تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/12 - 03:35
کد خبر: 322505

دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوابگاه رتبه ۵ ندارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: برای ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی اعتباری بیش از 23 میلیارد تومان لحاظ کردیم و دیگر خوابگاه رتبه ۵ نداریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش رتبه خوابگاه‌های دانشجویی گفت: یکی از اولویت های امسال دانشگاه فنی و حرفه ای ارتقاء خوابگاه های دانشجویی است که در این رابطه از سال گذشته و همچنین امسال نسبت به تجهیز و تعمیر آنها اقدام بسیار خوبی انجام داده ایم.

وی افزود : در سال گذشته با اعتباری بیش از 23 میلیارد تومان از وضعیت بحرانی خوابگاه های دانشجویی فاصله گرفته ایم و همچنان در حال تلاش برای ارتقاء سطح کیفی و رفاهی سرای دانشجویی برای رسیدن به رتبه های اول و دوم هستیم.

مهدی از خریداری خوابگاه ویژه دختران خبر داد و  تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه برای دانشجویان دختر خود در شهر سبزوار فاقد خوابگاه دانشجویی بود با تصویب هیأت امنا یک ساختمان نوساز را در 5 طبقه با بیش از 100 اتاق در فضایی حدود 5 هزار متر  و بیش از 10 میلیارد تومان را به عنوان سرای دانشجویی خریداری کرده ایم که از سال تحصیلی جدید در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه حدود 32 هزار نفر در خوابگاه های دانشجویی اسکان دارند،گفت: در حال حاضر این دانشگاه نیازمند سرای دانشجویی برای 10 تا 15 هزار دانشجو است چرا که این تعداد اکنون  در خوابگاه‌های خودگردان و استیجاری هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای 50 نقطه را در کنار مراکز خود در سراسر کشور برای تاسیس خوابگاه شناسایی کرده است اما برای این کار نیازمند بودجه زیادی هستیم البته باید بگویم امسال در راستای خارج شدن از وضعیت بحرانی کمبود خوابگاه با دریافت اعتباری از درآمدهای اختصاصی دانشگاه 10سرای دانشجویی را که در سال گذشته کلنگ زنی کرده بودیم را به ترتیب براساس پیشرفت فیزیکی که دارند در شهرهای مختلف افتتاح خواهیم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top