تاریخ انتشار: جمعه 1401/02/09 - 17:38
کد خبر: 431162

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت روز قدس

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به مناسبت روز قدس

از ایران اسلامی تا پاکستان و افغانستان و عراق و بحرین و حتی یمن که علی‌رغم مشکلات و بحران های گوناگون خود نظیر جنگ و تحریم و... که خود با آن ها مواجه بودند، هیچگاه از آرمان آزادی قدس شریف کوتاه نیامدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: اکنون که اراده قوی ملت های مقاوم و آزاده منطقه و جهان به عنوان مانعی بزرگ در مقابل طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ظاهر شده است، بر تمامی نخبگان و تشکل های دانشجویی و نخبگانی ضداسرائیلی و ضداستکباری ضروری است تا در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف، تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گرفته و با مطالبه‌گری و گفتمان سازی همه‌جانبه و جامع الابعاد بتوانند گام های موثری در راستای آزادی فلسطین اشغالی و بازگشت تمام فلسطین به تمام فلسطینیان بردارند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت بیش از ۷۰ سال از اشغالگری دژخیمان رژیم صهونیستی و مقاومت مردم فسطین، می‌توان چنین گفت که مسئله قدس شریف و فلسطین اشغالی بهترین میزان و معیار سنجش حریت و آزادگی در جهان است.

چه بسیار سازمانها، نهادها و مجامع بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند اما در قبال مسئله فلسطین هنوز هیچ موضع شفاف و موثری اتخاذ نکرده اند.

اما در کنار آن بودند ملتها و انسان های حقیقتا آزاده ای که در طول این سال ها همواره در کنار مقاومت فلسطین ایستادند و هیچگاه از آرمان آزادی فلسطین کوتاه نیامدند.

از ایران اسلامی تا پاکستان و افغانستان و عراق و بحرین و حتی یمن که علی‌رغم مشکلات و بحران های گوناگون خود نظیر جنگ و تحریم و... که خود با آن ها مواجه بودند، هیچگاه از آرمان آزادی قدس شریف کوتاه نیامدند.

در دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مقاوم ما با اجتماعات و حضور پرشور خود همواره نشان دادند که در پیگیری مسئله فلسطین مصمم هستند و این ایستادگی اکنون در دیگر کشور های منطقه نیز دیده می‌شود. نظیر مسلمانان بحرین و یمن که با وجود جنگ و مشکلات و محدودیت های امنیتی و اقتصادی و... همواره با حضور گسترده و حداکثری، عزم جدی و تصمیم خود برای پیگیری آرمان آزادی فلسطین را نشان داده اند.

اکنون که اراده قوی ملت های مقاوم و آزاده منطقه و جهان به عنوان مانعی بزرگ در مقابل طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ظاهر شده است، بر تمامی نخبگان و تشکل های دانشجویی و نخبگانی ضداسرائیلی و ضداستکباری ضروری است تا در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف، تمامی ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گرفته و با مطالبه‌گری و گفتمان سازی همه‌جانبه و جامع الابعاد بتوانند گام های موثری در راستای آزادی فلسطین اشغالی و بازگشت تمام فلسطین به تمام فلسطینیان بردارند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک شدید در مسیرهای منتهی به بزرگراه کلانتری مشهد
عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از ۳ دهه
آمادگی ایران برای همکاری‌های همه‌جانبه در حوزه فناوری هسته‌ای
روسیه: ۱۱۴۰ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
رایزنی وزیر خارجه ترکیه با «اسماعیل هنیه» درباره مذاکرات آتش‌بس
آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده مشهد + فیلم
تمرین پرسپولیس با ۲ غایب برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی ها از قاب شبکه تهران
رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان فلسطین
نمایشگاه کتاب در ۷ روز ۳۱۲ میلیارد تومان فروش داشت
دعوت عربستان از قاریان ایرانی و اعزام نماینده کشورمان به مسابقات قرآن ترکیه
ساخت دستگاه در جهاددانشگاهی شریف با شعار سال کلید خورد
در جلسه کمیسیون اصل نود و وزیر بهداشت چه گذشت؟
رهبر انقلاب نفیا و اثباتا دربارۀ تعطیلی شنبه‌ها نظری نداده‌اند
چرا برای تعطیلی شنبه‌ها به دفتر رهبر انقلاب نسبت خلاف می‌دهید؟
شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۲۳۳ نفر رسید
نخست‌وزیر اسلواکی کیست و چه دیدگاه‌هایی دارد؟
ایران سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی را محکوم کرد
اهتمام ویژه چین برای تعمیق و توسعه همه جانبه روابط با ایران
وزیر جنگ اسبق اسرائیل: سنوار در تونل‌‌ها، جنگ را بهتر از نتانیاهو مدیریت می‌کند
پیش‌بینی اوپک در مورد تقاضای نفت در سال ۲۰۲۴
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top