تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/12/28 - 21:49
کد خبر: 161639

آغاز عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول پیگیری احداث ساختمان دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد از آغاز عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا -منطقه لرستان، عزیزی در جمع خبرنگاران در این باره، افزود: دو سال پیش زمین مورد نیاز جهت احداث دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد در پردیس دانشگاهی آیت‎الله کمالوند تامین شده بود؛ اما به دلیل نبود اعتبارعملیات احداث بنای این دانشکده بدون هیچ‎گونه ساخت و سازی رها شد که خوشبختانه با مساعدت‎های استاندار و تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد آغاز شد.

وی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز جهت احداث دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد سه میلیارد تومان است که استانداری لرستان در حال حاضر 750 تومان اعتبار را به این پروژه اختصاص داده است که تاکنون بخشی از آن تخصیص یافته است.

مسئول پیگیری احداث ساختمان دانشکده علوم قرآنی با اشاره به واگذاری هشت هکتار زمین جهت احداث دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد، تصریح کرد: ساختمان آموزش این دانشکده در سه طبقه و با زیربنای 2800 متر مربع که دارای شش کلاس درس، شش اتاق اساتید، کتابخانه، سلف سرویس و فضای مورد نیاز جهت فعالیت کانون قرآن و عترت است، احداث می‎شود.

عزیزی بر ضرورت تسریع در تامین اعتبار مورد نیاز دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد تاکید و اضافه کرد: در حال حاضر مقدمات اجرای این پروژه از قبیل نقشه‎برداری، تهیه نقشه‎های توپوگرافی، انجام آزمایشات ژئوتکنیک و زمین‎شناسی، تهیه نقشه‎های معماری و اجرای پروژه و تامین آب و برق آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر بهره‎گیری از توان مالی خیرین در راستای تامین اعتبار مورد نیاز جهت احداث این دانشکده هستیم، گفت: امیدواریم که با حمایت استاندار لرستان، معاون برنامه‎ریزی استانداری و پشتیبانی‎های نماینده ولی‎فقیه در لرستان بنای دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد ظرف 1.5 سال آینده به بهره‎برداری برسد.

دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد فاقد فضای آموزشی مستقل است
رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد نیز در مراسم آغاز عملیات احداث ساختمان دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد، گفت: دانشکده علوم قرآنی خرم آباد یکی از دانشکده هایی است که فاقد فضای آموزشی مستقل است و به همین دلیل خیلی در عذاب هستیم.

حجت الاسلام عشریه افزود: مکان فعلی دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد متعلق به آموزش و پرورش است که این اداره کل هم در مضیقه کمبود فضا هستند به همین دلیل مدام پیام می‎دهند که ساختمان فعلی را به آنها تحویل دهیم.

وی اظهار کرد: روند کند احداث بنای دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد در استانی که مردم آن دارای فرهنگ و قدمت هستند قابل قبول نیست.

رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد تصریح کرد: تقریبا تمام دانشکده‎های علوم قرآنی کشور دارای ساختمان مناسب هستند و کمتر دانشکده‎ای است که هنوز صاحب فضای صاحب فضای مستقل نشده است.

حجت الاسلام عشریه اضافه کرد: زمین مورد نیاز دانشکده علوم قرآنی خرم‎آباد چند سال پیش تامین شده بود، اما ساخت آن از امروز شروع می‎شود که انتظار داریم استانداری لرستان برای تسریع در اجرای این پروژه حمایت‎های لازم را انجام دهد.

وی گفت: در کشورهای اسلامی غیرشیعه هزینه‎های زیادی برای قرآن اختصاص می‎یابد؛ اما در کشور ما و به‎ویژه در استان لرستان که چهره‎های معنوی فراوانی را دارد اعتبارات قرآنی بالایی تخصیص نمی‎یابد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top