تاریخ انتشار: شنبه 1399/05/04 - 14:04
کد خبر: 364895

فواید انگشتر نقره مردانه

به عبارت دیگر نقره هزار بار بیشتر از مواد ضدعفونی کننده موثر است. شرکت های هواپیمایی بسیاری از کشورها از قبیل کانادا، فرانسه، ژاپن، آلمان، سوئیس و... از فلز نقره به عنوان یک میکروب کش قوی در داخل هواپیما استفاده می کنند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» فواید انگشتر نقره مردانه بسیار زیاد است. استفاده از جواهرات نقره به سال های بسیار دور برمی گردد. ابوعلی سینا به استفاده از نقره بسیار تاکید کرده است. در بسیاری از ادیان به استفاده از زیورآلات نقره تاکید شده است. برای مثال در دین اسلام به استفاده از انگشتر نقره به همراه نگین عقیق و نگین فیروزه بسیار توصیه می شود. فلز نقره سبب تنظیم سوخت و ساز بدن خواهد شد. این فلز در بهبود گردش خون در صورت و بدن موثر می باشد. بهتر است بدانید که بیشتر ماساژورهای پرفروش از جنس نقره ساخته شده اند. امروز از نقره به دلیل خاصیت میکروب زدایی در تصفیه آب مخصوصاً در کشور سوئیس استفاده می کنند.

فواید انگشتر نقره مردانه

جواهرات نقره از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین جواهرات نقره اثر سلامتی بخش دارند. نقره آرام بخش است. زیرا روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را کاهش می دهد. این فلز به دلیل دارا بودن رنگ سفید قدرت انعکاسی بسیار بالایی دارند.

نقره جزء فلزات بسیار محبوب در بین آقایان و خانم ها به شمار می رود. این فلز به دلیل دارا بودن خواص و مزایای فوق العاده یک انتخاب بسیار مناسب می باشد. یکی از زیورآلات پرکاربرد در میان آقایان انگشتر است. استفاده از انگشتر نقره مردانه به دلیل اثر گذاری مفید بر سلامت بدن بسیار رایج می باشد. همچنین وزن فلز نقره بسیار سبک است. افراد خیلی زود به استفاده از انگشتر نقره عادت می کنند. استفاده از نقره به مرور زمان تیره خواهد شد. برای رفع این مشکل کافی است که آن را در محلول آب نمک و آبلیمو قرار دهید. قرار دادن این جواهرات در جعبه مانع از کدر شدن آن می شود.

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق

انواع فواید انگشتر نقره مردانه

یکی از فواید انگشتر نقره مردانه این است که سبب از بین رفتن ۶۵۰ میکروب می شود. به عبارت دیگر نقره هزار بار بیشتر از مواد ضدعفونی کننده موثر است. شرکت های هواپیمایی بسیاری از کشورها از قبیل کانادا، فرانسه، ژاپن، آلمان، سوئیس و... از فلز نقره به عنوان یک میکروب کش قوی در داخل هواپیما استفاده می کنند.

استفاده از نقره در داروهای چشم برای شفافیت و شفابخشی بسیار کاربرد دارد. فلز نقره سبب روند بهبودی، فرم دهی، شکل گیری استخوان و ترمیم پوست می شود. یکی دیگر از فواید انگشتر نقره مردانه این است که انرژی بسیار زیادی را در بدن انباشته می کند. در واقع استفاده از انگشتر نقره مردانه حس تازگی و نیرومندی در مردان ایجاد خواهد کرد. نقره سبب تمرکز افکار می شود. جالب است بدانید که نقره از طریق پوست جذب می گردد. بنابراین این فلز  اثر تسکین درد خواهد داشت.

انگشتر نقره مردانه با نگین فیروزه

توصیه می‌شود مردانی که حالت عصبانیت و تندخویی دارند حتما از انگشتر نقره استفاده کنند. استفاده از انگشتر نقره مردانه برای سلامت بدن بسیار مفید خواهد بود. به جرأت می‌توان گفت انگشتر نقره برای مردان یک دکتر عالی به حساب می آید. از دیگر فواید انگشتر نقره مردانه این است که با کاهش انرژی اضافی در گردش خون فشار خون را کاهش می دهد. برای این مقصود باید انگشتر را بر روی انگشت چهارم دست چپ یا راست استفاده کرد. پوشیدن انگشتر نقره مردانه بر روی انگشت اشاره سبب عادی شدن عملکرد دستگاه گوارش خواهد شد. در صورتیکه می خواهید قلب خود را تقویت کنید بهتر است انگشتر نقره مردانه را بر روی انگشت کوچک دست چپ خود بپوشید.

