تاریخ انتشار: جمعه 1399/01/15 - 14:40
کد خبر: 350868

آنچه که باید در رابطه با طرح مطالعاتی شهید سلیمانی بدانید +پوستر

آنچه که باید در رابطه با طرح مطالعاتی شهید سلیمانی بدانید +پوستر

این طرح با همکاری واحد آموزش و واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و با هدف تعمیق مبانی اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری در پیامشان که در مراسم سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان قرائت شد، آمادگی بهره برداری از ماه مبارک رمضان، همچنین بزرگداشت یاد سردار شهید سلیمانی و همچنین استفاده بهتر از اوقات فراغت و فرصت فراهم شده در پی قرنطینه ویروس کرونا برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، علی اصغر ولی؛ دبیر اجرایی طرح مطالعاتی حاج قاسم سلیمانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» راجع به طرح فوق گفت: این طرح با همکاری واحد آموزش و واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و با هدف تعمیق مبانی اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری در پیامشان که در مراسم سی امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان قرائت شد، آمادگی بهره برداری از ماه مبارک رمضان، همچنین بزرگداشت یاد سردار شهید سلیمانی و همچنین استفاده بهتر از اوقات فراغت و فرصت فراهم شده در پی قرنطینه ویروس کرونا برگزار می شود.

او افزود: در رابطه با انتخاب اسم طرح ابتدا قصد داشتیم با توجه به محتوای طرح اسم طرح را طرح مطالعاتی رمضان بگذاریم اما با توجه به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا علی الخصوص شهید مظلوم سردار سلیمانی و همچنین لزوم توجه به ابعاد متفاوت شخصیتی این سردار بزرگ اسلام که حتی در لحظه شهادت ایشان در جیب خود کتاب گلچین احمدی داشتند و تقریظاتی که بر کتاب هایی که خوانده اند نوشته اند همه و همه نشان دهنده توجه و اهتمام این شهید بزرگوار بر مطالعه و دوستی با کتاب است که رهبر ما نیز بر این موضوع تاکید فراوان کرده اند. بنا بر موارد فوق تصمیم بر این شد که نام شهید عزیز به طرح ما برکت بدهد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: ما برای این طرح چهار کتاب از تالیفات استاد علیرضا پناهیان را در نظر گرفته ایم که به ترتیب عبارتند از: برای مهمانی خدا آماده شویم، آشنایی با چهار مفهوم کلیدی اخلاق، چگونه دستورات دینی ما را تربیت می کنند؟ و شهر خدا.

دبیر اجرایی طرح مطالعاتی حاج قاسم سلیمانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: هدف ما در وهله اول توجه به دغدغه رهبری عزیز نسبت به فرهنگ کتابخوانی و توسعه آن در میان اقشار مختلف علی الخصوص دانشجویان و همچنین توصیه ایشان به تشکل های دانشجویی مبنی بر پافشاری بر مبانی است، چرا که قشر فرهیخته باید سرآمد سایرین در انس با کتاب و همچنین صاحب مبانی فکری بنیادین باشد. اما دلیل دیگر این بود که برای اغتنام فرصت ماه رمضان و استفاده هرچه بیشتر از برکات این ماه عزیز آماده شویم و همچنین در این اوضاع حاصله از شیوع بیماری کرونا که دانشجویان در خانه هایشان مانده اند و اوقات فراغت زیادی دارند بتوانیم گوشه ای از اوقات ایشان را به نحو احسن پر کنیم.

علی اصغر ولی؛ دبیر اجرایی طرح مطالعاتی حاج قاسم سلیمانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: طرح با همکاری اپلیکیشن طاقچه برگزار می گردد به شکلی که دانشجویان با مراجعه به این برنامه اقدام به تهیه و دانلود کتب دوره می نمایند. طرح سه مرحله دارد، مرحله اول مطالعه کتاب، مرحله دوم شرکت در جلسه بحث در فضای مجازی و مرحله سوم شرکت در آزمون آنلاین هر کتاب می باشد.به علاوه این که جوایز نفیسی در انتهای دوره مد نظر داریم و همچنین جوایز هفتگی هم به دوستان اعطا می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top