تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/02/29 - 01:54
کد خبر: 312458

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان:

اسکان تمام دانشجویان واجد شرایط در خوابگاه‌های دانشگاه کردستان

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: در حوزه دانشجویی تمام سعی ما این است که همانند سال‌های گذشته به تمام دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره دکتری خوابگاه تعلق گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عثمان عزیزی، معاون دانشجویی دانشگاه کردستان در رابطه با خوابگاه‌های دانشگاه و ظرفیت آن گفت: سعی ما در حوزه دانشجویی و اداره خوابگاه‌ها بر این است که تمامی دانشجویان واجد شرایط در مهر ۹۸، در خوابگاه‌ها اسکان یابند.

عزیزی با بیان اینکه از هم اکنون تا چند روز آینده ثبت نام برای خوابگاه‌ها شروع خواهد شد، افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه یاس نسبت به انتخاب اتاق اقدام کرده و پس از آن بر اساس ظرفیت و آیین نامه خوابگاه‌ها و تایید نهایی اداره امور خوابگاه‌ها اسکان دانشجویان نهایی شود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه دانشجویی تمام سعی ما این است که همانند سال‌های گذشته به تمام دانشجویان کارشناسی به مدت ۸ نیمسال، کارشناسی ارشد ۴ نیمسال و دوره دکتری ۸ نیمسال خوابگاه تعلق گیرد.

وی تصریح کرد: در شهریور ماه مجددا ظرفیت خوابگاه‌ها بررسی خواهد شد و دانشجویان ارشد ترم ۵ و دکتری ترم ۹ که کار‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی آن‌ها به طول انجامیده در اولویت قرار خواهند گرفت.

عزیزی با اشاره به تکمیل و راه اندازی ۳ خوابگاه جدید در پردیس دانشگاه کردستان، اظهار کرد: تمام پیگیری ریاست دانشگاه و معاونت دانشجویی این است که بتوانیم ۳ خوابگاه در حال ساخت را برای مهر ۹۸ به اتمام برسانیم.

وی گفت: اگر به دلیل مشکلات مالی هیچ وقفه ایی در کار‌های این ۳ خوابگاه صورت نگیرد، به زودی شاهد افتتاح و راه اندازی دو خوابگاه پسران و یک خوابگاه دختران خواهیم بود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان اذعان کرد: به دلیل مشکلات بیمه‌ای دانشجویان و بر اساس آیین نامه خوابگاه‌ها فقط دانشجویانی می‌توانند اسکان داده شوند که انتخاب واحد نیم سال را داشته باشند؛ چراکه سیستم گلستان تنها دانشجویانی را که انتخاب واحد دارند را به شرکت بیمه معرفی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دانشجویان تقاضا می‌شود تا نسبت به انتخاب واحد خود براساس تقویم آموزشی اقدام کنند تا در زمینه اسکان و پوشش بیمه‌ای با مشکل مواجه نشوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top