تاریخ انتشار: شنبه 1394/03/02 - 12:25
کد خبر: 167141

قاسمی: تالار وزارت کشور را برای «دکتر سلام» اجاره کردیم

حضور پرشور مردم در این مراسم این پیام را برای مسئولان دارد که باید در این زمینه سرمایه‌گذاری و استعدادیابی بیشتری شود. حضور گسترده مردم و دانشجویان در این برنامه بار مسئولیت مسئولان را دوچندان می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل خبرگزاری دانشجو گفت: امیدوارم مسئولان اجرایی کشور به طنز آگاهی‌بخش بیشتر توجه کرده تا این موضوع به سمت مسیر اصلی خودش حرکت کند.

هادی قاسمی، خبرگزاری دانشجو در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به برگزاری جشن دوسالگی «دکتر سلام» گفت: این جشن با حضور و استقبال بسیار بی‌نظیری برگزار شد و از همه کسانی که از دانشگاه‌های مختلف در جشن بزرگ طنز سیاسی کشور شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تولید این کالای فرهنگی طنز در نوع خودش بی‌نظیر است، به خاطر اینکه افرادی حاضرند وقت بگذارند، سختی راه را تحمل کنند و از دورترین نقاط کشور با هزینه شخصی خودشان در این برنامه حضور داشته باشند.

قاسمی گفت: جا دارد از مخاطبین این برنامه که با حضور و کمک‌های مالی باعث شدند ما بتوانیم تالار وزارت کشور را اجاره کنیم و این برنامه را با این گستردگی انجام دهیم تشکر کنم.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو تأکید کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم این پیام را برای مسئولان دارد که باید در این زمینه سرمایه‌گذاری و استعدادیابی بیشتری شود. حضور گسترده مردم و دانشجویان در این برنامه بار مسئولیت مسئولان را دوچندان می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه فضایی این طنزهای آگاهی‌بخش، نشان داده خوب توانسته با مردم ارتباط بگیرید، افزود: به لطف خدا برنامه جشن «دکتر سلام» برگزاری شد. تعداد بسیار زیادی از مردم برای این برنامه ثبت‌نام کرده بودند و ما مجبور شدیم 2 هفته قبل از آغاز برنامه ثبت‌نام‌ها را متوقف کنیم، قطعاً اگر ثبت‌نام‌ها ادامه پیدا می‌کرد ما به چند تالار به اندازه تالار وزارت کشور نیازمند بودیم.

وی گفت: امیدوارم مسئولان اجرایی کشور به طنز آگاهی‌بخش بیشتر توجه کنند تا این موضوع به سمت مسیر اصلی خودش حرکت کند و ان‌شاءالله سیاسیون با سلیقه‌های مختلف سیاسی کمک کنند که بتوانیم بهتر از این برای مردم عزیز کشورمان فضای طنز آگاهی‌بخش ایجاد کنیم و باعث رشد سیاسی در جامعه خود شویم جامعه‌ای که دشمن با ماشین‌های رسانه‌ای خود روی ذهن مردم ما کار می‌کند.

قاسمی اظهار داشت: امیدواریم مسئولین با سلیقه‌های مختلف به این گونه فعالیت‌ها کمک کنند و سال آینده شاهد بارور شدن طنز سیاسی در کشور باشیم. همچنین امیدواریم مسئولین دولتی در چنین برنامه‌هایی حضور پیدا کنند و آنها نیز به سیل عظیم استقبال‌کنندگان مردمی بپیوندند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو تصریح کرد: همان‌طور که قبلاً نیز گفته‌ام مجموعه طنز «دکتر سلام» بی‌نقص نیست و حتماً نقطه‌ضعف‌هایی دارد که با کمک،‌ امر به معروف و مشورت مسئولان و مخاطبین به تیم سازنده هر روز بهتر و بارورتر شود و ما بتوانیم چهارچوب طنز سیاسی خودمان را که غیروارداتی هم باشد ترسیم کنیم که این مسئله برای کشور ما نیاز است و ضرورت دارد.

قاسمی تأکید کرد: من از مسئولانی که در این برنامه شرکت کردند تشکر می‌کنم. در این جمع حاضر در برنامه کسانی بودند که ما آنها رابه عنوان «دکترترین‌ دکترها» هم معرفی کرده بودیم و به آنها انتقادهایی نیز داشتیم ولی سعی نکردند این کار را تلافی کنند و علی‌رغم همه انتقاداتی که به آنها داشتیم در برنامه شرکت کردند که این مسئله به رشد این مسیر کمک می‌کند.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجو اضافه کرد: ما از مسئولین، اصلاح‌طلب‌ها، اصولگرایان، طیف‌های مختلف سیاسی و دولتمردان دعوت کرده بودیم که برخی از آنها به خاطر محدودیت‌هایی که داشتند نتوانستند در این مراسم شرکت کنند که امیدواریم سال آینده شاهد حضور همه آنها باشیم.

قاسمی در خاتمه گفت: از اهالی رسانه که با فعالیت‌های رسانه‌ای،‌ نقدها و پیشنهادات خود به ما کمک کرده و از همه همکاران، دانشجویان و جوانان که برای اجرای این برنامه و جهت بارور شدن این مسیر تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آشنائی با انواع مختلف ظروف پلاستیکی و کاربردهای آن در صنعت
فرش دستباف گونه چیست؟
نحوه کار صندوق اخذ رای الکترونیکی +فیلم
عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
کشف یک میدان هیدروکربوری جدید
هاشمی: حق‌پخش تلویزیونی حق باشگاه‌هاست
مجری مشهور صداوسیما کفن‌پوش شد +فیلم
غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد
باغ فتح آباد +عکس
عیادت خنده‌دار از استاد قرائتی +فیلم
انتخابات در ۸ حوزه الکترونیک برگزار می‌شود+فیلم
موتورسواری نوجوانان قانونی شد؟
خاطره جالب یکی از مدیران سابق بهشت زهرا +فیلم
باشگاه استقلال محکوم شد
تولید یک داروی مهم برای نخستین بار در کشور +جزئیات
پنتاگون هم توقف ارسال تسلیحات به تل‌آویو را تایید کرد
شعار «مرگ بر اسراییل» به زبان فارسی اسم رمز جهانی شد
بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت دعوت مردم در دومین دوره انتخابات مجلس
تحویل ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر
۲۰۰ ماموریت جاسوسی بر فراز غزه توسط انگلیسی‌ها
کاهش صادرات گاز در سال گذشته
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top