تاریخ انتشار: شنبه 1399/06/22 - 14:21
کد خبر: 369979

راهنمای سفر و جاذبه‌های گردشگری کانادا

با ماشین در بین شهر های مختلف این کشور سفر کنید و از جاده های زیبا، طبیعت بکر و دیدنی اطراف این جاده ها، دهکده های کوچک و بزرگی که در میان دشت ها قرار گرفته اند و ییلاقات مردم این کشور لذت ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اگر قصد سفر به کشوری پیشرفته را دارید که زیبایی چشم گیری را نیز دارا باشد، کانادا می­تواند یکی از این مقاصد شگفت انگیز برای سفر شما باشد. کانادا از شناخته ترین و پیشرفته ترین کشور های دنیاست که به علت سطح بالای تکونولوژی و سرعت پیشرفت آن در این کشور توانسته است سطح بالایی از رفاه را برای شهروندانش فراهم آورد. این کشور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی نیز هست که با سفر به آن علاوه بر آشنا شدن با فرهنگ و مردم این کشور امکان بازدید از این جاذبه ها نیز برای شما فراهم خواهد شد. یعنی امکان بازدید از مدرنیته در کنار طبیعت بکر و زیبا و تلاش مردمان آن برای حفظ این طبیعت و سایر سرمایه های طبیعی آن بطور همزمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

راهنمای سفر و جاذبه های گردشگری کانادا

کانادا، این کشور وسیع و سردسیر در آمریکای شمالی واقع شده است. این کشور بعد از تحمل چندین سال مستعمره بودن توسط فرانسه و سپس انگلیس سرانجام در سال 1867 میلادی توانسته است استقلال خود را به دست آورد. از بزرگترین شهر های این کشور می­توان به تورنتو، مونترال و ونکوور اشاره کرد. اتاوا پایتخت این کشور است اما این شهر جمعیتی تقریباً یک پنجم جمعیت بزرگترین شهر این کشور یعنی تورنتو را داراست. این کشور یکی از زیباترین و پیشرفته ترین کشور های دنیاست. این کشور به علت میزان سطح رفاه موجودر در آن از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت افراد علاقمند به مهاجرت نیز هست.

ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا لازمه سفر به این کشور است. و برخلاف کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به دریافت ویزای شینگن ندارد و بدون ویزای شینگن می­توان برای دریافت ویزای کانادا اقدام کرد. شما می­توانید از طریق دعوتنامه یکی از اقوام درجه یک خود، یعنی پدر مادر خواهر و یا برادر برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید.

انواع ویزای کانادا

بطور کلی ویزای توریستی کانادا به دو دسته ویزای  single و ویزای  multiple تقسیم می­شود. با دریافت ویزای single  امکان فقط یک بار سفر به این کشور وجود خواهد داشت اما می­توانید برای مدت زمانی شش ماهه در این کشور بمانید. اما با دریافت ویزایmultiple  می­توانید چند بار به خاک این کشور سفر کنید و تا 10 سال نیازی به صدور ویزای مجدد نخواهید داشت. از جمله روش های دریافت ویزای کاناد می توان به ویزای توریستی، ویزای استارتاپ کانادا ، ویزای تحصیلی اشاره کرد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای توریستی کانادا

ارائه گذر نامه معتبری که اعتبار شش ماهه داشته باشد، یک قطه عکس با ابعاد 5/3 در 5/4 که زمینه آن سفید باشد، ترجمه شناسنامه و سند ازدواج به زبان انگلیسی، تکمیل تمامی فرم ها و چک لیست های دریافتی از اداره مهاجرت این کشور و ارائه دعوتنامه

در صورت نداشتن دعوتنامه ارائه مدارک مربوط به رزور هتل و شرح برنامه سفر و همچنین بلیط رفت و برگشت به کانادا کفایت خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری کانادا

این کشور جادبه های گردشگری فراوانی برای جذب توریست را داراست. آب و هوای این کشور معمولاً سرد است. مردم کانادا در زمستان خیلی از خانه های خود خارج نمی­شوند و همین امر سبب می­شود تا در بهار و تابستان نهایت استفاده را از آب و هوای معتدل این کشور ببرند وسالانه در بهار و تابستان فستیوال های بسیاری را برگزار کنند. از بهترین این فستیوال ها می­توان به فستیوال stampede  کلگری اشاره کرد. هر ساله هزاران نفر از مردم سراسر جهان در ماه جولای خود را به کلگری کانادا می­رسانند تا در این فستیوال شرکت کنند. با شرکت در این فستیوال این امکان برای شما فراهم می­شود تا در نقش یک گاوچران ظاهر شوید و با مردم از سر تا سر دنیا تعامل داشته و آشنا شوید.

