تاریخ انتشار: جمعه 1399/01/15 - 10:48
کد خبر: 350848

آغاز برنامه آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا از فردا

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه احتمال طولانی‌تر شدن ترم تحصیلی وجود دارد، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که ترم تحصیلی جاری تا تابستان ادامه پیدا کند و برخی آزمون‌ها نیز به صورت مجازی برگزار شود.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا از آغاز آموزش‌های مجازی این دانشگاه از شنبه ۱۶ فروردین‌ماه خبر داد.

یعقوب محمدی‌فر با بیان اینکه همزمان با آغاز شیوع کرونا و تعطیلی به‌هنگام دانشگاه‌ها، آموزش مجازی در دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز شد، گفت: در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با شیوع کرونا، دانشجویان در روزهای ابتدایی به شهرهای خود بازگشتند و همین موضوع، ضریب تماس افراد را کاهش داد.

وی از تهیه درس‌افزار توسط اساتید دانشگاه، خبر داد و افزود: اساتید دروس خود را در این درس‌افزار ضبط می‌کنند و به صورت مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد که اطلاعیه‌هایی برای آگاهی دانشجویان در ۶ مرحله در این زمینه صادر شده است.

محمدی‌فر با بیان اینکه روند آموزش مجازی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد، گفت: پس از اعلام دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این روند ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: ترم رسمی از روز شنبه ۱۶ فروردین آغاز می‌شود و آموزش از راه دور به طور رسمی کلید می‌خورد، هرچند تعدادی از اساتید در ایام نوروز نیز آموزش را تعطیل نکردند.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه احتمال طولانی‌تر شدن ترم تحصیلی وجود دارد، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که ترم تحصیلی جاری تا تابستان ادامه پیدا کند و برخی آزمون‌ها نیز به صورت مجازی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی این اعتقاد را داشتند که این ترم تعلیق شود که این تصمیم آسیب جبران‌ناپذیری را ایجاد می‌کند و دانشگاه‌ها برای جذب دانشجویان و تأمین خوابگاه در ترم تحصیلی مهرماه با مشکل مواجه خواهند شد و در عمل امکان تعلیق وجود ندارد.

محمدی فر تأکید کرد: در صورت کنترل کرونا در فصل بهار، می‌توان آموزش را در فصل تابستان مدیریت کرد و آن را به سرانجام رساند.

وی در خصوص تولید آب ژاول در دانشکده شیمی دانشگاه بوعلی‌سینا، یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت مردم، تیمی در دانشکده شیمی مستقر شده که تست الکل را برای تشخیص الکل اتانول و متانول انجام می‌دهد که مراجعات زیادی را نیز به دنبال داشت و این روند ادامه خواهد یافت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top