تاریخ انتشار: شنبه 1397/12/04 - 17:41
کد خبر: 303151

حمایت از دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان

رئیس کمیته امداد کشور گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشجویان بی‌بضاعت را شناسایی و به کمیته امداد معرفی کرده است تا از آنها حمایت شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد کشور در دیدار با دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: تصمیم گرفتیم به یاد شهدا، یادمان شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان- خاش ساخته شود و اسامی شهدا قید شود تا مردم بدانند که این امنیت به چه قیمتی تامین شده است.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: وارد ۴۱ سالگی انقلاب شده ایم. در این دهه پنجم باید رفتار‌های نظام اسلامی عالمانه منطقی و علمی‌تر شود. طبیعی است که در اوایل انقلاب و در طول این ۴۰ سال فراز و نشیب‌های زیادی رخ داده است.  باید حتما در دهه پنجم انقلاب از این تجربه ۴۰ ساله استفاده کنیم، خدمت رسانی به مردم و مظلومان باید بیش از پیش در اولویت باشد.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: نهضت خدمت رسانی و رسیدگی به مردم محروم در کشور ما سابقه ارزشمندی دارد، باید زیرساخت خدمات و اقدامات در مناطق محروم مقاوم باشد. بعد از زلزله کرمانشاه، نزدیک به ۵ هزار خانه در کرمانشاه ضد زلزله برای مددجویان ساخته شده است.

وی بیان کرد: امسال برای سیستان و بلوچستان ۲۰۰ میلیارد تومان وام مددجویی درنظر گرفته شده است، نمی‌توان گفت تمام وام‌ها دقیق به فرد نیازمند می‌رسد، اما تلاش کرده ایم دقت و نظارت را بیشتر کنیم، ما در کمیته امداد برای جامعه هدف که گسترده شده و سال آینده هم پیش‌بینی می‌شود افزایش یابد، امسال ۵۵ هزار خانواده در بلوچستان به جمعیت کمیته امداد اضافه شده است. سال آینده مسکن جامعه هدف را حل خواهیم کرد، کار بسیار سختی است، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

فتاح با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی هم افزایی خوبی با کمیته امداد دارند، گفت: از شما دانشجویان استمداد می‌خواهیم و انتظار داریم در کنار ما باشید و برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدفمان، طرح و ایده بدهید. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشجویان بی‌بضاعت را شناسایی و به کمیته امداد معرفی کرده تا حمایت لازم از آنان صورت گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top