تاریخ انتشار: جمعه 1394/03/29 - 18:47
کد خبر: 170198

درباره روز سه شنبه؛

انگ سیاسی به مردم کوچه و بازار و ناراحتی جریان «توافق به هر قیمتی!» از شعار «مرگ بر آمریکا»

انگ سیاسی به مردم کوچه و بازار و ناراحتی جریان «توافق به هر قیمتی!» از شعار «مرگ بر آمریکا»

شهدای غواص که پس از لورفتن کربلای 4توسط آواکس آمریکایی، دست بسته و در اوج مظلومیت زنده به گور شده بودند، باردیگر سند جنایتی دیگر را از آمریکا رو کردند که به همین دلیل بود و به طور طبیعی است که یک انزجار عمومی از سوی مردم و حاکم شدن فضای نفرت و بیاعتمادی گسترده به آمریکا را در این تشییع از خودنشان داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: حضور شهدا همیشه راه گشای برای ماندن در مسیر اصلی یعنی مبارزه با استکبار و مقابله با جانیان عالم بوده که اتفاقا این عزیزان به سوی خدا رفته خم در همین مسیر به مبارزه پرداختند و با مقام رفیع شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا رخسایی در یادداشتی پیرامون مراسم تشییع شهدای غواص نوشته است: استقبال پرشور و باشکوه مردم تهران از شهدای دفاع مقدس در آستانه ماه مبارک رمضان حیرت عالمیان و دشمنان قسم خرده نظام یعنی همان مستکبران عالم را به دنبال داست چرا که پی از سه دهه از انقلاب اسلامی و در انتهای دهه چهارم انقلاب مردم پایتخت جمهوری اسلامی نسان دادند که پایبند و در مسیر همان شاخصه های مبارزاتی فرزندان شهید این انقلاب یعنی مبارزه با استکبار جهانی که عامل به انحطاط  کشیده شدن جامعه جهانی و بیخانمان شدن هزاران مظلوم عالم شده اند، هستند و خواهند بود و این را می توان از شعارهایی چون مرگ بر امریکا، مرک بر اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا و ... مشاهده کرد.

البته حضور حماسی و نه دی گونه مردم قطعا دور از انتظار نبود چرا که ضربات فراوانی که از سوی استکبار جهانی که قاتل همین شهدای عزیز بوده اند ، بر پیکره این مردم از به شهادت رسیدن فرزندان آنها گرفته تا تحریم های ظالمانه و مقابله با نظام اسلامی، از جمله عواملی است که تردیدی برای حضور مردم برای تشییع فرزندان خود نگذاشت.

ما در این میان حضور پرشکوه و قابل تقدیر مردم وشعارهای استکبارستیز آنها در تشییع پیکر یادگاران مقابله با استکبار در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، به مذاق برخی سیاسیون که از قضا خواستار ارتباط با مستکبر عالم یعنی آمریکای جنایتکار بوده اند، خوش نیامد و حضور و شعارهای مردم علیه آمریکاو مستکبران را تعبیر به سو استفاده سیاسی کردند.

ین ساز مخالف زدن ها تا جایی پیش میرود که از وزیر گرفته تا خبرگزاری دولتی هم به آن گله کذاری میکنند که چرا در این مراسم اعتراض به آمریکا و ... میشود چرا شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر منافق سر داده شد

در این بین حالا هر کس در این طیف قلم به دست بوده شروع به قلم فرسایی کرده و این تشییع بزرگ را به یک میتینگ سیاسی تعبیر کرده و میگویند آن تشییع خیانت بوده به شهدا!!؟

اگر از این قلم فرسایی ها هم بگذریم، داستان سرا های این طیف، شروع به کتابت داستان این دفعه برای زیر سؤال بردن اصل این تشییع کردند تا جایی که گفته شد شهدا اصلا دست بسته نبودند و فقط یکی از آنها اینگونه بوده است که آن شهید را هم به نمایش گذاشتند

بی طاقتی این طیف از آنگونه است که حتی تحمل پیام مردم را درخصوص مراقبت دولتی ها و خصوصا مذاکره کنندگان درقبال مستکبر عالم یعنی آمریکا را که امروز به دلیل موضوع تحمیل شده هسته ای بر سر یک میز به مذاکره نشسته ایم را برنتافته و به همین خاطر است که با دست پاچگی از آن به عنوان میتینگ سیاسی یاد میکنند، مراسمی که رهبر انقلاب آن را یکی از بیاد ماندنی ترین حوادث انقلاب دانستند

اما جدای از این، شهدای غواص که پس از لورفتن کربلای 4توسط آواکس آمریکایی، دست بسته و در اوج مظلومیت زنده به گور شده بودند، باردیگر سند جنایتی دیگر را از آمریکا رو کردند که به همین دلیل بود و به طور طبیعی است که یک انزجار عمومی از سوی مردم و حاکم شدن فضای نفرت و بیاعتمادی گسترده به آمریکا را در این تشییع از خودنشان داد.

اما اینکه این اعلام انزجار و نیز توصیه های مردم به تیم مذاکره کننده برای محکم و با حواس جمع بودن، برخی را به واکنش سیاسی در قبال این حضور حماسی مردم مجبور میکند علتی ندارد جز اینکه تقویت شدن دوباره استکبار ستیزی و مخالفت جدی با آمریکا که با حضور فرزندان خمینی درکشور دوباره جان تازه به خود گرفت،آن را برخلاف رویکرد و خواسته های اقلیتی خود می بینند و با در دست داشتن رسانه های دولتی و شبکه های اجتماعی تا چند روز به آن دامن زدند.

جریانی که هدف خود را رسیدن به توافق به هر قیمتی می دانند کارش بجایی رسیده است که حتی تحمل شعارهای  استکبارستیزانه و علیه منافقان را از سوی مردم ندارد  و برای خنثی کردن آن حتی حاضر است انگ سیاسی هم به مردم کوچه و بازار بچسباند، جریانی که حتی ابراز احساسات و استقبال مادران منتظر شهید و نوجوانانو کودکانی که برای استقبال از این شهدای گلگون کفن سختی تجمع و بی برنامگی برگزارکننده ها را تحمل کرده بودند را  هم ندیدند.

اما در پایان بخشی از وصیت نامه شهیدی که اتفاقا این جریان سعی در مصادره کردن آنها برای اهداف خویش دارد برای آگاهی بیشتر و شاید درس عبرت شدن و به راه آمدن برای افراد به اصطلاح روشنفکر غرب زده که با هم میخوانیم؛

شهید همت:: ای کاش ملت های تحت فشار مثلث زور و زر و تزویر به خود می آمدند و آنها نیز پوزه استکبار را بر خاک می مالیدند. مادر جان، جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتواند کم کم صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسانها بیرون ببرد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه باریش زحمت و رنجی متحمل شده اند از هر طرف به این نو نهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند، مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top