تاریخ انتشار: جمعه 1398/10/13 - 12:40
کد خبر: 340756

واکنش تشکل‌های دانشجویی درپی شهادت سپهبد سلیمانی؛

منتظر پاسخ کوبنده مسئولان به ترور مالک اشتر ایران هستیم/ ترور فرماندهان مقاومت، راه مبارزه با شیطان را مستحکم‌تر می‌کند +عکس و فیلم

منتظر پاسخ کوبنده مسئولان به ترور مالک اشتر ایران هستیم/ ترور فرماندهان مقاومت، راه مبارزه با شیطان را مستحکم‌تر می‌کند  +عکس و فیلم

جمعی از دانشجویان عزادار برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی در خیابان فلسطین تجمع کردند. دانشجویان در این اقدام خود با در دست داشتن پوسترهای آن شهید مجاهدت های او را گرامی داشتند و از مسئولین کشور خواستار انتقام سخت علیه آمریکا شدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شب گذشته همزمان با گزارش‌ها درباره اصابت چند راکت به نزدیکی فرودگاه بغداد، برخی گزارش‌های دیگر از هدف قرار گرفتن دو خودرو توسط بالگرد‌های ناشناس در پایتخت عراق حکایت داشت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در پی شهادت سردار سلیمانی با برگزاری تجمعات مختلف و همچنین راه‌انداختن دسته‌های عزاداری در مقابل دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف، اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کردند. دانشجویان همچنین خواستار پاسخ قاطع و کوبنده به تروریست‌های آمریکایی شده و آمادگی خود را برای حضور در جبهه‌های نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب اعلام کردند.

همچنین تشکل های دانشجویی در سراسر کشور نسبت به حمله تروریستی به نیروهای سپاه پاسداران و شهادت آنان، واکنش نشان دادند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم؛

دانشجویان انقلابی از پاسخ متناسب تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی به ترور سپهبد قاسم سلیمانی حمایت می‌کنند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انتظار می‌رود تصمیم گیران سیاسی و نظامی هرچه سریعتر پاسخی متناسب با جنایت صورت گرفته توسط آمریکای جنایت کار و اذنابش در منطقه بدهند. بدون شک قاطبه ملت بزرگ ایران و دانشجویان انقلابی در این انتقام سخت پشتیبان سربازان وطن خواهند بود.

جامعه اسلامی دانشجویان شهید باهنر کرمان هم در بیانیه ای  نوشت: اگر چه حاج قاسم سلیمانی امروز به دیدار دوستان شهید خود شتافت، اما سلیمانی‌های دیگری در جهان اسلام قطعا نخواهند گذاشت خون آن شهید بزرگوار بر زمین بماند و انتقام سختی از عاملان این جنایت تروریستی خواهند گرفت. خط مقاومت از این پس، استوار‌تر و پرمایه‌تر از قبل ادامه خواهد یافت.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کردستان نیز در بیانیه‌ای جداگانه نوشت: خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی توسط بالگرد‌های آمریکایی در عراق، یعنی اینکه راهبرد‌ها و راهکار‌های آمریکا در منطقه جواب نداده و آن‌ها مجبور شده‌اند دست به این جنایت هولناک بزنند. اما به راستی چرا؟ چون راه زمینی ایران از قائمیه تا ابوکمال باز شده و دسترسی ایران به مرز‌های فلسطین اشغالی بطور کامل برای انتقال نیرو و تجهیزات برای نابودی اسرائیل مهیا شده است.

حرکت دانشجویان به سمت بیت رهبری برای عرض تسلیت

منتظر پاسخ کوبنده مسئولان به ترور مالک اشتر ایران هستیم

انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی به دنبال ترور فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: آمریکا پرستان داخلی و غرب گرایان بدانند و آگاه باشند که این بار دانشجویان در مقابل آن‌ها و اربابان آن‌ها تا پای جان خواهند ایستاد و به هیچ وجه اجازه‌ی پذیرش و تصویب لوایح پالرمو و CFT که تحت لوای FATF هستند را نخواهند داد و من بعد هرگونه تلاش برای پیوستن به نهادی که شهید سرافراز اسلام و ایران، شهید سپهبد سلیمانی و یاران ایشان را تروریست می‌داند، در راستای همکاری با تروریست‌های آمریکایی تلقی خواهند کرد.

