تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/10/11 - 19:48
کد خبر: 296674

بخش اول؛

پردانلودترین بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ +لینک دانلود

پردانلودترین بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ +لینک دانلود

سال ۲۰۱۸ با همه کم و کاستی هایی که در زمینه فناوری داشت و همه گجت ها و تکنولوژی هایی که زندگی بشر با تولید آن دست خوش تغییرات زیادی شد، پشت سر گذاشته شد. در کل دنیا درصد زیادی از جمعیت ساعت های زیادی از روز را صرف بازی و کار با اپلیکیشن های گوشی خود می کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مؤسسه‌ی App Annie فهرست پردانلودترین و سودآورترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی ۲۰۱۸ را منتشر کرده است که نام‌هایی مثل نتفلیکس و پاب‌جی موبایل در آن‌ها دیده می‌شود.

ظاهرا سال به سال میزان دانلود اپلیکیشن‌ها و البته میزان هزینه‌ای که مردم در آن‌ها صرف می‌کنند، در حال رشد است. مؤسسه‌ی App Annie در گزارش جدیدش مدعی شده تعداد دفعاتی که اپلیکیشن‌ها در سراسر دنیا دانلود شده‌اند، با رشدی ۱۰ درصدی در سال ۲۰۱۸، به ۱۱۳ میلیارد بار رسیده است.

از طرفی، همین‌رشد با سرعت بیشتری برای هزینه‌هایی که مردم در اپلیکیشن‌ها صرف می‌کنند، در سال ۲۰۱۸ به‌وقوع پیوسته است؛ بر این اساس، کاربران فروشگاه‌های آنلاین در سراسر دنیا طی سال اخیر میلادی بیش از ۷۶ میلیارد دلار در اپلیکیشن‌ها هزینه کرده‌اند که حدود ۲۰ درصد بیشتر از سال قبل است.

اپلیکیشن‌های دارای حق اشتراک توانسته‌اند نقش مهمی را در افزایش هزینه‌ی صرف‌شده توسط کاربران در سال ۲۰۱۸، ایفا کنند. مؤسسه‌ی App Annie پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌ی صرف‌شده در فروشگاه‌های مبتنی بر اپلیکیشن (شامل فروشگاه‌های شخص ثالث در چین) در سال ۲۰۱۸ مرز ۱۲۲ میلیارد دلار را رد کند. این مؤسسه همچنین مدعی است که مردم در سال ۲۰۱۸، زمان بیشتری را پای گوشی‌های موبایل‌شان گذرانده‌اند.

گزارشی از پر دانلودترین بازی ها به شرح زیر است:

1) Helix Jump
در بازی موبایل Helix Jump باید یک توپ را به صورت مارپیچ از موانع رد کنید و به مقصد برسانید.

بازی‌های رکوردی و چالش‌برانگیز یکی از بازی‌های مورد علاقه بازیکنان است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع آثار، چالش‌هایی است که بازیکن با آنها روبه‌رو می‌شود و او با قدرت تفکر و توانایی خود سعی در پیروز شدن در چالش‌ها می‌کند.

بازی موبایل Helix Jump دارای گرافیک انیمیشنی و سه‌بعدی است که فضایی ساده دارد. هر مرحله از بازی دارای یک رنگ است که به مرور این رنگ‌ها تغییر خواهد کرد. این بازی دارای صداگذاری خوب و قابل قبولی است و موسیقی خاصی برای بازی تعبیه نشده است. سادگی محیط بازی باعث شده است بازیکن تمرکز بیشتری برای گذر دادن توپ از موانع داشته باشد و تمام حواس او معطوف به گیم‌پلی بازی باشد.

