تاریخ انتشار: شنبه 1399/02/13 - 09:20
کد خبر: 354302

چرا باید از صندلی طبی استفاده کنیم؟

انواع صندلی های طبی در طرح و رنگهای مختلف موجود هستند. امروزه این تنوع بسیار بیشتر از گذشته است. شما می توانید جنس های مختلف و رنگ های مختلف صندلی های طبی بسیار شیک و لوکس را انتخاب کنید. این یک انتخاب کاملا هوشمندانه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» صندلی طبی چیست و چرا افراد بسیار زیادی در ادارات و سازمان های خود از صندلی طبی استفاده می کنند؟ چرا باید برای کارمندان شرکت خود صندلی طبی استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات با شرکت گلدسیت همراه باشید. امروزه حتی اگر ظاهر و زیبایی صندلی ها برای شما خیلی مهم باشد، باز هم باید برای طبی بودن آن درجه ی اهمیت بالایی قائل شوید. زیرا با خرید صندلی اداری مناسب برای کارمندان خود، بازدهی و بهره وری آن ها در کارشان افزایش می یابد و از خستگی زودهنگام آن ها جلوگیری می شود، پس این موضوع به وضوح، اهمیت صندلی مورد استفاده را بیان می کند.

چرا باید از صندلی طبی استفاده کنیم؟

اگر شما از یک صندلی طبی خوب استفاده کنید و آن صندلی ، تمام خصوصیات و استاندارد های یک صندلی ارگونومیک را داشته باشد، اعضای بدن شما آسیب نمی بیند، راحتی و آسایش بیشتری برای شما ایجاد می شود که همین موضوع به تنهایی می تواند تا حد زیادی مدیران شرکت ها را قانع کند که از صندلی های با استاندارد ۲۰۲۰ استفاده کنند. و معمولا برای استفاده از صندلی ارگونومیک، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، یعنی هم خودتان با اصول نشستن، آشنا باشید و هم از صندلی استفاده کنید که واقعا ارگونومیک باشد، نه اینکه صرفا برچسب ارگونومیک بودن بر روی آن خورده باشد!

شاید در نگاه اول کمی عجیب باشد که چرا باید از صندلی های استاندارد و گران قیمت برای کارکنان شرکت خود استفاده کنیم؟ شاید سولات این چنینی در ذهن شما شکل بگیرد، اما اگر بدانید که خرید یک صندلی استاندارد، چقدر می تواند به بازدهی کارمندان شرکت شما تاثیر بگذارد، حتما هزینه های قابل توجهی را برای این موضوع کنار می گذارید، زیرا فقط شما یک بار برای سرمایه گذاری صندلی اداری شرکت خود هزینه می کنید، اما برای همیشه از نتایج فوق العاده ی بازدهی کارمندان (سیصد درصدی) خود بهره مند می شوید.

 

صندلی طبی مناسب چه افرادی است؟

در واقع هر فردی که در روز برای مدت طولانی روی صندلی می نشیند باید از صندلی طبی استفاده کند تا از بروز بیماری های مختلف مانند گردن درد، کمردرد و. جلوگیری کند. همچنین استفاده از صندلی های لوکس طبی برای افرادی که به این بیماری ها مبتلا شده اند می تواند مفید باشد و سبب کاهش درد و بهبود آن ها شود. طبق نظر متخصصان، این نوع صندلی ها در سلامتی افراد تاثیر بسزایی دارند و نشستن برای مدت طولانی بر روی چنین صندلی هایی آسیب های جسمانی برای افراد به همراه نخواهد داشت. اما باید توجه کرد که چگونگی استفاده از صندلی هم مهم است و صندلی باید متناسب با قد و شرایط فیزیکی هر فرد تنظیم شود.

بیشتر بخوانید:   صندلی لوکس گلدسیت با استاندارد سال 2020

صندلی ارگونومیک برای مدیران

معمولا این نوع صندلی ها در شرکت ها و سازمان ها استفاده می شود، زیرا  اغلب کارمندان و کارکنان، برای مدت زمان بسیار زیادی بر روی صندلی می نشینند و در زمان استفاده از صندلی نامناسب ، بعد از مدتی کوتاه دچار بیماری های مختلف مانند گردن درد، کمردرد و….  می شوند، بنابراین دقیقا کار اصلی صندلی ارگونومیک همین است که از ایجاد این بیماری ها و آسیب ها جلوگیری کند.