شهادت سپهبد سلیمانی تمامی جناح‌ها را برای انتقامی سخت از کاخ سفید متحد کرد

دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: معاندان انقلاب جمهوری اسلامی و خط مقاومت بار دیگر خباثت وقیحانه خود را به رخ عالم کشیدند و با اقدامی ددمنشانه شخصیتی محبوب و مردمی را ترور کردند، شخصیت مبارزی که فقدانش برای ملت عزیز ایران سخت و جانکاه است. هدف دشمن از این اقدام تروریستی کم کردن افکار مقاومت و نفوذ جریان وابسته به خودشان است که با این دو ترفند نظام جمهوری اسلامی را زمین گیر کنند. ترسیم جبهه مقاومت ضعیف بعد از سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی کم‌ترین خواست این حشر کودک کش رژیم آمریکا می‌باشد، اما به مثابه گذشته این اقدام دون از شان انسانی شیطان بزرگ تمامی جناح‌ها و افراد را بر روی انتقامی سخت و جامع از کاخ سفید متحد کرده است.

حرکت دانشجویان به سمت بیت رهبری برای عرض تسلیت

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در بیانیه‌ای اعلام کردند: سردار قاسم سلیمانی نه یک شخص بلکه یک تفکر بود، تفکر مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم بین‌المللی، انقلاب اسلامی ایران که پهنه‌ی قدرتش تا مرز‌های فلسطین اشغالی گسترده شده با ریخته شدن خون سردارش استوارتر شد. انقلاب اسلامی و سپاه قدس از این فرزندان برومند که خواب را از چشمان داعشی‌های زمانه بربایند کم ندارد و همین فرزندان انقلاب راه حقی که شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی در آن قدم نهاده بود را ادامه می‌دهند. ملت بیدار ایران منتظر پاسخ کوبنده نسبت به این جنایت خواهند ماند. انتقام خون سردار بزرگ اسلام و انقلاب ان شاء الله فتح قدس می‌باشد.

بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی نوشت: تردیدی در تلخ بودنِ حادثه شهادت سردار نیست. اما تلخی، تنها یک وجه از شهادت سردار است. آن وجه دیگر، گشایشی‌ست که قرار است از پسِ این تلخ کامی روی دهد. ملتی که این تلخی را به جان می‌خرد، مقصود بزرگی دارد؛ که وقتی از اهدافشان سخن میگویند بر همگان روشن است که به آینده انقلاب و آرمان‌های آن باور حقیقی و عملی دارند وگرنه چه بسا گزافه گویانی که بانگ تحدی قناسشان گوش ملت را کر میکنند، اما گویا بودنشان مفید‌تر مینماید برای دشمن تا نبودشان.

دانشجویان بسیجی و آزادی خواهِ بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با تسلیت این حادثه تروریستی،  باری دیگر متعهد می‌شوند تا به احترام این زیبایی‌های مجاهدانه بزرگ مردانِ مومن و خون‌های پاکشان، کمرِ همت بسته و تا آخرین لحظه عمرشان از این مسیر سراسر حقانیت و عشق خارج نشوند. بدیهی است که با وجود نیرو‌های آمریکایی در منطقه غرب آسیا، این منطقه هیچ وقت روی ثبات و آرامش را نمی‌بیند و تنها با اخراج آن‌ها که در صورت لزوم با استفاده از زور رقم خورد، شاهد خاورمیانه‌ای بدون جنگ و خون ریزی خواهیم بود. امروز همه‌ی جبهه حق یکپارچه حاج قاسم است. کلام آخر ما این است که ما هر روز بیش از پیش برای انتقام و روز موعود آماده هستیم.

