تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/02/16 - 08:21
کد خبر: 354731

تاکید بر همجنس‌بازی در کتاب‌های کودک آمریکایی +سند

تلاش مردم ایالات متحده برای پاکسازی کتابخانه‌های عمومی از مضامین همجنس‌بازی گنجانده شده در کتُب گروه سنی کودکان تاکنون تنها منجر به حذف یک پنجم از این کتاب‌های چالش برانگیز شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  در شرایطی اسف‌بار ۸۰ درصد قفسه چالشی‌ترین کتاب‌های گروه سنی کودکان در کتابخانه‌های آمریکا را مضامین همجنس‌بازی تشکیل می‌دهد. فهرست سالانه کتاب‌های حاوی مضامین همجنس‌بازی ازجمله کتاب «جورج» اثر «الکس جینو» با موضوع دختر تراجنسی و کتاب مصوّر «یک روز از زندگی مارلون باندو» نوشته «جیل تویس» با موضوع یک خرگوش همجنس‌باز است.

همجنس‌بازی حتی نزد غربی‌ها ابتدا از کج رفتاری جنسی به بیماری روحی روانی و بعد به سرعت به عنوان یک گرایش ترویج شد. جدید‌ترین نتایج علمی و آزمایشگاهی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا اعلام کردند که هیچ ژنی دارای خصوصیات و ویژگی گرایش به همجنس یافت نشده است. با این وجود غرب به‌ویژه آمریکا در مقیاسی نامتعادل به ترویج همجنس‌بازی می‌پردازد.

تاکید بر همجنس‌بازی در کتاب‌های کودک آمریکایی +سند

در این میان کتاب «جورج» اثر «الکس جینو» که در سال ۲۰۱۵ انتشار یافته تا کنون هرساله جزو ۱۰ عنوان چالشی‌ترین کتاب‌های با موضوع همجنس‌بازی گروه سنی کودکان در فهرست انجمن کتابخانه‌های آمریکا به چشم می‌خورد. این انجمن هرساله فهرستی از چالشی‌ترین کُتُب موجود در کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های مراکز آکادمیک و دانشگاهی منتشر می‌کند.

تاکید بر همجنس‌بازی در کتاب‌های کودک آمریکایی +سند

اعتراضات مربوط به کتاب، درباره کودک دختری که «می‌داند پسر نیست»، استنادهای جنسی و تعارض با «ساختار خانواده سنتی» را ذکر کرده، از این قرار است که عموم مردم آمریکا می‌گویند مدارس و کتابخانه‌ها نباید کتابی در دسترس کودک قرار دهند که ذهن او را با این مسائل به چالش بکشد.

تاکید بر همجنس‌بازی در کتاب‌های کودک آمریکایی +سند

کتاب‌های دیگری که اعتراضاتی را به همراه داشتند شامل کتاب مصوّر «و تانگوی سه نفره»، درباره دو پنگوئن نر همجنس‌باز است که برای تشکیل خانواده در یک باغ وحش یک تخم مرغ را به فرزند خواندگی می‌پذیرند و در برنامه تلویزیونی پرمخاطب «امشبِ هفته قبل» با اجرای جان اُلیور که کتاب مصوّر «یک روز از زندگی مارلون باندو» است که بسیاری از خوانندگان نگران احساس می‌کنند که این کتاب برای آلوده کردن اخلاق و سیرت خواننده‌اش طراحی شده است. جالب اینکه کتاب «و تانگوی سه نفره» اثر «جیل تویس» نویسنده همین برنامه «امشبِ هفته قبل» (Last Week Tonight) است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top