تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/18 - 16:41
کد خبر: 351241

افزایش ۴۰ درصدی حقوق‌ها در دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس اعلام ستاد کرونا فعالیت های اداری دانشگاه نیز به صورت ۳۰ درصدی دنبال می شود و کارکنان دانشگاه شیفت بندی شده اند و بسیاری از فعالیت ها به صورت دورکاری دنبال می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی حقوق‌ها در دانشگاه بسیار سخت است، گفت: با این وجود سعی داریم این افزایش حقوق‌ها را سریعتر اجرایی کنیم؛ البته اعتبار این موضوع باید از محل صرفه جویی ها، اعتبارات و درآمدهای دانشگاه و دولت تامین شود.

 سید احمد معتمدی ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که با شیوع کرونا ویروس مواجه هستیم، دفاع پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد به نحوی خواهد بود که در جلسه دفاع دانشجو و استاد راهنما حضور داشته باشند اما داوران می توانند به صورت مجازی در جلسه حضور داشته باشند همچین  حضور مدعوین و پذیرایی نیز در جلسات دفاع پایان نامه ها ممنوع شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: برای دفاع از رساله های دوره دکتری نیز توصیه کردیم که دفاع به زمانی منتقل شود که شرایط بهتر شده باشد اما اگر برای دفاع از رساله اضطرار وجود داشت، برخی داوران می توانند به صورت مجازی در جلسه دفاع حضور داشته باشند.

معتمدی تاکید کرد: باتوجه به شرایط پیش آمده اگر دانشجو نتوانست از پایان نامه خود دفاع کند دانشجویان شامل جریمه نخواهند شد.

ضمن اینکه درصورتی که ترم تحصیلی طولانی تر شود برای زمان امتحانات نیز تصمیم گیری می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در شرایط فعلی اساتید و دانشجویان پروژه ها و قراردادهای صنعتی را تاجایی که امکان دارد در منازل پیگیری می کنند و اگر در شرایط خاص پروژه ها نیازمند آزمایشگاه بودند با رعایت اصول بهداشتی افراد در آزمایشگاه حضور می یابند.

وی گفت: از دانشجویان تقاضا می کنیم حتما به دستورالعمل ها و اطلاعیه های ابلاغی توجه نمایند و مطابق همان اقدام کنند.

دکتر معتمدی در خصوص فعالیت شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی نیز خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان این دانشگاه در زمان شیوع بیماری کرونا فعال بودند و تعداد قابل توجهی از این شرکت ها در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کنند فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز مطالعات مربوط به طبعات کرونا از جمله مباحث اقتصادی و اقتصاد صنعتی فعال است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس اعلام ستاد کرونا فعالیت های اداری دانشگاه نیز به صورت ۳۰ درصدی دنبال می شود و کارکنان دانشگاه شیفت بندی شده اند و بسیاری از فعالیت ها به صورت دورکاری دنبال می شود.

وی با بیان اینکه جلسه هیات رئیسه دانشگاه در هفته دوم نوروز به صورت مجازی برگزار شد، افزود: برنامه داریم با کمک واحد انفورماتیک دانشگاه جلسات در حوزه ها و دانشکده های مختلف نیز در شرایط فعلی به صور مجازی انجام شود که امیدواریم بستر آن تا یک هفته آینده فراهم شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top