یکی دیگر از فواید انگشتر نقره مردانه این است که به عنوان تشخیص دهنده بیماری کاربرد دارد. چنانچه شخصی در سیستم غدد درون ریز خود مشکل داشته باشد انگشتر نقره آن تیره خواهد شد. در صورتیکه انگشتر نقره روشن تر شود نشان دهنده اختلالات کلیوی جدی در فرد می باشد. زیرا عرق بدن حاوی مواد نیتروژن است. نیتروژن با جواهرات نقره واکنش می دهد و سبب درخشش آنها می گردد.

یکی دیگر از فواید انگشتر نقره برای مردان این است که به دلیل دارا بودن یک طیف ضد باکتری گسترده سیستم ایمن ی بدن را تقویت خواهد کرد. از دیگر فواید انگشتر نقره مردانه کاهش فعالیت استرسی در بدن می باشد. استفاده روزمره از این نوع زیورآلات بسیار مفید خواهد بود. مردان با استفاده از انگشتر نقره می‌توانند به جنگ با استرس بروند. بنابراین استفاده از انگشتر نقره مردانه سبب آرام شدن اعصاب خواهد شد.

نقره میزان گردش خون در بدن را کاهش می دهد. از دیگر فواید انگشتر نقره برای مردان می توان به میدان مغناطیسی مناسب آن اشاره کرد. میدان مغناطیسی انگشتر نقره سبب گردش مناسب خون و کارکرد بهتر سایر ارگان های بدن خواهد شد. به عبارت دیگر استفاده از انگشتر نقره مردانه گرمای بدن را تنظیم می کند. استفاده از انگشتر نقره به همراه سنگ های درمانی می ‌تواند به بهبود سلامت بدن کمک شایانی داشته باشد. برای مثال استفاده از انگشتر نقره به همراه نگین فیروزه تاثیرات فوق العاده بر سلامت بدن خواهد داشت. زیرا ترکیب نگین فیروزه و فلز نقره اثربخشی فوق العاده ای بر سلامت بدن دارند.

انگشتر نقره مردانه یاقوت کبود

 

افرادی که انرژی کافی ندارند و یا اینکه استحکام استخوان های آنها دچار مشکل شده است می توانند از انگشتر نقره مردانه استفاده کنند. زیرا انگشتر نقره مردانه انرژی بدن را چند برابر خواهد کرد. بنابراین استفاده از انگشتر نقره مردانه سبب رفع احساس کسالت و خستگی در بدن می شود. از دیگر فواید انگشتر نقره مردانه این است که انرژی های منفی را از گردش خون حذف می کند. جالب است بدانید که امروزه در داروهای ضد باکتری از فلز نقره استفاده می کنند. زیرا خاصیت ضد باکتری نقره بسیار فوق العاده است.

یکی دیگر مزایای انگشتر نقره برای مردان این است که حساسیت زا نمی باشد. این فلز جزء معدود فلزاتی است که برای بدن حساسیت ایجاد نخواهد کرد. این خاصیت سبب شده است اکثر افراد از نقره استفاده کنند. یکی دیگر از فواید انگشتر نقره مردانه این است که اشعه های مضر تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی را دفع می کند. زیرا ارتباط بیش از حد انسان با فناوری سبب بروز مشکلات جسمی و روحی در افراد می شود.

استفاده از نقره در داروهای پزشکی خاصیت ضد باکتری خواهد داشت. مزیتی که نقره دارد این است که برخلاف آنتی بیوتیک ها سیستم ایمنی بدن را ضعیف نمی کند. استفاده از نقره در درمان بواسیر، بد بویی دهان، عفونت بدن، بسیار مفید می باشد. جالب است بدانید که در فرهنگ چینی از رنگ نقره به عنوان رنگ ضد استرس و آرام بخش یاد می کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top