تاریخ انتشار: جمعه 1399/03/16 - 21:15
کد خبر: 358404

دیدار ظریف با فرماندار آمریکایی تایید شد

سخنگوی وزارت خارجه ایران خبر ملاقات محمد جواد ظریف با بیل ریچاردسون را تایید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهارات بیل ریچاردسون، فرماندار سابق ایالت نیومکزیکو در خصوص ملاقات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران درباره آزادی مایکل وایت، تبعه آمریکایی زندانی در ایران را تایید کرد.

ریچادسون چند ماه پیش درباره آزادی مایکل وایت تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بیان داشت: ریچادسون چند ماه پیش درباره آزادی مایکل وایت تبعه آمریکایی زندانی در ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرده است.

موسوی افزود: جمهوری اسلامی ایران به تلاش‌های انسان‌دوستانه که منجر به آزادی گروگان‌های ایرانی در آمریکا و خارج از این کشور شود، پاسخ مثبت داده و از این روند استقبال کرده است.

پیش از این ریچاردسون در توئیتر مدعی شده بود که هنگام جریان داشتن مذاکرات برای آزادی مایکل وایت، "به طور منظم" با مقام‌های ارشد ایران دیدار کرده است. مرکز ریچاردسون نیز در بیانیه‌ای درباره این مذاکرات خاطرنشان کرد: در جریان این مذاکرات، آقای فرماندار ریچاردسون به طور منظم با مقام‌های بلندپایه ایران از جمله وزیر خارجه محمد جواد ظریف و سفیر ایران در سازمان ملل، مجید تخت روانچی دیدار می‌کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top