تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/16 - 08:14
کد خبر: 354729

انواع ساعت تبلیغاتی و نکات مهم در هنگام خرید

این محصولات با چاپ لوگو به روی صفحه ساعت، یا به روی بدنه به یک هدیه تبلیغاتی خوب تبدیل خواهند شد. برای چاپ به روی ساعت نیاز است که هارمونی لوگو یا عبارت با طرح و رنگ ساعت حفظ شود تا زیبایی این کالا از بین نرود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» زمان مقوله پر استفاده‌ای در زندگی مدرن انسان به حساب می‌آید. برنامه روزانه همه ما با زمان سر و شکلی به خود می‌گیرد و به نوعی سازمان‌دهی زندگی از طریق گذر زمان انجام می‌شود. ساعت به عنوان نشان دهنده این بُعد زندگی، تقریبا در همه جا به کار گرفته می‌شود. اهمیت ساعت آنجایی مشخص می‌شود که در میادین شهر، مراکز عمومی، خانه و ادارات و حتی به روی مچ بسیاری از مردم دیده می‌شود. به راستی چه وسیله‌ای این میزان از نیاز به استفاده مکرر در طول زندگی را دارد؟

علاوه بر اینکه ساعت تبلیغاتی اهمیتی کاربردی دارد، به عنوان یک کالای زینتی به عناوین مختلفی استفاده می‌شود. ساعت مچی، رومیزی و دیواری سه نوع مطرح به عنوان یک کالای تزیینی هستند که به زیبایی محیط و افراد کمک می‌کنند. بسیار مواردی هستند که در کنار یک تابلو نقاشی دیواری، یک گلدان زیبا و یک دستبند جواهر، ساعتی قرار می‌گیرد تا این تزیینات را تکمیل کند.

 

پس تا به اینجا حداقل دو ارزش برای حضور ساعت‌ در زندگی را می‌دانیم. کالاهای با ارزش همواره مورد پسند افراد هستند و به همین دلیل از این کالاها به عنوان هدیه و پیشکش هم استفاده می‌شود. ساعت به عنوان یک هدیه، زیبا و ارزشمند خواهد بود، چه بسا نفیس تر از کالایی گران‌تر از خودش هم باشد. از جهتی دیگر این هدیه انتقال دهنده، آرزوی داشتن ثانیه‌های خوب برای شخص مقابل است.

هدایای تبلیغاتی همواره شامل برترین محصولات هستند. کالا‌هایی که از نظر محبوبیت، کاربرد و ارزش در سطح بالایی قرار داشته باشند و مورد پسند افراد واقع شوند. کالایی همچون ساعت با داشتن تمام این ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فردی که درباره آن گفتیم، یکی از پر استفاده‌ترین هدایای تبلیغاتی است. یادآوری زمان این‌بار با یادآوری یک حس خشنود کننده نیز همراه خواهد بود.

قیمت یک ساعت دیواری یا رومیزی مناسب برای استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی خواهد بود. در واقع رنج قیمتی که برای یک ساعت خوب در نظر گرفته می‌شود بیشتر وابسته به ظاهر و تزیینات آن است و از لحاظ ساختار اصلی نزدیک به یکدیگر هستند.

ماندگاری هدیه‌ای همچون ساعت دیواری یا ساعت رومیزی، در تبلیغات مدرن اهمیت بسیاری دارد. این تاثیر به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد، دلیل نخست مواجه شدن در دفعات زیاد با هدیه است، که یاد و خاطر شما تثبیت خواهد کرد و دلیل بعدی، احتمال استفاده شدن از ساعت در یک محل عمومی است که فرصت آشنایی دیگر افراد با شما و کسب و کارتان را خواهد داد.

جذابیت بصری

از آنجا که ساعت‌ها به عنوان کالایی تزئین‌گر محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند، بهتر است که تمرکز ویژه‌ای در انتخاب یک طرح زیبا داشته باشید. در مورد ساعت دیواری، اغلب طرح‌ها به صورت گرد یا چهارگوش هستند اما نمونه‌های متفاوت از این قاعده هم کم‌ و بیش دیده می‌شوند و هر یک جذابیت خاص خودش را دارد. ویژگی که در این میان باعث تفاوت در میان این اشکال می‌شود المان‌های تزیینی هستند که به روی ساعت به کار گرفته می‌شوند.

