تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/09/27 - 10:49
کد خبر: 338749

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به محمود صادقی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در واکنش به حضور محمود صادقی به این دانشگاه و عدم موافقت وی برای شرکت در مناظره با یکی از منتقدان تاکید کرد: آقای صادقی! از شنیدن سخن مخالفین خود نهراسید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی طی نامه‌ای با اشاره به حضور محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه به وی نوشت: آقای صادقی چرا به جای استقبال از یک گفت‌وگوی دو طرفه و عادلانه به دنبال تک صدایی و نشنیدن صدای مخالفین خود هستید؟ چگونه می‌توانید معتقد به چند صدایی باشید اما خود بدان عمل نکنید؟ پیشنهاد می دهیم از شنیدن سخن مخالفین خود نهراسید.

« جناب آقای دکتر محمود صادقی
سلام قولا من رب رحیم

پیرو دعوتی که از حضرتعالی برای سخنرانی در دانشگاه محقق اردبیلی صورت گرفته بود، هیئت نظارت دانشگاه مصوب کرد، که این برنامه مشروط بر موافقت دعوت کنندگان به صورت مناظره برگزار گردد.

علی‌رغم موافقت اولیه و دعوت از میهمان مقابل حضرتعالی برای مناظره، اعلام شده است که حضرتعالی حاضر به مناظره نیستید. ضمن سوال از صحت انتساب این جمله به شما، مواردی را عریضه می داریم.

با توجه به عنوانی که برای برنامه سخنرانی شما در اردبیل قید گردیده است و شعار اصلی انقلاب، یعنی "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی " با سه علامت تعجب به باد استهزاء گرفته شده است، آیا این اقدام با هماهنگی حضرتعالی صورت گرفته و یا در این مورد هم همچون موارد دیگر پس از مدتی تکذیبیه صادر خواهید نمود؟ چنانچه اخیرا از سمت نمایندگی مجلس استعفا داده و پس از زمان کوتاهی مجددا در انتخابات بعدی ثبت نام نمودید!

جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است در جهان که با مجوز نهادهای همان حکومت به شعار اصلی حاکمیت طعنه می زنند و آن را تعجب برانگیز قلمداد می کنند! و اتفاقا نماینده مجلس همان حکومت هم به‌عنوان سخنران دعوت می‌شود! و احتمالا در همان مجلس از نبودن آزادی بیان، سخن گفته می شود!

ما البته صمیمانه از سخنرانی شما با عنوانی چنین ساختار شکن استقبال کرده و به داشتن نظامی با این سطح از آزادی بیان مباهات می کنیم.

اما پرسش اساسی این است که چرا به جای استقبال از یک گفت‌وگوی دو طرفه و عادلانه به دنبال تک صدایی و نشنیدن صدای مخالفین خود هستید؟ چگونه می‌توانید معتقد به چند صدایی باشید اما خود بدان عمل نکنید؟

از آنجاییکه که احتمالا شما به صحت دیدگاه های خود اطمینان دارید پیشنهاد می دهیم از شنیدن سخن مخالفین خود نهراسید.

والسلام علی من اتبع الهوی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top