانون مرجع تعریف تروریسم وزارت خزانه داری آمریکاست به عبارتی که هر جریانی و نهادی که از سوی وزارت خزانه داری آمریکا تروریسم شناخته شود کشورهای عضو حق هیچ گونه مراودات مالی با این نهاد هارا ندارند، به عبارتی با اجرای این قانون کشور در اینده دچار خود تحریمی و سنگ انداخت در مسیر پیشرفت انقلاب خواهد شد، حال کدام عقل سلیم این خود تحریمی را می پذیرد؟

سراج در ادامه با اشاره بحث سودهای بانکی گفت: آلمان نازی پس از جنگ جهانی دوم که دچار صدمات زیادی شده بود و تحت شدید ترین تحریم ها قرار داشت با قرار دادن الگوی اقتصاد مقاومتی و مهمتر از آن کم کردن سود بانکی و رساندن آن به نزدیک به صفر توانتست از تحریم ها و آن شرایط بحرانی عبور کند، متاسفانه سود های بانکی در کشور ما دارد روندی را طی می کند که پولدار ها پولدار تر و کم درامد ها کم درامد تر می شوند، که این می طلبد نخبگان و مراجع عظام، علما با حمایت های مردم مطالبه گری های سفت و سختی در جهت اصلاح این امر داشته باشند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: ما جوانان نسل امروز انقلاب علی رغم برخی مدیران که بدنبال نا امیدکردن مردم ما هستند، امیدواریم! خیلی هم امیدواریم ان شاء الله به حول قوه الهی از این پیچ تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

وی گفت: اگر نقدی هست از روی دلسوزی است، از این رو از سخنان بنده سوی مدیران بویژه مدیران این بخش و شهرستان است؛ اگر می خواهید با کمک هم از مشکلات عبور کنیم ؟! بسم الله! به دانشگاه و جوانان دانشگاهی اعتماد کنید! مدیران لایق! نه آنان که در لفظ بلکه آنان که در عمق به اقتصاد مقاومتی معتقدند.

سراج افزود: همچون گذشته بدون هیچ چشم داشتی دست یاری به سمت شما دراز کرده ایم و علی رغم انتقاداتمان، یک تار موی شما را به هزار هزار نفر از اجانب نمی فروشیم! برای رشد و پیشرفت ایران عزیزمان ، روی دست های پینه بسته جهادگران بسیجی هم حساب کنید.

خداوند منان را شاکریم که در۴۰ سالگی انقلاب در هوای جمهوری اسلامی ایران که معطر به عطر ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت است تنفس می کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top