تاریخ انتشار: جمعه 1394/10/18 - 18:06
کد خبر: 189715

آیت الله نعیم‌آبادی: آتش زدن سفارت کار مردم نیست

امام جمعه بندرعباس، حضور بیشتر مردم در انتخابات را از موارد مورد تاکید رهبری خواند و انتخاب اصلح در انتخابات را از اساسی ترین و کلیدی ترین نکته دانست.

خبرنامه دانشجویان ایران: امام جمعه بندرعباس وقایع سفارت عربستان را کار نادرستی خواند و گفت: این کار نمی تواند از طرف مردم انجام شده باشد.

به گزارش تسنیم، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به دیدار 850 نفر از ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب از سنگر نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کردند، بنابراین رصد تهدید ها و مقابله با آن، مهم‌ترین وظیفه این قرارگاه است.

وی در ادامه، روحانیت را قرارگاه دین دانست و سنگرهای نماز جمعه را به عنوان مجموعه ای یاد کرد که با مدیریت رهبری تشکیل و اداره می‌شود.

امام جمعه بندرعباس، حضور بیشتر مردم در انتخابات را از موارد مورد تاکید رهبری خواند و انتخاب اصلح در انتخابات را از اساسی ترین و کلیدی ترین نکته دانست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگرچه فرد کاندید شده نزدیک ترین افراد به ما باشد، اما این وظیفه ماست تا لایق ترین را انتخاب و به مجلس نمایندگان مردم بفرستیم.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخان خود به نمونه‌های عالی خانواده اسلام برای جلوگیری از تاثیر گذاری تبلیغات بیگانه بر روی جوانان اشاره کرد و حضرت علی(ع) و فاطمه(س) را بهترین الگو برای روابط زناشویی معرفی کرد و تاکید داشت: برای مسائل و مشکلات خود نباید به غربی‌ها روی بیاوریم.

وی با اعتراض به زندگی امروزی جوانان، قدرت تحمل را کلید راه زندگی دانست و خطاب به خانواده ها گفت: درخواست های خود از همدیگر مساوات را رعایت کرده و با بردباری زندگی را به سر ببریم.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به آمار بیکاری در بین جوانان ابرازداشت: ذهن جوانان نباید فقط کار پشت میز نشینی معطوف شود، مردم در تمام جوامع حتی اروپا نیاز به بنا و یا نانوا دارند، پس نباید مناسب ترین کار در ذهن جوانان ما، پشت میز نشینی باشد.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: ائمه جمعه و مردم در برابر یکدیگر وظیفه ای دارند که هر کدام باید به نحو احسن به وظلیف خود عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شهادت آیت الله باقرالنمر، دولت سعودی را جلاد تاریخ خواند و گفت: حق گویی، جرم این روحانی برجسته بود.

آیت الله نعیم آبادی با اظهار تاسف از حمایت دولت‌های غربی و امریکا از جنایات آل سعود اذعان داشت: دولت های غربی، این دولت خبیث را به عضو مجمع حقوق بشر سازمان ملل نیز درآورده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، آتش کشیدن سفارت عربستان را کار نادرستی خواند که نمی تواند از طرف مردم انجام شده باشد.

وی در پایان بر پیگیری و جدیت به آتش کشیدن سفارت عربستان توسط دستگاه قضا و برخورد با مقصرین آن، تاکید کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top