تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/02/28 - 16:08
کد خبر: 356352

هشدار آبگرفتگی معابر در برخی شهرها

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا روز سه‌شنبه 30 اردیبهشت در استان‌هایی نظیر البرز، تهران، مازندران و زنجان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد، گفت:‌ در این مدت در استان‌هایی نظیر قم، گلستان، یزد و خراسان رضوی کاهش دید و کاهش کیفیت هوا محتمل است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد: بعد از ظهر امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، وزش باد شدید موقت و کاهش دما داریم.

وی ادامه داد:‌ همچنین بعد از ظهر امروز در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: ‌از فردا 29 اردیبهشت تا چهارشنبه 31 اردیبهشت در سواحل خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، همچنین در این مدت در دامنه جنوبی البرز مرکزی و غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق و شمال غرب کشور، مرکز کشور و بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، و فارس رگبار باران، رعد و برق،‌ وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد:‌ روز سه‌شنبه 30 اردیبهشت شدت بارش‌ها در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روز چهارشنبه در ارتفاعات فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از بعداز ظهر یکشنبه 28 اردیبهشت در شمال خراسان شمالی و گلستان و فردا در البرز، قزوین، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، شمال استان های مرکزی و همدان ، قم و نیمه غربی اصفهان و روز سه شنبه 30 اردیبهشت در آذربایجان شرقی، زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، قم، شمال استانهای مرکزی و همدان، اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه وجود دارد که توصیه می شود عدم توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم صعود به ارتفاعات در دستور کار باشد.

ضیائیان افزود: از بعدازظهر امروز تا روز سه شنبه 30 اردیبهشت در استان هایی نظیر تهران، سمنان، قم، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال یزد، شمال و شرق اصفهان، شمال و شرق اصفهان، یزد، خراسان شمالی و خراسان رضوی،کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال آسیب به سازه های موقت پیش بینی و توصیه می شود محکم کردن سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها در دستور کار باشد.

وی افزود: بعداز ظهر پنجشنبه یک خرداد در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی و شمالی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر از بعد از ظهر امروز تا ظهر دوشنبه مواج است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت:‌ روز پنجشنبه یک خرداد در برخی نقاط شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خصوصا در زابل پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 29 و 20 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌ روز آینده اهواز با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top