تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1393 - 15:10:01
کد خبر: 127885

جزئیات جشنواره حکمت مطهر

ششمین دوره مسابقه کتاب ماه مطهر براساس کتاب سیری در نهج‌البلاغه استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد و با عنایت به همزمانی این ایام با سالروز میلاد باسعادت امیرمؤمنان(ع) طراحی شده و تا نیمه خردادماه ادامه دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این آمار در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت‌الاسلام میرمجید سیدقریشی بیان داشت: نشر و گسترش اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری در میان جوانان به ویژه دانشگاهین ارجمند، همواره از مطالبات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله بوده و جشنواره  حکمت مطهر گامی در راستای تحقق آشنایی و انس بیشتر دانشگاهیان با شخصیت و آثار و افکار استاد شهید مرتضی مطهری می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه معمولاً برگزاری اختتامیه جشنوار‌ه‌ها به معنای تعطیلی(هرچند  موقت) جشنواره‌ها هست و با عنایت به لزوم انس همیشگی دانشگاهیان عزیز با آثار و اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین با توجه به کمبود بودجه فرهنگی، در برنامه‌ریزی هشتمین و نهمین جشنواره حکمت مطهر موضوع برگزاری اختتامیه منتفی گردیده و بر این اساس  جشنواره تا پایان سال تحصیلی یعنی حدود نیمه خرداد بدون وقفه ادامه پیدا خواهد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها افزود: تاکنون نزدیک به 30 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این آمار در حال افزایش است.

حجت الاسلام قریشی تأکید کرد ششمین دوره مسابقه کتاب ماه مطهر براساس کتاب سیری در نهج‌البلاغه استاد شهید مرتضی مطهری همزمان با اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد و با عنایت به همزمانی این ایام با سالروز میلاد باسعادت امیرمؤمنان(ع) طراحی شده و تا نیمه خردادماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: دانشگاهیان ارجمند اطلاعات تکمیلی درباره برندگان را از  پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس www.hekmatmotahar.com  دریافت فرمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مجری مشهور صداوسیما کفن‌پوش شد +فیلم
غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد
باغ فتح آباد +عکس
عیادت خنده‌دار از استاد قرائتی +فیلم
انتخابات در ۸ حوزه الکترونیک برگزار می‌شود+فیلم
موتورسواری نوجوانان قانونی شد؟
خاطره جالب یکی از مدیران سابق بهشت زهرا +فیلم
باشگاه استقلال محکوم شد
تولید یک داروی مهم برای نخستین بار در کشور +جزئیات
پنتاگون هم توقف ارسال تسلیحات به تل‌آویو را تایید کرد
شعار «مرگ بر اسراییل» به زبان فارسی اسم رمز جهانی شد
بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت دعوت مردم در دومین دوره انتخابات مجلس
تحویل ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر
۲۰۰ ماموریت جاسوسی بر فراز غزه توسط انگلیسی‌ها
کاهش صادرات گاز در سال گذشته
هدف قرار گرفتن سه کشتی اسرائیلی
دور جدید مذاکرات ایران و آمریکا در راه است؟
واگذاری بیش از ۷۰۰۰ مسکن و زمین به مردم قم
توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در سواحل مکران
خط قرمز سازمان غذا و دارو در محصولات غذایی
بانوی ایرانی ناظر دیدار فینال جام باشگاه‌های فوتبال آسیا شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top