تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/05/12 - 10:19
کد خبر: 365811

۶۶۴ نفر از فرهنگیان، شایسته تقدیر شناخته شدند

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۶۶۴ نفر از فرهنگیان در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهوری شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، در ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ رییس جمهوری این سوال را به عنوان پرسش مهر از دانش آموزان پرسید که"آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟ "

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درمورد انتخاب فرهنگیان برگزیده گفت: پس از اعلام نتایج رتبه های اول تا سوم رقابت های بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر رییس جمهوری هیات داوران جشنواره در بخش فرهنگیان رتبه های شایسته تقدیر این جشنواره را اعلام کرد.

وی افزود: در این دوره از فراخوان پرسش مهر با هدف تسهیل شرایط حضور فرهنگیان در این جشنواره ضمن اینکه شرایط حضور برای معلمان مدارس غیر دولتی نیز فراهم شد ارسال آثار معلمان به جشنواره نیز مستقیم از سطح مدرسه به دبیرخانه انجام شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش،   مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش این شرایط اگرچه برای دوستان ما در دبیرخانه شرایط سختی را فراهم کرد اما از آن سوی ضمن کاستن از حجم کار استان ها و مناطق باعث شد معلمان با انگیزه بیشتری آثار را به دبیرخانه ارسال کنند و همچنین بسیاری از معلمانی که سال ها در این فراخوان حضور نداشتند، امسال به این فراخوان پاسخ دادند.

رمضانی تاکید کرد: از آنجایی که این موضوع باعث شد رتبه های سطح استان فرهنگیان حذف شود دبیرخانه جشنواره از همان ابتدای فرآیند برآن بود که به غیر از رتبه های اول تا سوم آثار فاخر دیگری که به دبیرخانه ارسال شده بود را نیز مورد تشویق قرار دهد.

وی افزود: به این ترتیب ۶۶۴ نفر از فرهنگیان برگزیده استان ها در این فراخوان به عنوان شایسته تقدیر تجلیل خواهند شد که در حقیقت رتبه های برگزیده استانی این جشمنواره هستند. این افراد نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش لوح افتخار «شایسته تقدیر کشوری» دریافت خواهند کرد و مورد تجلیل قرار می گیرند.

در بیستمین دوره از رقابت‌های فراخوان ملی پرسش مهر که با حضور بیش از ۲ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۴۰ نفر- رشته شرکت‌کننده در سطح کشور برگزار شد دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰  رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارایه کردند.

حدود پنج هزار اثر منتخب دانش آموزی از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد. در پایان این مسابقات ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و در مرحله کشوری به دلیل شرایط خاص کشور در قالب یک کنگره ملی مجازی از آن‌ها تجلیل می‌شود.

همچنین ۴۵۰ معلم هنرمند که در این رقابت ها شایسته تقدیر شناخته شده اند، از سوی ادارت کل آموزش و پرورش استان ها تجلیل می شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مدارس استان تهران فردا تعطیل نیست
رمضانی: مردم تا پایان روز دوم‌ ۷۴ میلیارد تومان از نمایشگاه کتاب خریدند
رئیسی: امیدوارم با رأی مردم مجلس قوی شکل گیرد
آیت‌الله جنتی: مردم ایران همواره در عرصه‌های دفاع از ایران و اسلام حضور داشتند
طحان نظیف: نسبت به ادوار گذشته اعلام نتایج سریع‌تری خواهیم داشت
چگونگی شرکت افراد دارای نقص عضو در انتخابات
اسماعیلی: دولت آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک در دوره‌های بعد را دارد
بازدید وزیر اطلاعات از ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان
جشن بزرگ دختران آرمانی با حضور رئیس جمهور +فیلم
اسفند ۹۹ امکان رفع تحریم‌های هسته‌ای وجود نداشت +فیلم
اصلاح‌طلبانی که رای ندادند از مشی اصلاح‌طلبی خارج شدند +فیلم
آغاز درگیری‌های شدید در شمال و جنوب نوار غزه
تأکید بر توسعه همه جانبه روابط ایران و لیبی
عملیات آماده سازی ۱۱ شهرک مسکونی در کشور آغاز شد
استقرار صندوق‌های اخذ رأی در ایستگاه‌های مترو
حوزه انتخابیه تهران در برگزاری انتخابات جزو برترین‌ها شد
امدادرسانی به ۱۰ هزار حادثه دیده در مناطق سیل‌زده
تشکیل قرارگاه حجاب و عفاف در مکان‌های تاریخی و گردشگری اصفهان
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب
هدیه انتشارات انقلاب اسلامی به دختران به مناسبت روز دختر
استقرار ۳ پایگاه سیار رأی‌گیری در نمایشگاه کتاب +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top