به طور مثال یک قاب فلزی گرد به ساعت دیواری جلوه‌ی تازه‌ای می‌دهد و یا ترکیبی از چوب و فلز نمایی مدرن را برای یک ساعت ایجاد می‌کند. همه این نمونه‌ها در جای خود زیبا هستند، و ملاک انتخاب آنها در نظر داشتن تناسب رنگ و جنس در کنار یکدیگر است. حتی ممکن است در عین سادگی زیبایی بی‌نظیری شکل بگیرد و به روی دیوار حسابی خود نمایی کند. به طور مثال یک ساعت دیواری بدون حاشیه و قاب بیرونی که صفحه‌ی زیر عقربه‌ای مشکی رنگ دارد بدون استفاده از هیچ نمود اضافی زیبا و جذاب خواهد بود.

در مورد نمونه‌ رومیزی هم این موارد تا حدود زیادی صدق می‌کند. جنس ساعت رومیزی می‌تواند از چوب، شیشه، فلز و پلاستیک باشد که با یک سطح مناسب و یا پایه‌ به روی میز قرار بگیرد. تفاوت‌هایی هم دراین بین دیده می‌شود که اشاره به آن خالی از لطف نیست. در ساعت دیواری عقربه‌های آنالوگ استفاده می‌شود ولی در ساعت رومیزی هم مدل آنالوگ و هم نمایشگر‌های دیجیتال به کار می‌روند. همچنین طراحی و جای دادن ساعت رومیزی به صورت ترکیبی از چند ابزار دیگر، همچون جا خودکاری و تقویم هم رایج است.

شاید بتوان دسته‌ای متفاوت برای ظاهر این هدایای دوست داشتنی را در نظر گرفت. ترکیب صنایع دستی و هنر ایرانی، ساعت‌هایی با ظاهری مزین شده توسط هنر مینا کاری، خاتم کاری، فیروزه کاری و امثال این را پدید می‌آورد. زیبایی چشم نوازی که در این محصولات دیده می‌شود مثال زدنی خواهد بود و چنانچه قصد تهیه هدایای تبلیغاتی خاص را به عنوان هدایای مدیریتی در سر دارید یکی از پیشنهادات همین گزینه خواهد بود.

این محصولات با چاپ لوگو به روی صفحه ساعت، یا به روی بدنه به یک هدیه تبلیغاتی خوب تبدیل خواهند شد. برای چاپ به روی ساعت نیاز است که هارمونی لوگو یا عبارت با طرح و رنگ ساعت حفظ شود تا زیبایی این کالا از بین نرود.

ویژگی‌های فنی

کیفیت ساخت ساعت و به ویژه موتوری که در بطن ساعت به کار رفته است نکته‌ی مهمی است که در حین تهیه ساعت می‌بایست به آن توجه کنیم. همچنین داشتن ضمانت به جهت عملکرد کلی دستگاه ویژگی دیگری است که باید به آن توجه کرد.

عملکرد موتور ساعت به اصطلاح در دو مدل معمول استُپی و روان گرد دیده می‌شود که تعیین کننده نوع حرکت ثانیه شمار خواهد بود.

در یک نتیجه گیری کلی می‌توان اینطور بیان کرد که ساعت‌های رومیزی با داشتن ظاهری فانتزی و چشم‌نوازتر توجهات فردی را به خود جلب می‌کنند و ساعت‌های دیواری با حضوری پر رنگ تاثیر خود را در محیط و افراد می‌گذارند. بهتر است پیش از تهیه هدیه تبلیغاتی مد نظرتان درباره سلیقه و کاربردی که مخاطبتان دارد فکر کنید و سپس گزینه متناسب با او را تهیه کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
مینی بوس حادثه‌ساز در شهرستان سامان وارد یک حسینیه شد
پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد
۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست
تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
نقش محوری دانشگاه در مردمی‌سازی اقتصاد
جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
فیلم/ در ون‌های پلیس چه می گذرد؟
انقلاب فرهنگی امام صادق (ع) برای جهاد بود
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top