همانطور که قبلاً گفته شد سردسیر بودن این کشور باعث شده است که به یکی از مقاصد محبوب علاقمندان به ورزش های زمستانی نیز تبدیل شود. اگر شما هم علاقمند به انجام ورزش های زمستانی نظیر اسکی و اسنوبرد هستید از شهر کوهستانی بنف کانادا دیدن کنید و در دامنه های پوشیده از برف این شهر از انجام اسکی و اسنوبرد لذت ببرید.

راهنمای سفر و جاذبه های گردشگری کانادا

بیشتر بدانیم: جدیدترین قوانین ویزای تمکن مالی پرتغال در سال 2020

آبشار نیاگارا از مهم ترین و دیدنی ترین جاذبه های این کشور است. این آبشار عظیم و باشکوه در واقع از مجموع 3 آبشار که در مرز آمریکا و کانادا قرار گرفته اند تشکیل شده است. عظمت و شکوه این آبشار ها تنها زمانی قابل درک است که از نزدیک دیده شوند.

در سفر به کاندا شهر و جزیره زیبا ونکوور را از یاد نبرید. در شهر ونکوور زندگی پیشرفته شهری از سویی و طبیعت بکر و زیبای کوهستانی از سویی دیگر با هم ادغام شده اند. این شهر پیشرفته در نزدیکی دامنه های کوهستانی ونکوور جذابیت بصری زیادی برای گردشکران دارد. جزیره زیبای ونکوور نیز در نزدیکی این شهر قرار گرفته است. با سفر به این جزیره زیبا امکان لذت بردن از غذا های دریایی و همچنین استفاده از سواحل آن و بهره بردن از طبیعت بکر و زیبای آن برای شما فراهم خواهد شد.

پارک های ملی کانادا مانند بنف و جاسپر که در واقع نمادی از ارزش واحترام اهالی این کشور به طبیعت بکر هستند را فراموش نکیند. این پارک های وسیع در سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و قطب شمال قرار گرفته اند.

بازدید از گالری تورنتو را در برنامه یک الی دو روز از سفر خود بگنجانید. تورنتو نمایشگاه های زیبایی از آثار ارزشمند کانادا را در خود جای داده است.

راهنمای سفر و جاذبه های گردشگری کانادا

بیشتر بخوانیم: شرایط اخذ اقامت یونان در سال 2020

شهر کبک را ببینید. اگرچه امروزه کبک به یک شهر فوق پیشرفته با جمعیتی 600 هزار نفری تبدبل شده است اما قسمت تاریخی آن از قرن هفدهم میلادی دست نخورده باقی مانده است و  خیابان های سنگ فرش، کافه های منحصر به فرد و تنها قلعه باقی مانده از دوران استعمار بریتانیا بر این کشور در آمریکای شمالی را با همان شمایل پیشین بدون کوچکترین تغییری به تماشا بنشینید.

منطقه آتلانتیک کانادا خونگرم ترین و مهمان نواز ترین مردم کانادا را دارد. در این منطقه زیبا می­توایند از سواحل زیبای آن بهره ببرید. غذاهای دریایی و متنوع را نوش جان کنید و به تماشای نهنگ ها بنشینید.

شهر کلونا دارای معتدل ترین آب و هوا در بین تمامی شهر های سردسیرکانادا است به گونه ای که خود مردم کانادا تعطیلاتشان را در این شهر سپری می­کنند. در این شهر تعداد زیادی تفریحگاه ساحلی نیز وجود دارد.

اگر دیدن شفق قطبی همواره رویای شما بوده است برای دیدن این جادوی زیبای طبیعت شهر چرچیل را در مقاصد گردشگری خود بگنجانید. دیدن شفق زیبای قطبی در این شهر دور افتاده می­تواند یکی از رویا های شما را  تحقق بخشد. این شهر همچنین محل سکونت خرس های قطبی و نهنگ های سفید هم هست. پس علاوه بر شب در روز هم شما را در زیبایی های خود غرق خواهد کرد.

با ماشین در بین شهر های مختلف این کشور سفر کنید و از جاده های زیبا، طبیعت بکر و دیدنی اطراف این جاده ها، دهکده های کوچک و بزرگی که در میان دشت ها قرار گرفته اند و ییلاقات مردم این کشور لذت ببرید.

کانادا، این کشور سردسیر زیبا، خاطره ای خوش از سفر به خود را در ذهن شما حک خواهد کرد. دیدن این حجم از تمدن در کنار طبیعتی زیبا برای هر کسی سرشار از حس خوب خواهد بود.

 حتما بخوانید: چگونه با سئو تضمینی مشتریان خود را دوبرابر کنیم؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top