تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/05/27 - 20:13
کد خبر: 367485

تعداد حوزه برگزاری کنکور در استان سمنان به ۲۰ مرکز افزایش یافت

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان بابیان اینکه سخت‌ترین نظارت‌ها بر اجرای بهداشتی کنکور اعمال می‌شود، گفت: تعداد حوزه برگزاری کنکور در استان به ۲۰ مرکز افزایش یافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از مهر، قاسم شریفی غروب دوشنبه در نشست اعضای کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا با مسئولان چهار حوزه اصلی برگزاری کنکور سراسری استان سمنان به‌منظور بررسی و ارزیابی اقدامات اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حوزه‌های اجرای آزمون به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه تعداد حوزه‌های اجرای آزمون‌ها از ۱۰ واحد سال گذشته امسال به ۲۰ مرکز در استان افزایش یافت، ابراز داشت: بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و یک عدد ماسک برای همه داوطلبان آماده و تحویل مراکز برگزاری آزمون شده است.

تعداد حوزه برگزاری کنکور در استان سمنان به ۲۰ مرکز افزایش یافت

وی ضمن بیان اینکه تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن کلاس‌ها، سالن‌ها و صندلی‌ها صورت گرفته است، افزود: داوطلبین کنکور سراسری و خانواده‌ها مطمئن باشند که سخت‌ترین نظارت‌ها برای اعمال حداکثری ضوابط بهداشتی، به‌منظور تأمین آرامش روانی شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان بابیان اینکه فاصله استاندارد فیزیکی بین داوطلبان در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه تنها دغدغه و نگرانی ما تجمع اولیا پیرامون محل برگزاری آزمون‌ها است لذا از همراهان و اولیای داوطلبان تقاضا می‌شود حداکثر همراهی را با عوامل برگزاری داشته باشند و از تجمع در ورودی مراکز برگزاری آزمون پرهیز کنند.

شریفی ضمن بیان اینکه آزمون سراسری دانشگاه‌ها از گذشته دارای شرایط خاص روحی توأم با استرس برای داوطلبان و خانواده‌ها بوده است، در ادامه تصریح کرد: امسال، افزون بر استرس علمی، ترس از ابتلاء به بیماری نیز به دغدغه‌های مسئولان، خانواده‌ها و داوطلبان تبدیل‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه خود آرامی و خود مراقبتی از مهم‌ترین اصولی است که باید توسط نوجوانان و جوانان موردتوجه قرار گیرد، افزود: باید حداکثر تلاش برای فراهم کردن زمینه ایمن و آرام انجام شود و حق کوچک‌ترین اشتباه و کم‌ترین خطا را در بسترسازی برگزاری آزمون نداریم.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان بابیان اینکه داوطلبان و به‌ویژه خانواده‌ها باید با مثبت اندیشی و ملزم کردن خود به رعایت پروتکل‌های بهداشتی استرس کرونایی را از ذهنشان پاک کنند، اضافه کرد: رعایت الزامات بهداشتی فقط مختص کنکور نیست بلکه باید در تمام مراحل زندگی تا زمان ریشه‌کنی کرونا و حتی پس‌ازآن موردتوجه قرار گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فروپاشی روانی صهیونیست‌ها/ سردرگمی اسرائیل برای مقابله با حمله ایران
شکست بهت‌آور پادشاه در فینال؛ کتف یزدانی امانش را برید!
شکست تحریم وطن
چگونه نگذاریم حماسه مبینا نعمت‌زاده در میان شبنم‌نعمت زاده‌ها گم شود؟
انتخاب سنوار به کابوس رژیم صهیونیستی در دولت نتانیاهو تبدیل شده است
شکست سنگین یونس امامی مقابل کایل دیک آمریکایی
توقف و پارک خودرو در تمام مسیرهای منتهی به شهر مهران ممنوع است
رنگ مدال طلای المپیک پاریس یک هفته ای رفت! + عکس
ماجرای ناآرامی در بند زنان زندان اوین چه بود؟
صعود دراماتیک برخورداری به دور دوم تکواندوی المپیک
جنگ با طعم انتقام در پاریس/ یونس امامی به کایل دیک آمریکایی رسید
AFC به نفع عربستانی ها قانون جدید وضع کرد
سقوط هواپیمای سبک در نظرآباد
انهدام باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا
نگرانی صهیونیست‌ها از توان بازدارندگی خود در برابر حملات ایران
پوتین را بازداشت نمی کنیم!
آخرین اخبار پیاده روی اربعین امسال
ستاره جدید استقلال هم رسید
رصد فعالیت‌های اتباع در دستور کار قرار دارد
واکنش نتانیاهو به بیانیه ۳ کشور درباره آتش‌بس غزه
بیانیه سه‌جانبه آمریکا و این دو کشور درباره غزه؛ توافق نهایی می شود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top