پلی‌استور     اپ‌استور

2) Subway Surfers
شاید بتوان گفت Subway Surfers در کنار Angry Birds از بازی‌های هستند که به صنعت گیم در پلتفرم موبایل معنای جدیدی بخشیدند. بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های این لیست Subway Surfers است که الهام بخش بسیاری از بازی‌های بعد از خود بوده است. طراحی و گرافیک ‌شاد و رنگارنگ بازی، حضور شخصیت‌های متنوع و محیط‌های جدید در هر آپدیت از عوامل موفقیت این بازی نام آشنا هستند. گیم‌پلی و کنترل ساده از پررنگ‌ترین مشخصه‌های بازی‌های بی‌انتها است اما در Subway Surfers سادگی به معنای تکراری بودن و خسته کننده بودن نیست و این بازی سراسر هیجان، توانسته بازیکنان بی شماری را ساعت‌ها و روزها به خود مشغول کند.

پلی‌استور     اپ‌استور

3) PUBG Mobile
بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در سال ۲۰۱۷ نتوانست روی کامپیوتر و ایکس باکس وان به موفقیت عظیمی دست پیدا کند، اما در سال ۲۰۱۸ این نسخه موبایل بازی بود که به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد.سبک بتل رویال و موفقیتش تنها به کامپیوتر و کنسول‌های خانگی ختم نمی‌شود و روی پلتفرم موبایل نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. بازی Fortnite، رقیب بازی موبایل PUBG نیز توانسته است عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

سبک و سیاق بازی کردن نسخه موبایل PUBG نیز همانند نسخه کنسولی و کامپیوتر است؛ ۱۰۰ نفر در نقشه‌ای وسیع رها می‌شوند و باید به دنبال مهمات و اسلحه بگردید تا بتوانید سایر بازیکنان را از بین ببرید و اول شوید.

پلی استور

4) Free Fire
Free Fire Battlegrounds نام یک بازی اکشن و محبوب میباشد که به صورت سوم شخص در قالب یک بازی تیراندازی طراحی شده است.داستان این گیم در مورد گرفتار شدن ۳۰ شخص در یک جزیره دور افتاده میباشد که تنها یک فرد میتواند از این جزیره فرار کند.شما نیز عضو آن ۳۰ نفر میباشید که سریعا باید سلاح هایی را بدست آورید و با استفاده از مهارت های خود در این زمینه رقبا را از بین ببرید و به دنبال راهی برای فرار از این جزیره نفرین شده باشید.

سلاح ها و سایر آیتم های این بازی میتوانند روی قدرت شما تاثیر گذار باشند و شما را با قدرت بالاتری در میدا نبرد حاضر کنند.طراحی دیدنی بازی سبب خواهد شد تا شما در سراسر گیم بتوانید با بخش های جدیدی سرو کار داشته باشید.گرافیک به صورت HD و ۳ بعدی به همراه صدا گذاری عالی میتواند گیم پلی سرگرم کننده ای را برای شما فراهم آورد.پیشنهاد میشود به دنبال راه های دوستانه نباشید زیرا به محض مشاهده شما توسط رقبا آنها شروع به شلیک میکنند و تنها فرصتتان از بین خواهد رفت.

پلی استور

5) Love Balls
Love Balls عنوان یک بازی جذاب که در سبک پازلی می باشد و به شما این امکان را میدهد تا در مراحل مختلفی قرار بگیرید این بازی توسط استودیو SuperTapx طراحی و عرضه شده است. روند بازی به گونه ای است که شما باید در هر کدام از مراحل دو توپ را به یک دیگر برسانید تا بتوانید امتیاز مربوط به آن بخش را دریافت نمایید. هر مرحله دارای سه ستاره است که با سرعت عمل بالا شما میتوانید آنها را دریافت کنید با پیشرفت شما در این بازی مراحل نیز سخت تر خواهد شد و باید تلاش بیشتری کنید تا تمامی ستاره ها را دریافت کنید.

برای حرکت دادن توپ ها و نزدیک کردن آنها به یکدیگر می بایست به کمک رسم خط مسیر را مشخص نمایید هر چه سرعت شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریافت میکنید و میتوانید امتیازها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پلی استور

6) Rise Up
Rise Up یکی از چالش برانگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ در بین بازی‌های موبایل است که در آن باید به هر قیمتی با یک دایره از بادکنک خود محافظت کنید.

