تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/03/12 - 12:34
کد خبر: 314335

سمیه حیدری:

کارمند فدراسیون کشتی با لگد به شکمم زد!

دارنده مدال نقره کشتی آلیش بانوان جهان گفت: وقتی برای دریافت گواهی تأییدیه حکم‌های قهرمانی‌ام به فدراسیون کشتی رفته بودم، کارمند فدراسیون در پاسخ به درخواست من با لگد به شکمم زد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سمیه حیدری با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون کشتی گفت: متأسفانه مدتی قبل برای دریافت تأییدیه حکم‌های قهرمانی‌ام به منظور پیگیری امور استخدامی به فدراسیون کشتی رفته بودم که با برخورد بسیار بدی مواجه شدم. بعد از اینکه کار من به دبیرخانه ارجاع داده شد، اما چندین بار امروز و فردا کردند که متوجه شدم علاقه‌ای برای ارائه نامه و گواهی به من ندارند. بعد از اینکه علت را جویا شدم متوجه شدم به دبیرخانه خط دادند که به من گواهی ندهند.

وی ادامه داد: زمانی‌که برای چندمین بار به عبدُلی، مسئول دبیرخانه مراجعه کردم با بی‌احترامی به من گفت مگر مقام‌ها و مدال‌های شما ارزشی دارد که دنبال تأیید و گواهی آن هستید؟ وقتی علت این برخورد را جویا شدم با عصبانیت به کارمند خانمی که در آن دفتر حضور داشت فریاد زد و گفت چرا جواب من را نمی‌دهد که من هم گفتم شما اگر مشکلی دارید و از جای دیگری ناراحت هستید چرا با من این‌طور صحبت می‌کنید که از پشت میز بلند شد و با لگد به شکم من زد و روی زمین پرتاب شدم.

دارنده مدال نقره کشتی آلیش بانوان جهان تصریح کرد: برای شکایت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم، اما متأسفانه نگهبان جلوی در به آنها گفته بود موضوع حل شده و اجازه ورود به پلیس نداد، در حالی‌که من منتظر بودم تا شکایت کنم. این اتفاق در زمان سرپرستی بنی تمیم در فدراسیون کشتی بود که به من گفت برای اینکه حاشیه‌ای برای فدراسیون ایجاد نشود کوتاه بیا و شکایت نکن.

* نه تنها حکمی نگرفتم بلکه کتک هم خوردم
وی افزود: متاسفانه نه تنها تأییدیه احکام من را ندادند بلکه کتک هم خوردم. برای فدراسیونی که داعیه پهلوانی دارد، اما این رفتار را در قبال بانوان انجام می‌دهد متأسف هستم. متأسفانه بانوانی هم مانند پناهی‌زاده که در فدراسیون حضور دارند به بدترین شکل با ورزشکاران برخورد می‌کنند و وقتی حق‌مان را می‌خواهیم رفتار بدی بروز می‌دهند.

حیدری درباره علت این برخورد بد مسئولان فدراسیون کشتی با او گفت: متأسفانه در مسابقات جهانی گراپلینگ که در بلاروس برگزار شد مقنعه خواهرم در حین مسابقه عقب رفت و همین اتفاق باعث شد منظمی، نایب رئیس فدراسیون بانوان ما را به کمیته انضباطی بکشاند. در حالی که من در آن مسابقات اصلاً حضور نداشتم و خواهرم عضو تیم ملی بود، اما همه جا عنوان کرد آن فرد من بودم و مشکلات از همان جا شروع شد.

وی درباره دلیل این کار عنوان کرد: برای اینکه من را تخریب کنند، شروع به جوسازی علیه من کردند؛ به طوری که در شبکه‌های بیگانه نیز که بخاطر حضور با حجاب چادر روی سکوی بازی‌های آسیایی و تقدیر رهبری، دنبال فرصتی برای تخریب بودند، نام من به عنوان مقصر عنوان شد.

* کارمند فدراسیون فیلم خواهرم را همه جا پخش کرد
دارنده مدال نقره کشتی آلیش بانوان جهان گفت: البته این اتفاق نه تنها برای خواهر من بلکه برای تمام بازیکنان تیم در آن مسابقات پیش آمد چرا که نوع حجابی که در آن دوره برای ورزشکاران ایرانی طراحی کرده بودند مشکل داشت و سال بعد آن هم تکرار شد؛ به همین خاطر چون نتوانستند حجاب مناسبی طراحی کنند دیگر در رشته گراپلینگ اعزامی صورت نگرفت.

حیدری ادامه داد: اصلاً فرض کنیم که حجاب خواهر من هم مشکل داشته، اما چرا این دروغ‌ها را در رسانه‌ها علیه من مطرح کردند؟ شکرریز یکی دیگر از مسئولان فدراسیون نیز فیلمی از خواهرم گرفته بود که این فیلم را همه جا پخش کرد و حتی به آقایانی که در فدراسیون حضور داشتند نیز نشان داد.

* قاضی بخاطر رفاقت با خادم پرونده را مختومه کرد
وی افزود: به خاطر این اتفاقات به دادسرا شکایت کردیم، اما متأسفانه چون قاضی خودش کشتی‌گیر و از دوستان خادم بود اجازه هیچ گونه دفاعی به ما نداد و با وجود پیگیری‌های فراوان بعد از چند روز پرونده را مختومه و رأی به منع تعقیب صادر کردند، در حالی که همه می‌دانند حق با ما بود.

دارنده مدال نقره کشتی آلیش بانوان جهان گفت: متأسفانه بعد از حضور من روی سکوی بازی‌های آسیایی با چادر خیلی‌ها از این موضوع ناراحت شدند، حتی منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز بارها اعلام کرد که حیدری از چادرش سوءاستفاده می‌کند و تنها مقابل رسانه‌ها چادر بر سر دارد که تمام اینها برای تخریب من بود. امیدوارم افرادی مسئولیت فدراسیون را قبول کنند که شاهد چنین برخوردهای تبعیض‌آمیزی از فدراسیونی مانند کشتی که داعیه اخلاق پهلوانی دارد نباشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top