تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/03/25 - 17:35
کد خبر: 359565

به روزرسانی ویندوز ۱۰ چاپگرها را از کار انداخت

تازه ترین به روزرسانی عرضه شده برای سیستم عامل ویندوز 10 اگر چه امنیت آن را بیشتر می کند، اما موجب می شود بسیاری از چاپگرها از کار بیفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از انگجت، مایکروسافت در تاریخ 9 ژوئن دو وصله امنیتی به نام های KB4560960  و KB4557957 را عرضه کرد. بسیاری از کاربرانی که این وصله ها را نصب کرده اند می گویند دیگر نتوانسته اند از چاپگرهای خود استفاده کنند.

این مشکل مربوط به برند خاصی نیست و کاربران چاپگرهای تولیدی اچ پی، کنون، پاناسونیک، برادر، ریکو و غیره همگی با حضور در شبکه های اجتماعی و سایت های وابسته به مایکروسافت نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند. مشکل یادشده به خصوص در زمان تلاش برای چاپ کردن فایل های پی دی اف به وجود می آید.

مایکروسافت پذیرفته که ایجاد این مشکل ناشی از نصب وصله به روزرسان KB4557957 است و وعده داده که به زودی برای حل ان اقدام کرده و وصله ای به روزرسان را در دسترس قرار می دهد. این شرکت از ارائه هرگونه اطلاعات فنی در این زمینه خودداری کرده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top