تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/08/02 - 13:25
کد خبر: 332575

در نامه دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به دادستان کل کشور مطرح شد؛

چگونه آقای جهانگیری میتوانددروغ بگوید و هیچ بازخواستی نشود؟

در این نامه امده است: متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که برخی مسئولین تراز اول جمهوری اسلامی به راحتی هر مطلب کذبی را که می خواهند به مقام معظم رهبری نسبت میدهند و بعد از اینکه ماهیت دروغگوییشان مشخص شد بدون آنکه هیچ هزینه ای برای این دروغگویی بپردازند به کارشان ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در نامه ای به دادستان کشور خواستار پاسخگویی جهانگیری پیرامون اظهارات خلاف واقع پیرامون تصویب  FATF شدند. در بخشی از این نامه امده است: «چگونه است که آقای جهانگیری میتواند نسبت دروغ به رهبر انقلاب و روسای سه قوه بدهد و سپس هیچ بازخواستی نشود.»

متن نامه به شرح زیر است:

دادستان محترم کل کشور
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای منتظری
 
سلام علیکم
متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که برخی مسئولین تراز اول جمهوری اسلامی به راحتی هر مطلب کذبی را که می خواهند به مقام معظم رهبری نسبت میدهند و بعد از اینکه ماهیت دروغگوییشان مشخص شد بدون آنکه هیچ هزینه ای برای این دروغگویی بپردازند به کارشان ادامه می دهد؛ هر چقدرکه کار این مسئولین تاسف آور است ، عملکرد نهادهای نظارتی در قبال این نوع رفتارها تاسف آورتر می نماید.

چگونه است که آقای جهانگیری به راحتی میتوانند دروغی را به رهبر انقلاب اسلامی و سران سه قوه نسبت دهند و سپس هیچ بازخواستی نشوند.

آیا این اقدامات واضحا ذیل اتهام تشویش اذهان عمومی نمی گنجد ؟ آیانباید کسی که در این سطح از مسئولیت با اعلام عمومی یک گزاره کذب ، اذهان مردم را مشوش کرده است محاکمه شود تا هم خود او و هم دیگران دیگر جرأت چنین کاری را نداشته باشد؟

متاسفانه امروز میبینیم که دادن نسبت دروغ به رهبری توسط مسئولین تبدیل به رویه شده است. هر کسی برای اثبات حرف خود به راحتی نسبت های درست و غلط به رهبری می دهد. در این میان دادستان کل کشور به‌عنوان‌مدعی‌العموم موظف است که با عزمی راسخ جلوی این اقدامات بایستد و نگذارد این اقدامات سرتاسر فساد آلود تبدیل به رویه شود ؛ انتظار می رود در رویارویی با چنین مواردی از سمت قوه قضائیه برخورد قاطع صورت بگیرد تا باب چنین اقداماتی بسته شود.

اگر می خواهید طعم عدالت را به مردم بچشانید می بایست در صادر کردن احکام قضائی نیز بین مردم عدالت را رعایت کنید . این گونه نشود که عده‌ای کارگر در هپکو و هفت تپه به خاطر کارِنکرده متهم به تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظم عمومی‌شوند ولی مسئولین عالی رتبه کشور در حالی که با دروغگویی اذهان عمومی را مشوش میکنند از مصونیت قضایی برخوردار باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top