تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/17 - 03:54
کد خبر: 327355

آتش‌سوزی خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوابگاه ریحانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز، ۱۶ شهریورماه «برای بار دوم» در آتش سوخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسن کریم رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص آتش سوزی خوابگاه این دانشگاه گفت: ساعت پنج صبح امروز، ۱۶ شهریورماه و برای بار دوم، خوابگاه ریحانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به دلیل اتصالی سیم کولر، دچار آتش سوزی شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: بعد از اتصالی سیم کولر، تمامی بخش‌های این واحد خوابگاهی در آتش سوخت و چند نفر از دانشجویان، بیهوش شدند.

کریم‌رحیمی با بیان اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است، ادامه داد: دانشجویان این خوابگاه، اکنون به خوابگاه نرگس انتقال پیدا کردند و قرار است تا چند روز دیگر و بعد از انجام تعمیرات به خوابگاه ریحانه بازگردند.

وی تاکید کرد: حدود یک ماه پیش نیز به دلیل اتصالی سیم کولر، این خوابگاه دچار آتش سوزی شده بود و مسئولان خوابگاه، وعده تعمیر کردن آن را داده بودند، اما برای بار دوم شاهد آتش سوزی خوابگاه ریحانه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هستیم و این نشان دهنده بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به حفظ سلامت دانشجویان است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top