تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/11/10 - 10:20
کد خبر: 344101

کمک سه میلیاردی غیر نقدی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان

مدیرعامل شرکت شهروند از ارسال کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرآنلاین، مهدی امراللهی مدیر عامل فروشگاه‌های شهروند در مراسم ارسال کمک‌های اهدایی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهروند با مشارکت تأمین کنندگان اقلامی را که بنابر نیاز هلال احمر اعلام شده و بیشتر شامل مواد غذایی، پوشاک، پتو و محصولات شوینده است به مناطق سیل‌زده در این استان ارسال خواهد کرد.

امراللهی در ادامه با اشاره به رویکرد مسئولیت اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران تصریح کرد: کمک‌های ارسالی شامل ۲۷ دستگاه کامیون است که در این میان انواع مواد غذایی، آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی و شوینده، پوشاک گرم، پتو، مخازن نگهداری و حمل و نقل آب و ... با همت تامین کنندگان و مشارکت شهرداری تهران جمع آوری شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ابعاد فاجعه سیل اخیر بسیار وسیع بوده لذا امیدواریم با همکاری تأمین کنندگان شرکت شهروند و هلال احمر بتوانیم گام موثری در یاری رسانی به هم وطنان خود برداریم.

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره عملکرد مثبت و قابل تقدیری در خصوص نقش اجتماعی خود داشته است، تاکید کرد: شرکت شهروند در زمان حوادث و شرایط بحرانی اخیر خصوصا در سال جاری در میان سایر زنجیره های تامین کالا پیشگام بوده است.

وی در ادامه گفت: اعتبار و موفقیت شهروند قطعا مرهون توجه به مسئولیت های اجتماعی است که به عنوان حلقه واصله میان شهروندان و افراد نیازمند تلقی می شود و از طرفی می تواند منجر به کسب سرمایه اجتماعی ارزشمندی شود که نقش شهروند را به عنوان یک نهاد مطمئن و همراه در میدان حوادث پررنگ تر می کند و موفقیت های اقتصادی بیشتری را برای این مجموعه به همراه خواهد داشت.

محمد اسلامی نسب، رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات کالای شهروند نیز با بیان اینکه شهروند یک مجموعه اقتصادی صرف نیست یادآور شد: نقش حمایتگرانه شهروند در شرایط بحرانی منجر به ایجاد یک حس همدلانه و قابل اعتمادی در میان مردم کشورمان شده است که در زمان وقوع بحران به عنوان یک بازوی قابل اتکا برای شهرداری تهران شناخته می شود.

بنابر اعلام مدیر عامل شرکت شهروند و رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر محموله های ارسالی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان تا روز جمعه به دست هموطنان آسیب دیده در سیل خواهد رسید و دومین محموله اهدایی تا قبل از آغاز سال جدید برای ارسال به مناطق سیل زده آماده سازی می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top