حرکت دانشجویان به سمت بیت رهبری برای عرض تسلیت

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر روسیاهی به زغال ماند و آنان که سال‌هاست در تلاشند تا چهره امریکا و هم‌پیمانانش را بزک کنند، برای بار چندم در پیشگاه ملت ایران و دیگر ملت‌های ستمدیده، سرافکنده شدند. تقلیل این جنایت به دستور رئیس جمهور امریکا، یعنی جدا دانستن نظام جنایتکار امریکا از رئیس جمهور فعلی آن نیز در راستای بزک کردن چهره پلید امریکاست و در پیشگاه ملت ایران و دیگر ملت‌های مستعضف، چیزی جز شرم به بار نخواهد آورد.

جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای درپی شهادت حاج قاسم اعلام کرد: انتظار داریم شورای عالی امنیت ملی با بررسی این جنایت وقیحانه نیروی‌های تروریستی آمریکایی، پاسخی سخت و دشمن شکن به آمریکا، ترامپ دیوانه و متحدان عبری-عربی شان داده تا بدانند اگر سلیمانی رفت یک ملت بیدار‌تر از گذشته دودمان استکبار را به آتش خواهد کشید.

دانشجویان پیام نور مشهد نیز در بیانیه خودشان نوشتند: دیشب ارواح طیبه‌ شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ارواحناه فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان - و نیز همه‌ی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

حضور دانشجویان در خیابان فلسطین برای عرض تسلیت +عکس و فیلم

حضور دانشجویان در خیابان فلسطین برای عرض تسلیت +عکس و فیلم

حضور دانشجویان در خیابان فلسطین برای عرض تسلیت +عکس و فیلم

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وقتی آمریکا جا می‌ماند
آغاز برخورد با دلالان ارز در مرز مهران
ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
نان در نانوایی ها بالاتر از قیمت مصوب عرضه می شود
شرایط سفر به امارات با ویزای توریستی
لوئیس سوارز از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
واکنش ونزوئلا به توقیف هواپیمای مادورو توسط آمریکا
اینفوگرافیک مراحل انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳
دانشکده ریاضی دانشگاه اصفهان به نام «مریم میرزاخانی» نامگذاری شد
اسامی ۱۱۷ موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج
مشخصات فنی، کاربردها و عوامل موثر بر قیمت میلگرد ۱۶
بازی کامپیوتری و اینترنت اشیا رشته دانشگاهی شد
مشخصات فنی، کاربردها و عوامل موثر بر قیمت میلگرد ۱۶
فرار نافرجام از زندان ۱۲۹ کشته برجای گذاشت
بخش ورزش و جوانان در یک بخش ادغام نشده‌اند
دستور وزیر خارجه اسرائیل به سفرای این رژیم در کشورها
استعفای نکونام از استقلال؟
حملات پی در پی به اسرائیل ؛ دلیل ازدحام مسافران در فرودگاه امام
لوله بازکنی کرمان : شماره تماس و قیمت
طرح مهم مجلس برای کاهش جمعیت اتباع بیگانه
پیاتزا سرمربی تیم ملی والیبال شد
دانشکده ریاضی دانشگاه اصفهان به نام «مریم میرزاخانی» نامگذاری شد
گام اول برای توسعه علم، آزادی علمی است
دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکوری‌ها منتشر شد
راه اندازی کلینیک صنعت در دانشگاه امیرکبیر
امکان تحصیل ۱۳۰۰ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی در فراجا
تکذیب رد صلاحیت ۸هزار دانشجو معلم
تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد
ایجاد مقدمات حضور دانشجویان اندونزی در ایران
زمینه جلوگیری از جعل مدارک و تسهیل استعلام‌های تحصیلی فراهم شد
نام مریم میرزاخانی بر سردرِ دانشکده ریاضی دانشگاه اصفهان حک شد
ارتقای مرتبه ۵ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
جزئیات ثبت نام رشته‌های بدون کنکور اعلام شد/ جاماندگان کنکور بخوانند
آغاز انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علامه‌ از هفته آینده
آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه شهید بهشتی
دانشگاه صنعتی اراک رتبه اول درصد قبولی کارشناسی ارشد کشور را کسب کرد
فرصت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی تمدید شد
رئیس سازمان امور دانشجویان تغییر کرد
پذیرش دانشجوی رشته «جامعه ­پژوهی اسلامی» در مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top