تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/15 - 20:22
کد خبر: 362452

نامه بسیج دانشجویی گیلان به نمایندگان مجلس

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در نامه‌ای از نمایندگان استان خواستند جهت شنیدن مطالب علمی و مطالبه‌گرانه و بررسی مسائل و مشکلات کشور در جمع دانشجویان حاضر شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان درنامه‌ای به نمایندگان استان جهت جهت شنیدن مطالب علمی و مطالبه گرانه و بررسی مسائل و مشکلات کشور دعوت کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان گیلان

طبق جلسه برگزار شده در روز شنبه مورخ ۷/۴/۱۳۹۹ جدای از آنکه حدود سه هفته هماهنگی‌های این جلسه به طول انجامید، اما پیگیری‌ها نتیجه داد و توانستیم این جلسه را برگزار نماییم. در ابتدا لازم است از ریاست مجمع نمایندگان استان جناب دنیامالی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جناب احمدی تشکر ویژه داشته باشیم که در برگزاری این جلسه ما دانشجویان را یاری نمودند و همچنین از دیگر نمایندگان محترم که دعوت دانشجویان را لبیک گفته و در جلسه حضور داشتند از جمله دلخوش، فرخی، آقازاده، مرحبا و کوچکی نژاد تشکر نموده و سپاسگزاریم که این وقت را گذاشتید تا ما بتوانیم دغدغه ها، مشکلات و مسائل حل نشده کشور و استان را با شما در میان بگذاریم، اما راجع به این دیدار و موضوعات مطرح شده در آن جلسه چند نکته وجود دارد که حائز اهمیت است:

اول آنکه دانشجوی بسیجی متفکر، نکته سنج و گوش به فرمان، ولی امر خود امام خامنه‌ای است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئله محوری را سرلوحه کار‌های خود قرار داده است. اینکه مجلس شورای اسلامی از ابتدای انقلاب در مورد مسائل و مشکلات کشور قوانین مختلفی را به تصویب رسانده است کاملا درست است و صحیح است، اما اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وظیفه نظارتی خود در اجرای درست قوانین، به خوبی عمل می‌کردند دیگر آن همه قوانین بر زمین مانده وجود نداشت و مشکلات کشور در مسیر قانونی خود حل و فصل می‌شد و ما امروز در مورد بیان مسائل و مشکلات کشور و راهکار‌های حل آن‌ها مصدع اوقات نمایندگان محترم نیم شدیم؛ لذا حلقه مفقوده مهمی که در این دیدار‌ها مورد توجه ما است پیگیری اجرای قوانین و نظارت بر آنهاست و این موضوع باعث شده است بسیاری از مشکلات و مسائل کشور و استان هنوز حل نشده باقی بماند؛ و دوم آنکه مخاطب ما دانشجویان تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان گیلان بودند و این سوال هنوز برای ما بی پاسخ مانده است که چرا تمامی نمایندگان استان در این جلسه حضور نداشته اند؟

شاید اعتقادی به تفکر دانشجو و دانشگاه ندارند که بعید به نظر می‌رسد، چون خود افرادی دانشگاهی و از اساتید دانشگاه و حوزه بوده و مدارج علمی خود را در دانشگاه و حوزه گذارنده اند و یا شاید مسئله محوری را که حضرت آقا بار‌ها از دانشجویان مطالبه نمودند و ماموریت پیگیری و احصا نظام مسائل و ارائه راهکار‌ها را به دانشجویان سپرده اند، در اولویت بندی کار‌های نمایندگان غائب قرار ندارند؟! و شاید کار‌های مهم‌تر از جلسه با دانشجویان بسیجی داشته اند؟ آیا این جمله معروف، اما راحل که مبدا هم تحولات را دانشگاه می‌دانستند، برای این عزیزان معنای دیگری دارد و دانشگاه را مبدا تحول نمی‌دانند؟ آیا دانشجویان که به تعبیر شهید بزرگوار دکتر بهشتی موذنین جامعه هستند و برای قضا نشدن نماز امت باید بیدار و سرزنده و متفکر و مطالبه گر باشند، در نگاه نمایندگان غائب در جلسه تعریف دیگری دارد؟

ما دانشجویان بسیجی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را زمین نگذارید از نمایندگان غائب در جلسه مجمع نمایندگان آقایان بهروزی فر، صفری، محمد یاری، گودرزوند چگینی و محمد نژاد درخواست داریم که جهت شنیدن مطالب علمی و مطالبه گرانه دانشجویان نخبه بسیجی قدم رنجه فرموده و در سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان حضور به هم رسانید تا دانشجویان دغدغه مندی و عزم راسخ شما بزرگواران را در حل مسائل و مشکلات کشور و استان شاهد باشند و در این راه بتوانند دست یاری شما را بفشارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top