اگر میخواهید برای مدیران و کارشناسان شرکت خود صندلی های ارگونومیک تهیه کنید، حتما بخش صندلی مدیریتی و صندلی اداری وب سایت ما را مشاهده کنید، صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید، آن را خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید و یا جهت دریافت مشاوره برای خرید محصول مناسب با کارشناسان شرکت گلدسیت تماس بگیرید.

صندلی کنفرانسی

برای تهیه ی این نوع صندلی ها، باید در نظر داشته باشید که یک صندلی طبی خوب باید چهار ناحیه ی ستون فقرات گردن، پشت، کمر و دنبالچه را پوشش دهد و اگر نتواند از بدن محافظت کند تاثیرات منفی برای شما در پی خواهد داشت. صندلی های شرکت گلسیت علاوه بر این که بر پایه ی اصول ارگونومی ساخته شده اند از ظاهر زیبایی هم برخوردارند.

صندلی طبی در سال ۲۰۲۰

در خرید صندلی طبی در سال 2020 به سراغ برندها بروید. این جمله ای است که از فیزیوتراپ ها و متخصصان این زمینه می شنویم. برچسب طبی را باید کاملا آگاهانه انتخاب کنید. برای همین تیم تخصصی ما هر آنچه که در خرید صندلی ارگونومیک لازم است بدانید را برایتان بازگو خواهند کرد. شما می توانید هر سوالی که دارید را با مشاوران ما در میان بگذارید. تیم گلدیست با بیشتر از ده سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید و عرضه ی صندلی های لوکس طبی، همواره افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را داشته است. شما می توانید انواع مبلمان های لوکس و صندلی ارگونومیک را با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت از ما خریداری کنید. و اما در خرید صندلی های مناسب طبی به چه مواردی باید دقت داشته باشیم؟

نکات مهم در خرید صندلی طبی

اگر قصد خرید و یا فروش صندلی های اداری طبی را دارید، حتما نکته های راهنمای زیر را با دقت بخوانید:

  • ارتفاع صندلی اداری طبی: از مهمترین فاکتورها برای صندلی های طبی ارتفاع آنهاست. ارتفاع صندلی ها طبی متغیر است. شما بسته به قد خود می توانید مناسب ترین آن را انتخاب کنید. ارتفاع صندلی طبی باید بین ۴۰٫۴۵ تا ۵۳٫۳۵ باشد. مکانیزم صندلی های طبی به گونه است که شما در حال نشستن کمترین فشار به مفاصل تان وارد شود و دیرتر خسته شوید.
  • قسمت نشیمنگاه صندلی: عرض صندلی که در واقع جای نشستن آن است باید بین ۴۲ تا ۵۰ سانتی متر باشد. شما بر روی یک صندلی استاندارد باید ۲ تا ۳ سانتی متر از اطراف صندلی بیرون تر باشد. برای همین بسیار مهم است، تکرار می کنیم بسیار مهم است که از مدل های مناسب با وزن و قد خود خرید کنید.
  • روکش صندلی و فرم آن: این مورد را به دقت بررسی کنید. این دقیقا همان چیزی است که مشتری های ما بابت آن از ما تشکر می کنند. فرم صندلی طبی باید به گونه ای باشد که بر روی آن لیز نخورید، این لیز خوردن بسیار سبب رنجش اعصاب می شود. برای همین برند گلدیست در روکش صندلی های طبی خود از روکش های چرم، پارچه های مرغوب و یا مش استفاده می کند که امکان تهویه نیز وجود داشته باشد.

