تاریخ انتشار: جمعه 1399/03/02 - 18:35
کد خبر: 356901

بیانیه یک تشکل دانشجویی به مناسبت فرار سیدن روز قدس

به یاری عموم عدالت‌خواهان جهان با افشای طرح پوشالی معامله قرن مرز بین ظالم و مظلوم را در سراسر جهان عیان ساخت و سرانجام قبله اول مسلمین جهان اسلام به صاحبان اصلی آن برگشته و محل تلاقی ادیان و مرکز صلح و حق‌طلبی تبدیل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران به مناسبت فرار سیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس برای اسرائیل جنایتکار یادآور اتحاد و همدلی همه مسلمانان جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران وحمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است،که یادگار ارزشمند و تدبیر بی نظیر و ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و معرفی دشمن اصلی جهان اسلام،منطقه و مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل به شمار می آید.

فلسطین، پاره تن اسلام، به عنوان نماد تقابل حق و باطل و سندی بر مظلومیت قرآن است و کدام انسان آزاده ایست که جنایات بی شرمانه این رژیم نامشروع را ببیند و داد بر نیاورد؟ مطالبه حقوق فلسطینیان نه مطالبه‌ای صرفا اسلامی یا سیاسی یا حاکمیتی، بلکه مطالبه‌ای انسانی و درد مشترک همه انسان های عدالت طلب است،که هر انسان آزاده و حق طلبی با هر دین و آیین و اعتقاد و ملیتی می‌تواند با آن همراه شود.

حاکمان سفاک و زورگو بدانندکه این، مبارزه‌ای مقدّس و خوش‌عاقبت میباشد و وعده‌ی الهی، نصرت قطعی در این مبارزه است به تمام خواهران و برادران مسلمان فلسطینی می‌گوئیم همچنان ایستادگی کنیدکه تنها راه عزت و پیروزی، مقاومت و تداوم مبارزه‌ی متنوّع با رژیم متجاوز صهیونیست و نوکران اوست و بدانید که خداوند یار و یاور همه شماست و فجر پیروزی نزدیک است و روزی خواهد آمد که باهم در قدس و مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

امسال روز جهانی قدس در شرایطی فرا می‌رسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال‌های گذشته، امکان برگزاری راهپیمایی شایسته و گسترده در بسیاری از کشورها وجود ندارد،اما این موقعیت را فرصت تازه‌ای قلمداد کرده،تا بتوان با بهره‌گیری از امکانات مدرن ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، بیش از پیش و با روشی متفاوت، درباره روز قدس و دشمن مشترک امت اسلامی، روشنگری کرد و به یاری عموم عدالت‌خواهان جهان با افشای طرح پوشالی معامله قرن مرز بین ظالم و مظلوم را در سراسر جهان عیان ساخت و سرانجام قبله اول مسلمین جهان اسلام به صاحبان اصلی آن برگشته و محل تلاقی ادیان و مرکز صلح و حق‌طلبی تبدیل شود.

ما دانشجویان ایران اسلامی نیزبا بیعت مجدد خویش با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،امام خمینی(ره)با افتخارآمادگی خود را برای نابودی اسرائیل و مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی اعلام می نماییم تا با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا ضمن حضور آگاهانه و فعال در فضای مجازی حقانیت و مظلومیت فلسطینیان را به گوش جهانیان برسانیم و همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری(حفظه ا...) و برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداشته و تا آزادسازی قدس شریف از پای نخواهیم نشست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top