تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/04 - 11:02
کد خبر: 332725

نامه یک تشکل دانشجویی به سردار اشتری

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سردار اشتری دعوت کردند تا به برخی سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی نامه‌ای از سردار اشتری دعوت کردند تا به برخی سوالات دانشجویان پاسخ دهد.

: متن نامه به شرح ذیل است:

مقام معظم رهبری در دیدار سال ۱۳۹۸ با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی : "البته این [خدمات] به معنای آن نیست که نیروی انتظامی در سطح مطلوب نظام اسلامی قرار دارد، بلکه باید با تلاش و کار مداوم به آن رسید و هر عاملی را که فضیلت‌ها و افتخارهای نیروی انتظامی را در ذهن مردم زیر سوال می‌برد، ولو یک مامور ناباب در یک کلانتری باشد، اصلاح کرد."

جناب آقای حسین اشتری فرد
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام

در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که نیروی انتظامی در چندین مورد برخوردهای بسیار غلط و زننده‌ای با تجمعات کارگری داشته و باعث رنجیدن خاطر مردم انقلابی و مخدوش شدن وجهه نیرو انتظامی گردیده است. متاسفانه کارگران هپکو و آذرآب که برای پیگیری مطالبات به‌حقشان تجمع کرده‌بودند به‌شدت مورد ضرب و شتم ماموران نیرو انتظامی قرار گرفته‌اند. مگر کارگر چه جرمی مرتکب شده است که اینگونه حرمتش شکسته می‌شود! کارگری که چند ماه حقوق نگرفته است با باتوم و گاز اشک آور نمی‌تواند شکم همسر و فرزندان خود را سیر کند. مگر کارگران هفت تپه مجرم امنیتی هستند که نیمه شب به خانه هایشان رفته و آن ها را دستگیر می کنید! آیا بهتر نبود به جای برخورد سخت با کارگران، با کسانی که مسببان‌ اصلی وضعیت پیش آمده هستند برخورد به عمل می‌آمد؟!

در دورانی که دولت‌های مختلف با پی‌گیری اشتباه سیاست های کلی اصل ۴۴ دست به خصوصی‌سازی‌ های کاملا رانتی و غیرشفاف زده و سعی در چپاول سرمایه‌های ملی و ضربه به کار و تولید ملی دارند، همین کارگران زحمتکش که به‌راستی به‌گفته مقام معظم رهبری "سربازان جنگ اقتصادی هستند" تنها سنگر مقاومت برای پاسداشت اقتصاد مقاومتی و اصول و ارزش‌های قانون اساسی و انقلاب هستند‌. در این وضعیت اسفبار که صنعت کشور به گروگان صنعت خواران و سرمایه داران رانتی درآمده، و کارخانه های بسیاری به ورطه نابودی کشانده شده اند، نیروی انتظامی به جای اینکه تکیه گاه کارگران بوده و از آنان بخاطر میدان ندادن به ضد انقلاب با وجود عدم رسیدگی مسئولان به مطالباتشان حمایت کند، سعی در سرکوب این اعتراضات انقلابی و عدالت‌خواهانه دارد.

ادامه این رویه در نیروی انتظامی منجر به آن می‌گردد که آحاد مردم اطمینان خود را نسبت به نیروی انتظامی از دست بدهند لذا تغییر آن می‌بایست هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد و در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری مفسده‌ای بزرگ را که همه فضیلت‌ها و افتخارهای مجموعه خدوم نیروی انتظامی را زیر سوال می‌برد از میان برداشته‌شود.

همچنین بنابر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور مسئولین در دانشگاه‌ها جهت پاسخگویی، از شما دعوت می‌کنیم تا جهت پاسخ دادن به سوالات و ابهامات دانشجویان در قبال عملکرد نیروی انتظامی، به خصوص پیرامون برخورد با تجمعات به‌حق کارگران در دانشگاه تهران حضور یابید.

السلام علی من التبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top