تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/16 - 14:22
کد خبر: 318624

حمایت دانشگاه آزاد از هسته‌ها و واحدهای فناور

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت از شرکت ها، هسته ها و واحدهای فناور در واحدهای دانشگاهی با هدف رونق تولیدات و محصولات پژوهشی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از محصولات و دستاوردهای دانش بنیان هسته ها و واحدهای فناور واحد خمینی شهر بازدید کرد.

وی با حضور در مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران و نخبگان این واحد دانشگاهی، آخرین اختراعات و ابتکارات پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد از جمله تولیدات رشته مهندسی پزشکی را مورد توجه قرار داد.

دهقانی فیروزآبادی با اظهار خرسندی از همت و پشتکار پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، فعالیت های انجام شده پژوهشی در این واحد دانشگاهی را چشمگیر دانست و گفت: باید دستاوردهای تحقیقاتی به سمت بازار مصرف و بهره مندی جامعه از آن هدایت شود.

وی افزود: شرکت‌ها و واحدهای فناور در دانشگاه باید فعالیت خود را توسعه داده و پس از ارائه یک محصول، بلافاصله به سمت ابتکارات جدید پیش بروند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بازاریابی و فروش محصولات تولیدی فرآیندی زمان‌بر و دارای روش های مخصوص به خود است که باید در حوزه مربوطه پیگیری شود.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: محقق و مبتکر دانشگاهی یا مسئولان واحدها و شرکت های فناور نباید وقت و زمان ارزشمند خود را روی یک محصول تولیدی متمرکز کنند، بلکه لازم است پویایی و سرزندگی در این گونه شرکت‌ها به گونه ای باشد که جامعه هر روز منتظر خبرهای جدید از محصولات تازه و فعالیت های مبتکرانه آنان باشد.

وی بر حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت ها، هسته ها و واحدهای فناور در واحدهای دانشگاهی تأکید کرد و گفت: در دوره جدید سعی خواهیم کرد با حضور در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، در جهت رونق تولیدات و محصولات پژوهشی در دانشگاه و حل مشکلات و مسائل محققان و پژوهشگران گام برداریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top