تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/02/16 - 16:41
کد خبر: 311089

پایش واحدهای دانشگاه آزاد در خصوص اجرای دستورالعمل آراستگی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پایش واحدهای دانشگاهی در خصوص اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان‌ها، واحدهای جامع و رئیسان شورای تخصصی فرهنگی استان‌ها در سال ۱۳۹۸ با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی برگزار شد.

وی در این نشست با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، بودجه دولتی ندارد و هزینه‌های آن از سوی دانشجویان تأمین می‌شود، گفت: با توجه به این موضوع حقی برای دانشجویان ایجاد می‌شود و ما به عنوان مسئولان دانشگاهی، باید توجه و دقت داشته باشیم تا این حق به درستی ادا شود. این مسئولیت بسیار حساس و خطیر است و باید زمان شناسی و اقدام به موقع را مدنظر قرار داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در طول تاریخ، مبارزه دائمی بین خواص اهل حق و خواص اهل باطل بوده است و هر زمان که خواص اهل حق به موقع و درست کار کرده و عملکرد مطلوبی داشته‌اند، اکثریت جامعه با آنها همراه شده است. برعکس این موضوع هم اتفاق افتاده و هر زمان خواص اهل حق تعلل کرده و فرصت‌ها را از دست داده‌اند، شکست خورده‌اند.

کلانتری خاطرنشان کرد: امروز در معرکه جنگ نرم، خوشبختانه خواص اهل حق هوشیارند و اجازه نمی‌دهند دشمن به خواسته پلیدش برسد. ما در دانشگاه آزاد اسلامی باید از همین منظر به موضوع‌های فرهنگی نگاه کنیم.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: جنگ کنونی دشمن، جدی است و مهم‌ترین حوزه آن، فرهنگ است. در این شرایط، دانشگاه شلمچه فرهنگی است. امروز در عرصه کارزار فرهنگی، معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، افسران جبهه فرهنگی و جنگ نرم هستند.

وی اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در دانشگاه به خوبی استفاده شود و این کار نیازی به نامه و بخشنامه ندارد. توسعه مخاطب، بسیار مهم است و در اولویت کار معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرار دارد.

کلانتری افزود: باید با وسعت دید برنامه‌ریزی کرد و به کانون‌ها و تشکل‌هایی که می‌توانند افراد را جذب کنند توجه جدی نشان داد. در این بین، برگزاری اردوهای راهیان نور، پیاده روی اربعین و حرم امام رضا (ع) و اشاعه ازدواج دانشجویی، از جمله راهکارهای توسعه مخاطب در دانشگاه است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پایش واحدهای دانشگاهی در خصوص اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: فعالیت‌های زیرساختی معرفتی باید در اولویت قرار بگیرد و پیوست تمامی امور فرهنگی و دانشجویی باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top