تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/11/08 - 18:37
کد خبر: 191575

معاون ظریف: منشأ مشکلات «تحریم» نبود

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه گفت: با رفع تحریم بخشی از موانع برداشته شد، اما تحریم منشأ مشکلات نبوده و بخشی از مشکلات به عدم برنامه‌ریزی درست برمی‌گردد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون پارلمانی وزیر امور خارجه گفت: با رفع تحریم بخشی از موانع برداشته شد، اما تحریم منشأ مشکلات نبوده و بخشی از مشکلات به عدم برنامه‌ریزی درست برمی‌گردد.

به گزارش فارس، حسن قشقاوی عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع معارفه شهردار بابل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخلاف غرب که فردگرایی مورد نظرش است، اسلام آمیخته‌ای از اصالت فرد و جامعه است.

وی با انتقاد از عدم رعایت شهروندان در ریختن زباله به کوچه و خیابان، افزود: این حرکت غیرفرهنگی مردم نشان از عدم رشد جنبه اجتماعی فرد دارد.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه تصریح کرد: اگر آموزش صحیح از مهد کودک، دبستان، خطبه نماز جمعه و صدا و سیما به خوبی انجام شود مردم، جامعه را امتداد طبیعی خانه خود دانسته و در نظافت محیط چون منزل کوشا می‌شوند.

قشقاوی با انتقاد از عدم پرداخت عوارض شهری به شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که شهرک‌های میلیاردی در شهرها ساخته می‌شود، اما حاضر به پرداخت عوارض شهری نیستند و این مسئله نیاز به اقدام فرهنگی عمیق دارد، زمانی موفق به داشتن شهری توسعه یافته با هتل‌ها، اتوبان و سیستم حمل و نقل پیشرفته خواهیم بود که مردم مشارکت جدی داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: این آمادگی را داریم که با هماهنگی وزارتخانه شناسایی  مازندرانی‌های موفق مقیم سراسر جهان انجام شود تا برای سرمایه‌گذاری در مازندران حضور یابند.

معاون پارلمانی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه بابل شهر بزرگ دارای شهرت و شهری ثروتمند با موقعیت استراتژیکی است، ادامه داد: از سال 1304 تاکنون 46 شهردار به این شهر خدمت کردند.

این مسئول با بیان اینکه بابل برای رفع مشکلات خود نیازمند بودجه 500 میلیارد تومانی است، تصریح کرد: انتظار ما از رسانه محلی دوری از بیان دعواهای سیاسی است، باید اولویت برنامه رسانه‌ها تمرکز به سوی توسعه شهرستان و رفاه مردم باشد.

قشقاوی از حضور گردشگران عراقی در مازندران در آینده نزدیک خبر داد و  بیان کرد: با رایزنی انجام شده با کشور عراق درصدد حذف ویزا بین دو کشور برای حضور گردشگران عراقی به مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی صحیح، تدبر، تقویت منابع درآمدی مناسب و دعوت از سرمایه‌گذاران می‌توان زمینه رشد و توسعه شهر بابل را فراهم کرد، گفت: با رفع تحریم بخشی از موانع برداشته شد اما تحریم منشأ مشکلات نبوده و بخشی از مشکلات به عدم برنامه‌ریزی درست برمی‌گردد؛ گرچه اجرای برجام خدمت بزرگی به کشور بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top