تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/01/19 - 11:17
کد خبر: 351321

تمام مراکز علمی کاربردی به زیرساخت آموزش مجازی مجهز شدند

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری آموزش مجازی در تمام مراکز این دانشگاه خبر داد و گفت: شرایط برای تمام مراکزی که دارای زیرساخت آموزش مجازی نبودند، فراهم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مختار جلالی جواران با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری آموزش مجازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: برخی از مراکز دانشگاه که دارای زیرساخت لازم بودند، قبل از سال جدید فعالیت خود را برای ارائه دروس به صورت مجازی آغاز کردند.

وی ادامه داد: برای بخشی دیگر از مراکز هم که دارای زیرساخت لازم نبودند، با تعدادی از شرکت ها رایزنی شد و این شرکت ها طرح خود را ارائه دادند، از بین آنها یک شرکت انتخاب و به آن ماموریت داده شد تا زیرساخت لازم را ایجاد کند، بنابراین آموزش مجازی در  ۱۱ فررودین ۹۹ در استان های، گلستان، آذربایجان شرقی، البرز و اصفهان، به صورت آزمایشی برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: از ۱۷ فروردین نیز برای تمام مراکز دانشگاه این سیستم راه اندازی شد، تقریبا تمام مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی که دارای زیرساخت نبودند، شرایط برای آنها فراهم شد که بتوانند کلاس خود را به صورت آفلاین و در مواردی که هم که استاد تشخیص دهد به صورت آنلاین و برخط برگزار کنند.

جلالی جواران درباره برگزاری دروس عملی نیز توضیح داد: حدود ۳۳ درصد دروس دانشگاه جامع علمی کاربردی، نظری است و تمام تلاش مسئولان دانشگاه این است که این ۳۳ درصد را به صورت فشرده ارائه شود تا بخش نظری دروس پیش رفته و زمانی که شرایط عادی شد، بخش، کارورزی، کارگاهی و عملی برگزار شود و زمانی که قرار بود به دروس نظری اختصاص داده  شود، به دروس عملی اختصاص داده شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در حوزه آموزش در حال تهیه دستورالعملی هستیم که این دستور العمل براساس حالت خوش‌بینانه، واقع‌بینانه، و بدبینانه شرایط موجود تهیه می شود تا مراکز هر حالتی که پیش آمد، بدانند که به چه شکل باید در حوزه آموزش عمل کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top