شاید از معدود ایرادهایی که به این بازی‌ها وارد باشد، شباهت بعضی از آنها به هم یا خسته‌کننده شدن آنها پس از گذشت زمان باشد. البته هر از گاهی هم بازی‌های مستقل و با ایده‌های تازه و نابی نیز عرضه می‌شوند که به سرعت جدول‌های استور‌های اپل و گوگل را در می‌نوردند و نامی برای خود دست و پا می‌کنند.

پلی استور  اپ استور

7) Candy Crush Saga
بازی Candy Crush Saga برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و در شبکه اجتماعی فیسبوک توسط استودیو کینگ منتشر شد و دیری نپایید که به دلیل استقبال بسیار زیاد، نسخه‌های دستگاه‌های موبایل آن نیز منتشر شد. iOS، اندروید، ویندوز فون و ویندوز 10، پلتفرم‌هایی بودند که این بازی برای آنها منتشر شد و بازی بسیار موفق Candy Crush Saga، تبدیل به یک پدیده در میان گیمرهای کژوال (کسانی که گیم را به صورت جدی دنبال نمی‌کنند و فقط به عنوان تفریح آن را انجام می‌دهند) شد.

مراحل جذاب و متعدد، گیم‌پلی اعتیاد آور و سادگی، همه و همه دست به دست هم دادند تا این بازی به یک بازی بسیار موفق تبدیل شود و کسانی که برای گذراندن کمی وقت قصد داشتند با موبایل خود بازی کنند، Candy Crush Saga به یکی از بازی‌های همیشگی آنها تبدیل شده بود. البته گیمرهای حرفه‌ای هم به نوعی جذب این بازی شدند و پس از یک مبارزه سخت و نفس‌گیر آنلاین یا آفلاین، علاقه‌مند بودند که چند مرحله‌ای از بازی Candy Crush را انجام دهند.

کافه بازار  اپ استور

8) Happy Glass
در بازی موبایل Happy Glass وارد چالش جدیدی خواهید شد و با حل پازل‌های مختلف یک لیوان آب را پر خواهید کرد.

بازی اندروید Happy Glass یک بازی پازلی است که مکانیزم ساده‌ای در گیم‌پلی خود دارد. روند بازی به این‌گونه است که یک لوله آب و یک لیوان آب خالی در محیط بازی قرار داده شده است؛ بازیکن با مدادی که به عنوان یک ابزار در اختیار دارد، باید مسیری را ترسیم کند که آب لوله به سمت لیوان آب حرکت کند و لیوان را پر از آب کند. زمانی که لیوان پر شد و لیوان چهره خوشحالی به خود بگیرد، مرحله به پایان به می‌رسد و بازیکن ستاره دریافت خواهد کرد.

پلی استور  اپ استور

9) Sniper 3D Assassin
در دنیای شبیه سازی شده اما بسیار واقعی و سلاح‌هایی که با نمونه واقعی خود مو نمیزنند، هدف گیری کنید و سپس... شلیک! با چرخاندن گوشی، هدف را مشخص کرده و با یک ضربه به صفحه نمایشگر، شلیک کنید. با انجام هر ماموریت، پول خوبی به جیب زده و سلاح خود را به روز کنید!

شما در این بازی نقش یک تک‌تیرانداز فوق حرفه‌ای را دارید که بر روی سقف خانه‌ها و گاه در سطح شهر، اقدام به انجام عملیات منحصر به فرد خود می‌کند.

کافه بازار   پلی استور   آی تونز

10) Kick the Buddy
بازی Kick the Buddy یک بازی اکشن بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Playgendary که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام بازی نیز پیداست شما در این بازی می توانید خشم خود را خالی کرده و شخصیت اصلی بازی را بزنید. بدین ترتیب می توانید عصبانیت خود را از افراد مختلف در زندگی بر روی این بازی پیاده کرده و لذت ببرید. انواع و اقسام سلاح ها و روش های ضرب و شتم در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توانید با انتخاب ان ها و کمی خلاقیت به سادگی او را مورد ضرب و شتم قرار داده و آسیب های زیادی را به او وارد کنید.

پلی استور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top