صندلی طبی رستوران گلدیست

  • قسمت تکیه گاه صندلی طبی: قسمت تکیه گاه یک صندلی استاندارد و یا ارگونومیک، بسیار مهم است. این قسمت از صندلی های طبی باید کاملا راحت و مطابق با قوس و انحنای کمر باشند. بدین صورت که انحنای صندلی باید در ارتفاع ۱۴ تا ۲۱ سانتی متری، گودی کمر را پر کند. طراحی و ساخت این صندلی ها مطابق با استانداردهای طراحی ارگونومیک است برای همین است که شما بر روی آن بسیار احساس راحتی می کنید. این مساله بخصوص برای کسانی که ناراحتی عضلات کمر و یا دیسک کمر دارند، اهمیت دو چندان پیدا می کند.
  • دسته های صندلی: صندلی طبی باید قابلیت تنظیم شدن را داشته باشد. شما می توانید برای رفع خستگی های موقت دسته های صندلی را جابجا کنید و فشار زیادی به مچ و شانه های شما وارد نشود.
  • پایه صندلی ارگونومیک: همانطور که می دانید پایه های صندلی های طبی پنج چرخه است. این پایه ها از جنس آلومینیوم یا فولاد هستند و باید مقاومت زیادی داشته باشند. چرخ های این صندلی ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی جابه جا شوید. برای جابه جا شدن تنها باید فشار کمی وارد کنید. اگر با کوچکترین تکان صندلی جابجا می شود یا فشار زیادی نیاز است که صندلی شما کیفیت کافی را ندارد. مگر خودتان تنظیمات آن را بدین صورت تنظیم کرده باشید.

تمام موارد بالا به دقت توسط کارشناسان گلدیست چک و بررسی می شوند و شما می توانید از مشاوره های رایگان ما استفاده کنید.

چرا صندلی طبی خریداری کنیم؟

این باور عموم که احساس می کنند کلمه ی طبی برای کسانی است که از ناراحتی خاصی رنج می برند، کاملا اشتباه است. متاسفانه استفاده از صندلی های نامناسب سبب می شود که شما نیز بالاخره به این گروه ملحق شوید. خدا نکنه! اما محققان ثابت کرده اند که اکثر ناراحتی های مفاصل و کمردرد ها ریشه در پوزیشن های اشتباه و نشیمنگاههای نامناسب دوران کودکی و جوانی داشته اند. برای همین شما برای کودکان و برای خودتان در هنگام مطالعه و کار باید از استانداردترین محصولات استفاده کنید.

انواع صندلی های طبی

انواع صندلی های طبی در طرح و رنگهای مختلف موجود هستند. امروزه این تنوع بسیار بیشتر از گذشته است. شما می توانید جنس های مختلف و رنگ های مختلف صندلی های طبی بسیار شیک و لوکس را انتخاب کنید. این یک انتخاب کاملا هوشمندانه است. در هنگام خرید حتما ویژگی های کیفی و فنی محصول را در شناسنامه ی محصول را چک کنید.نوع جم، نوع فوم و اسفنج به کار رفته در آن، مکانیسم و مدل پایه از جمله مواردی است که می توانید چک کنید.

مزایای صندلی طبی

  • طراحی صندلی طبی به گونه است که فرد در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی دارد، بدون اینکه متوجه شود، اما دیرتر خسته می شود و طولانی تر می تواند از صندلی استفاده کند.
  • این صندلی ها را می توان برای مدت زمان طولانی به کار برد. کارایی و بازدهی این صندلی ها زیاد است.
  • طراحی این صندلی ها به گونه ای است که از منقبض شدن خون در زانوها جلوگیری می کند. گردش خون در اندام های پا و زانو بسیار خوب است و شما در هنگام بلند شدن احساس گرفتگی نخواهید کرد.
  • اکثر این صندلی ها پشت گردنی دارند، با تکیه دادن سر بر روی این قسمت از گرفتگی گردن جلوگیری خواهید کرد.

نکته ی مهم دیگر این است که هزینه ی خرید صندلی طبی بالا نیست. شما می توانید مناسب ترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید. محصول های خیلی گران را به بهانه ی بالا بودن کیفیت خریداری نکنید. در این دوره تمامی ما ساعت ها از روز را صرف مطالعه و کار پشت میز می کنیم. برای همین بسیار مهم است که میز و صندلی ما از کیفیت های لازم برخوردار باشند. این را فراموش نکنید شما دارید برای سلامتی خود هزینه می کنید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع صندلی های طبی و راهنمای خرید آن به مشاوران گلدیست تماس بگیرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top