تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/06/20 - 13:29
کد خبر: 141841

تشییع پیکر شهید مدافع حرم در دیار 15 خرداد

خبرنامه دانشجویان ایران: صبح امروز پیکر مطهر محمد یاسین غلامی از شهیدان مدافع حرم در سوریه با حضور اقشار مختلف مردم در خیرآباد ورامین تشییع و در امامزاده طاهر(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش مهر، صبح امروز و با حضور ائمه جمعه و جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ورامین، پیکر مطهر محمد یاسین غلامی از شهیدان مدافع حرم در سوریه تشییع و در امامزاده طاهر(ع) به خاک سپرده شد.

در این مراسم که جوانان و نوجوانان نیز حضور  داشته و با شعار راه شهدا همیشه پاینده است و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، آمادگی خود را برای دفاع از اماکن متبرکه شیعیان اعلام داشتند، پیکر شهید یاسین غلامی از مقابل مسجد جامع خیرآباد به سوی امامزاده طاهر(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: امروز بار دیگر شهرستان ورامین میزبان یکی از شهدای مدافع حرم بود و عطر شهید و شهادت، آسمان دیار 15 خرداد را فرا گرفت.

عباس برکان افزود: از آغاز تهاجم و حمله عناصر تکفیری به سوریه و تهدید تخریب اماکن مقدس در این کشور، مردم ورامین در برهه های گوناگون آمادگی خود را برای حضور در سوریه اعلام کردند و در این میان تعدادی از جوانان نیز برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب و رقیه(س) به این کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: مردم ورامین بار دیگر نشان دادند که هیچگاه از مکتب و راه اهل بیت (ع) دست نمی کشند و آمادگی دارند برای دفاع از اماکن مقدس، از بهترین سرمایه و امتیازات مادی گذشته و اجازه تعرض و حرکت به عناصر ضد اسلامی ندهند.

برکان اضافه کرد: جنگ میان حق و باطل هیچگاه تمامی ندارد به همین دلیل امروز نیز دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش می کند تا به اسلام که به عنوان والاترین مکتب الهی مطرح است، ضربه بزند بنابراین باید مراقب باشیم و تحرکات دشمن را رصد کنیم.

این مسئول متذکر شد: حضور حماسی و پرشور مردم ورامین در مراسم تشییع شهید مدافع حرم نشان داد که ارزش های اسلامی در خون و رگ این ملت جریان دارد و هیچگاه دشمن نمی تواند این ارزش ها و آرمان ها را از بین ببرد، حفظ و حراست از خون مطهر شهدا و ایستادگی جانبازان و آزادگان از وظائف خطیر همه ملت های اسلامی بوده و هر کس در این زمینه کوتاهی کند، بطور قطع در پیشگاه الهی مسئول است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند
جان باختن ۱۴ تن از حجاج اردنی در مکه
بلینگام نسخه بازی خاص خودش را دارد
دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم
تشدید حملات حزب‌الله ما را به درگیری گسترده‌تر می‌کشاند
افشای یک اتفاق باورنکردنی در پاداش کارلوس کی‌روش!
توجه نکردن به هوش مصنوعی کشور را چهار سال عقب می‌اندازد
ترامپ، قطبی‌تر از بایدن
پیروزی بزرگ ایران برابر سوئد
دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد
نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو ۲۰۲۴
انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت‌الله الحرام در سال‌های اخیر
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
فعلا اپوزیسیون برای ۴۰ روز عزادار است!
نشست اهالی صنعت با سعید جلیلی +عکس
عکس/ قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم امام رضا (ع)
پزشکیان: بنده رهبری را قبول دارم و اصلا ذوب در او هستم
جاده چالوس باز شد
مراسم دعای عرفه در دانشگاه تهران +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top