تاریخ انتشار: جمعه 1399/06/07 - 09:51
کد خبر: 368612

از سریال «خوب، بد، جلف» تا «شاخ و هیولا»

دست پر شبکه خانگی برای یک سال آینده

تینا پاکروان، به دلیل شیوع کرونا تا مدتها ضبط «خاتون» را متوقف کرد و حالا چند روزی است که آن را آن را در نمک‌آبرود مقابل دوربین برده است. این سریال تاریخی است و به دلیل ضبط در شهرهای مختلف، جزو پروژه‌های پرهزینه‌ی شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

به گزارش سرویس فرهنگی - اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با پایان سریال «همگناه» در شبکه نمایش خانگی، درحال حاضر توزیع دو سریال «دل» و «آقازاده‌» کماکان ادامه دارد. سریال‌های در حال تولید اما فهرستی از نام‌های شناخته شده سینما و سریال‌سازی در خود جای داده و به نظر می‌رسد برخلاف صدا و سیما دست شبکه خانگی در دوران کرونا و حتی پس از آن حسابی پر است.

قورباغه/ هومن سیدی
از میان تمام سریال‌هایی که درحال تولید برای شبکه نمایش خانگی هستند درحال حاضر، «قورباغه»، حاضر و آماده‌ترین است. بخشی از این سریال در ایران و بخشی دیگر در تایلند ضبط شده و چهارمین همکاری نوید محمدزاده با هومن سیدی به حساب می‌آید. صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان از دیگر بازیگران «قورباغه» هستند.

گیسو (عاشقانه2)/ منوچهر هادی
«گیسو» هم از جمله سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که وارد مرحله تولید شده و به نظر می‌رسد تا پایان امسال وارد بازار شود. «گیسو» فصل دوم سریال «عاشقانه» است اما روی زندگی شخصیت گیسو تمرکز دارد. غیر از مهناز افشار، فرزاد فرزین، پانته‌آ بهرام و بهاره‌ کیان‌افشار، سایر بازیگران فصل اول در این سریال حضور دارند.

خوب، بد، جلف/ پیمان قاسم‌خانی
همین اواخر پیمان قاسم‌خانی از تولید سریال «خوب، بد، جلف» در شبکه نمایش خانگی خبر داد. او گفت بازیگران این سریال، همان بازیگران «خوب، بد، جلف2: ارتش سری» هستند و امیدوار است بتواند از حمید فرخ‌نژاد و ویشکا آسایش هم دعوت به همکاری کند. طبق گفته‌ی قاسم‌خانی، داستان سریال در ادامه‌ی همان فصل دوم شروع می‌شود

ملکه گدایان/ حسین سهیلی‌زاده
تصویربرداری «ملکه گدایان» از دو هفته پیش شروع شده. حسین سهیلی‌زاده سال گذشته سریال «مانکن» را در شبکه نمایش خانگی ساخت. سهیلی‌زاده جنس مخاطبان را بخوبی می‌شناسد و معمولا توانایی زیادر در جلب مخاطب دارد. حالا با بازیگرانی مثل رویا نونهالی، پانته‌آ بهرام، باران کوثری، الهام کردا و فرزاد فرزین، احتمالا شرایط بهتری برای جلب مخاطب خواهد داشت.

خاتون/ تینا پاکروان
تینا پاکروان، به دلیل شیوع کرونا تا مدتها ضبط «خاتون» را متوقف کرد و حالا چند روزی است که آن را آن را در نمک‌آبرود مقابل دوربین برده است. این سریال تاریخی است و به دلیل ضبط در شهرهای مختلف، جزو پروژه‌های پرهزینه‌ی شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

جیران/ حسن فتحی
اگر بحث شیوع کرونا به میان نمی‌آمد و همه چیز در شرایط عادی پیش می‌رفت احتمالا سریال «جیران» به سرعت پیش رفته بود و حالا در وضعیت خوبی قرار داشت. پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، شبنم مقدمی و رعنا آزادی ور در حال حاضر بازیگران قطعی این سریال هستند. این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به اتفاق‌ هایی بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.

شاخ و هیولای۲/ جوان و مدیری
رامبد جوان و مهران مدیری از جمله کارگردان‌هایی هستند که به تازگی برای ساخت سریال شبکه نمایش خانگی اعلام آمادگی کرده‌اند. رامبد جوان از شروع پروژه‌ای به نام «شاخ» صحبت به  میان آورده. داستان سریال درباره‌ی شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان است مهران مدیری هم که تازگی اعلام کرده قصد ساخت فصل دوم «هیولا» را دارد. قاسم‌خانی درحال حاضر مشغول ساخت فصل دوم «خوب، بد، جلف» است و خود مدیری هم قصد دارد فصل پنجم «دورهمی» را شروع کند. احتمالا تولید «هیولا2» به پاییز یا زمستان موکول خواهد شد.

منبع: هفت صبح

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top