تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/12/07 - 13:42
کد خبر: 346909

خبر مهم برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

کریمی همچنین یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می توانند نسخه الکترونیکی کتاب های انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه به آدرس apps.pnu.ac.ir تهیه کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور اعلام کرد: این دانشگاه برای پیشگیری از شیوع کرونا خدمات خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه و مجازی ارائه می دهد.

محمد علی کریمی اظهار داشت: این دانشگاه در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه دانشجویان به دانشگاه شرایطی ایجاد کرده تا حضور دانشجو در مراکز این دانشگاهی به حداقل رسانده شود.

وی ادامه داد: از جمله این موارد می‌توان اعلام نتایج آزمون‌ها، برنامه‌های کلاسی، ارتباط با استادان، کارمندان و مدیران در سامانه «پیام من» ( که لینک آن در سامانه http://apps.pnu.ac.ir موجود است)، را ذکر کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: اپلیکیشن "پیام من"، اولین اپلیکیشن رسمی دانشگاه پیام است و دانشجویان از طریق این اپلیکیشن به راحتی می توانند به نمرات، پرونده تحصیلی، بانک های مقالات و کتب، برنامه های کلاسی،اطلاعیه ها، همایش ها، برنامه های کارآفرینی استارتاپ ها، ... دسترسی یابند.

وی اظهار داشت: این سامانه برای‌ تلفن های هوشمند و معمولی طراحی شده و امکان استفاده از آن به سهولت امکان پذیر است، مطلوب است دانشجویان با توجه به شرایط حساس کنونی و احتمال افزایش ابتلا به بیماری کرونا از حضور فیزیکی در مراکز و واحدها اجتناب کنند.

کریمی همچنین به سامانه امانت دیجیتال (تولید کتاب الکترونیکی ) به نشانی lib.pnu.ac.ir اشاره کرد و گفت: دانشجویان با استفاده از این سامانه می توانند با پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در هر ترم به مدت ۶ ماه، از محتوای الکترونیکی همه عناوین منتشر شده استفاده کنند. 

وی افزود: فروشگاه آنلاین کتب درسی دانشگاه پیام نور به نشانی digibook.pnu.ac.ir  نیز امکان دسترسی به کتاب های کاغذی دانشگاه بدون واسطه را برای همه دانشجویان فراهم می کند و دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه پست، کتاب ها را درب منزل خود تحویل گیرند.

کریمی همچنین یادآور شد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنین می توانند نسخه الکترونیکی کتاب های انتشارات دانشگاه پیام نور را از اپلیکیشن کتابخوان دانشگاه به آدرس apps.pnu.ac.ir تهیه کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان از حضور غیرضروری در اماکن عمومی و مراکز و واحدهای دانشگاه پرهیز کنند

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top