تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/26 - 20:03
کد خبر: 324287

واکنش یک فعال دانشجویی به بازداشت حسن عباسی

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به موضوع بازداشت حسن عباسی و تأکید وزیر اطلاعات برعدم شکایت از وی، ابراز امیدواری کرد وزارت اطلاعات نیز شکایت خود از رئیس اندیشکدهٔ یقین را پس بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشور خدابنده لو، دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت کشور در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با بازداشت رئیس اندیشکدهٔ یقین گفت: دشمنان این کشور چشم طمع به تفرقه افکنی و اختلاف بین یاران انقلاب دوخته‌اند.

وی افزود: همهٔ ما می‌دانیم که آقای حسن عباسی از جمله کسانی است که در هر برهه از زمان هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشته و پا در رکاب آمادهٔ خدمت به نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: حسن عباسی از جمله کسانی بود که چه در هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن تا به امروز خستگی ناپذیر در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش کرده است.

دبیر سیاسی ادفتر تحکیم وحدت کشور گفت: ما شاهد این هستیم که ایشان که هیچگاه آزادگی خود را فدای تملق و چاپلوسی از دیگران نکرده و امروز شاهد هستیم که به خاطر صراحت بیان خود بازدداشت شده که واقعاً جای تأسف و نگرانی است.

وی ادامه داد: البته باید گفت که حفظ شأن و حرمت وزارت اطلاعات و تمامی خادمان این وزارتخانهٔ انقلابی قطعاً واجب و ضروری است.

 خدابنده لو اظهار کرد: شکی نیست که به بهانهٔ انتقاد از این نهاد انقلابی، نباید بوی تخریب به مشام برسد، اما مطالبهٔ ما دانشجویان از وزارتخانهٔ مذکور این است، امروز که دشمنان این مرز و بوم چشم طمع به تفرقه افکنی و اختلاف بین یاران انقلابی کشور دوخته‌اند، شایستهٔ این وزارتخانه انقلابی نیست که به دنبال مجازات یکی از یاران انقلابی آن هم به بهانهٔ سوال و نقد باشد.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین گفت: مسئله اصلی این است که وقتی وزیر محترم اطلاعات اعلام می‌کند که رسماً هیچ شکایتی از آقای عباسی نداشته و حتی به ادارهٔ حقوقی وزارت نفت اعلام کرده که از شکایت خود صرف‌نظر کند، پس دلیل این پا فشاری برخی برای عدم استرداد شکایت از دکتر حسن عباسی چیست.

وی تأکید کرد: ما باور داریم که ادامه این روند متأسفانه نه‌تنها باعث ایجاد فضای رادیکال‌گونه و دوقطبی کاذب می‌شود،  بلکه شائبه تسویه حساب‌های سیاسی را به ذهن برخی متبادر خواهد کرد.

دبیر سیاسی تحکیم و حدت کشور در پایان گفت: ساحت مقدس وزارت اطلاعات قطعاً از چنین شبهاتی مبرا بوده و خواهد بود، لذا استرداد شکایت مزبور مهر تأییدی بر رد تمام این شایعات و شبهات خواهد بود و امیدواریم که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کشف بمب دودزا نزدیک خانه نتانیاهو
خدمات دولت شهید رییسی بی سابقه است
دولت سیزدهم رقم زننده بهترین اتفاقات در حوزه سیاست خارجی بود
سیدحسن نصرالله: ایران ثابت کرده است که در مقابله با تمام چالش‌ها استوار است
جزئیات گفته نشده از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل
ادامه بارش در نوار شمالی کشور تا پایان هفته
ایران در رشد تولید برق در رتبه هفتم جهان قرار گرفت
رویترز: اقتصاد ایران در دولت سیزدهم از رکود خارج و به اوج رشد خود رسید
نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری اعلام شد
پوستر ویژه؛ حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان
قدردانی قالیباف از زاکانی و قاضی‌زاده
قدردانی شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از زاکانی
دعوت ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مردم برای شرکت در انتخابات
افتتاح طرح‌های آب و برق در ۴ استان و آب‌رسانی به ۸۱۴ روستا
مخبر: رأی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان بسیار پراهمیت است
سید افقهی: مشارکت بالا در انتخابات یعنی ملت پای کار آینده کشور است
شهید رئیسی ذوب در ولایت بود!
خطری که از بیخ گوش «رونالدو» گذشت +فیلم
بیانیه ستاد انتخابات کشور/ انصراف رسمی یک نامزد ریاست جمهوری
تماس درویش با یک بازیکن برای عقد قرارداد
واکنش مهم سردار قاآنی به اظهاراتی درباره حل همه مسائل با آمریکا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top